הלכתי בין העצים, על ראשי כד עם מים, על גופי טרנינג בגזרה נמוכה בצבע שחור כשעל גופי העליון טופ לבן קצר עם כתפיות ספגטי. שערי השחור גלי השתחרר וזז מצד לצד על גבי ועל חזי כשהגיע עד למותניים.
גופי השזוף הבריק באור השמש, זזתי מצד לצד עם המותניים כשזמזמתי מנגינה בראשי והלכתי בזהירות על מנת לא לשפוך את המים. ״ממתי זאת העבודה שלי?..״ נאנחתי בעצבנות, דילגתי עם כפות רגליי היחפות מעל נהר והמשכתי לאדמה היבשה.
כבר כמה ימים חלפו מאז שגייקוב נעלם ביער, אחרי שסטרתי לו הוא נעלם ביערות - הוא ראה את הזעם שעל פניי באותו רגע, הידיעה שהוא פגע בחברי הטוב, באחי לכל דבר... זה פגע גם בי, ננעץ בליבי וגרם לאכזבה גדולה להתבסס עמוק בתוך החזה שלי, מועקה שרוצה להתפרץ החוצה אבל לא יכולה. אני אהרוג אותו, הוא יודע את זה.
ברק ולוקאס יצאו עם שאר הזאבים לבדוק את שטח הציידים, המקום ששמעתי שאליו הם רצים להתחבא לפני חודשיים לפחות.
אם הם ימצאו את הציידים שם... אני לא יודעת מה יש להם לעשות, אני אמרתי לברק לא ללכת בלעדי, לא ללכת בלי תגבורת... אבל הוא לא הקשיב.
״אין צורך שתתווכחי איתי עכשיו,״ שם את אצבעו על שפתיי, ״אני אלך ואחזור מבלי שתשימי לב, מבטיח.״ העביר את אגודלו על שפתיי, כף ידו החמה עברה על צד מותני וקירבה אותי אליו יותר, מנסה להפנט אותי אליו.
״אבל לפחות תן לי לבוא-״ לחשתי בתחינה, אני לא בן אדם שמתחנן אבל הוא לא משחרר, הוא מתעקש ללכת לבדוק את השטח שסיפרתי לו עליו.
״לא.״ קבע נחרצות בקול רציני ועמוק שהרעיד את ליבי לרגע קטן. כל העולם מתרכז בו כשהוא כל כך קרוב אליי, עיניי רואות רק את עיניו הירוקות והעוצמתיות, גופי מרגיש רק את אגנו הצמוד אליי ואת כפות ידיו עליי בעדינות והערצה ששובה אותי אליו כל רגע מחדש.
״את לא תסכני את עצמך עם הציידים האלה, אין צורך בזה. אני יודע להתמודד איתם בעצמי.״ ידו זזה מפי ושפתיו נצמדו אל פי במהירות.
שפתיי נפשקו בהתרגשות כשלשונו נדחקה אל פי ברכות, שפתיו עברו על שפתיי באהבה כשכף ידו התפרסה על גבי התחתון, ירדה בגסות שהלהיטה את דמי ישירות אל התחת. הוא תפס את התחת ומחץ לתוך כפו החמה.
הוא חייך אל הנשיקה בזדוניות כשלשוני עברה על שפתו התחתונה, ״נתראה לביאה שלי.״ השאיר נשיקה אחרונה על צווארי - ממש מתחת לאוזני, הסתובב והלך לכיוון חמישה עשר הזאבים שמחכים לו ליציאה ביחד עם לוקאס.
רק תחזור אליי.
כשעברתי ליד גזע עץ ענק נעצרתי מעט, הסדרתי נשימה בשקט והסטתי טיפה משערי השחור אחורה אל גבי כששתי כפות ידי מנסות לשמור על הכד על ראשי.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...