פרק 48 - הפעם הראשונה:

293 23 24
                                    

אזהרה: תוכן מיני.

************

גופי פרוס אל מול עיניו הבוערות שממסגרות ומדביקות את גופי בעוצמה לתוך המזרון. פטימותיי זקורות עד כאב כשהוא מעביר עליהן את מבטו העוצמתי.

על גופי הלבשה תחתונה לבנה וטיפה שקופה. התחתונים עולים על מותניי, שוקעים אחרי בין השומנים, ומדגישים את קימורי גופי. החזה שלי חשוף אל מול פניו כי לא לבשתי חזיה מתחת לשמלה...

אני נרעדת תחת מבטו, מסתכלת עליו בעיניים גדולות וסקרניות שלא מכירות את כל התחושות האלה.

השמלה שהוא תפס בידיו נזרקת בפראות לצד החדר, הוא תופס את שתי רגליי בידיו העצומות, כל כך חמות שאני מרגישה כאילו הן משאירות כוויות של תשוקה על גופי, משהו בין כאב להנאה מתוקה מזדחל בי וגורם לליבי לטוס לשמיים בלי דרך חזרה.

כשמבטו חודר אל תוך עיניי, כאילו מבקש אישור, הוא מתחיל לפשק את רגליי אל מול פניו, מוריד את מבטו דרך שדיי, עובר על שרירי בטני וישר אל המשולש שבין רגליי. אני מסמיקה עד שורשי שערותיי, ידי עולות לפניי ואני שמה על עיניי בבישנות.

״תתני לי לראות אותך,״ קולו הצרוד קורא אליי, ״תורידי את הידיים, אל תתביישי ממני.״ מבקש. אני מורידה את כפות ידי מפניי, מסתכלת על עיניו שנראות בוערות כל כך...

״תתפשט.״ אני לוחשת אליו, המילים עושות לי צמרמורת, נשמעות באוזני בצלצולים. אני הולכת על זה... אני לא אהיה בתולה עוד.

הוא מפשק את רגליי עד הסוף לצדדים, מסתכל עליי מבט שורף שגורם לי להתכווץ בתוך עצמי בתחושות מוזרות. הוא מרים את ידיו ממני ומתחיל לפרום את כפתוריו, אחד אחרי השני כשמבטו לא יורד מאיברי הנשי שמתכווץ ונרפה בגלל כל תנועה שלו.

ברק מחייך חיוך מתנשא שמרעיד את כולי בצמרמורות, מזכיר לי את החיוכים הקטנים שלו עוד בהתחלה כשנפגשנו, ומסתכל ישרות לתוך עיניי כשחולצתו יורדת מכתפיו השריריות בתנועה חלקה, חושפת את גופו העצום.

כתפיו החזקות גדולות, עוצמתיות, ומלאות שרירים. חזהו מוצק ומלא קימורים יפיפיים. אני יורדת עם מבטי לאט לאט מפניו, אל צווארו השזוף ואל חזהו המבריק בטיפה זיעה, כאילו מתאמץ לא להתרסק עליי ולאבד שליטה על היצרים בו. אני יורדת עוד אל הקוביות בבטנו, כל קימור מושלם ומתכווץ תחת מבטי העוצמתי, גורמים לי לחייך חיוך גדול כשאני רואה שהוא מושפע ממני לא פחות. עד שאני מגיעה אל מכנסיו השחורות של החליפה. אני רואה שני קווים בולטים ויציבים שיוצרים משולש, כמו חץ שמצביע ישירות על הבליטה העצומה שמרעידה אותי יותר.

אני מרימה את כף ידי ומתכוונת לעלות אליו, לגעת בחזהו ולרדת אל החץ הזה שקורא לי. הוא תופס את ידי בתוך כך ידו הגדולה, מוריד אותה בעדינות הצידה ומסתכל אל תוך עיניי בחיוך מתנשא וזחוח, ״קודם את.״ הוא אומר ומצמרר אותי תחתיו.

מלכת הלילהWhere stories live. Discover now