נכנסתי לתוך החדר שהביאו לי בפרצוף זועף, הושטתי את ידי אל שערי, הוצאתי את הקליפס משערי בסערת רגשות וזרקתי אותו על הקיר. הקליפס נשבר לחתיכות קטנות ונפל לרצפה בקול שדומה לסוכריות נופלות.
ברק פתח את הדלת וטרק אותה בבום מאחורי, הוא נכנס פנימה בצעדים מהירים לכיווני. הסתובבתי אליו עם גופי, הוא צעד אליי בגסות מלאה בסערת רגשות משלו.
כל גופו שידר לי איבוד שליטה, עצבים. חולצתו המכופתרת בצבע לבן נפתחה קצת בצוואר וחשפה טיפה את חזהו, שערו השחור הפך לפרוע מכל המשיכות של הידיים שלו והצעדים שלו... כל צעד הרעיד את האדמה שלי.
עם כל צעד הלכתי לאחור עד שרגליי התנגשו במשענת הצדדית של הספה ונפלתי לאחור להשתטח על הספה כשהוא עומד בעמידה לוחמנית מול גופי.
מבטו זועם כל כך שרציתי לקבור את עצמי.
״יש לנו כאן סיכוי! אנחנו צריכים מוניטין לפראים, לעזאזל!״ הוא שואג ״את חושבת רק על עצמך!״ הוא צועק שוב.
מילותיו פוגעות בי כמו סכין שחודר לתוך חזי באלימות. לא התכוונתי להרוס לנו, אני השתדלתי, שלטתי בעצמי, לא? הרי שום אש לא הוצתה חוץ מהאש שלה.. אז מה הוא רוצה?
אני מרימה את ידי לפניי כאילו אני יכולה להגן על עצמי מהצעקות שלו שמתהדהדות בתוך החלל. גופי מתכווץ לתוך הספה בבקשה להיכנס לתוכה ולא לצאת לבחוץ לעולם.
״באתי לכאן כדי לעזור לעצמי, לא לך.״ לחשתי לחלל המתוח.
״לא אכפת לי!״ קולו עדיין גבוה ומאיים כשהוא ממשיך לצעוק. לפתע הוא תפס בידיי שמגינות על פניי והרים אותי לשבת על המשענת הצדדית של הספה. אוויר לחות יוצא מחזי בפליטת קול קטן ומבוהל.
עיניי הכחולות ששיקפו את הפחד והאכזבה שחשתי כלפי עצמי ננעצו בעיניו הירוקות של ברק. עיניו מזכירות לי את הטבע הפראי, רק שאצלו כל היער עולה באש שקשורה רק לאישיות שלו, וזה הדבר הכי מיוחד בעולם.
הוא לא צריך את הכוחות כדי להראות כזה מאיים, מבטו האינטנסיבי עושה זאת לבד.
״אתה לא חייב להיות כאן..״ אני לוחשת ומשפילה את ראשי מטה אל ידיי שתפוסות בזרועותיו הגדולות והחזקות. שערי נפל סביבי מול מבטו האכזרי. ידיו החלו ללחוץ על זרועותיי, מבטו שרף את ראשי המושפל ולא ידעתי מה לעשות יותר.
הרגשתי מותקפת.
אחיזת ידיו בזרועותי מכאיבה לי, כמה זמן לא הכאיבו לך, וונוס? מלא, אני כבר לא זוכרת מתי מישהו העז לעשות צעד לידי בלי ללכת על ביצים... כולם פחדו לעצבן אותי כל כך שלא יצא לי לריב עם מישהו בגודל שלי חוץ מגייקוב.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...