פרק 41 - ברק*

201 19 12
                                    

אחרי שלקחתי את וונוס קולו של ברק לא נשמע יותר, שמעתי אותו נאנח ומתיישב בהוראה של קיילי במקומו. וונוס נלחמה בי כל הדרך, זזה באלימות בין ידיי אבל השתמשתי בטיפה כוח והצלחתי להוביל אותנו למקום שקט באמצע הלילה.

הצרצרים נשמעים, הרוח קרירה ונעימה של אחרי חצות מזיזה טיפה את העצים החשוכים, קולות ינשוף נשמע לאוזני ממרחקים... הכל כל כך רגיל בשבילי בתור אומגה.

השענתי את וונוס על אחד העצים העבים בסביבה, אני נועץ את אגני באגנה ורוכן אליה, ״אני מקווה מאוד בשבילך שלא היית שם,״ אני מסנן בקול נמוך ואפל, ״כי אני לא יודע מה אני אעשה אם תגידי לי שכן.״

אם היא הייתה במקום המגורים של הציידים הם היו יכולים לסמן אותה, והם סימנו מספיק. למרות שכשאני נזכר, באותו יום שראיתי את הכוח הטהור והאכזדי בוקע מידיה של וונוס, הצייד שהתגרה בה נישאר עם צלקת, צלקת בצורת פנתר שחור ומאיים שנמרח על כל צווארו.

הם היו מסמנים אותה כמטרה אבל היא סימנה אותם מזמן, בליבה ובנפשה, החיה בתוכה רוצה לתפוס אותם כמו המלכה שהיא.

מלכת האפלה.

״לא הייתי שם.״ היא מרגיעה, ״אבל זאת התוכנית..״ ממלמלת לעצמה כשהיא מרימה אליי את זוג עיניה הכחולות והיפות שכל כך קשות להשגה כרגע... שערה השחור מבריק אפילו בחשיכה, ושפתיה עבות וורדרדות עכשיו כשהיא כועסת.

״שום תוכנית,״ אני מבטל, ״את באה איתי, את תעזרי לי לנקום את נקמתי ונחזור לכאן, מובן?!״ אני נוהם בעצבים ומחזק עליה את אחיזתי.

״לא.״ היא נושפת כעס ונועצת בי מבט לוחמני, ״אתה לא מחליט עליי, לך לספיר, הכלבה הזאת בטוח תקשיב לך!״ צועקת ומכה את חזי באגרוף אחד.

״זה העניין? למה זה כזה מפריע לך?!״ שאלתי ועצרתי אותה מלהתפרע. ״כי זה מפריע לי!״ נוהמת שוב ויורקת על פניי.

אני נשאר אדיש ליריקה, אך גופי קופא. אני מרים את ידי על לחי ומנגב את הרוק באגודלי, אני מציג מולי את הרוק שלה ומחייך ברשעות כשרעיון עולה במוחי.

אני מכניס את האגודל לפי וטועם את הטעם שלה בפעם הראשונה... טעם פירות יער נמרח על לשוני ואני מרגיש צורך לטעום עוד, עוד ועוד.

״פסיכופט!״ נוהמת בעיניים פעורות ומשעינה את ראשה על גזע העץ, פולטת נשימות קטנות וחמודות כל כך של לחץ, כמו טרף קטן שכולו שלי.

הלוואי והיא הייתה שלי, הלוואי והייתה לי את הזכות לתבוע אותה לעצמי, אבל אין לי כזאת. לעומת זאת, היא... היא כבר הצהירה עליי ואני מוכן לקבל את זה, זה מושך אותי ברמות מטורפות.

איזו בחורה תצהיר על גבר שהוא שלה אלא אם כן היא לביאה אמיתית? מלכת העולם?

מלכת הלילהWhere stories live. Discover now