כמה אנשים נכנסים לחדר שלנו, על גופם חליפה שחורה עם כפתורים זהובים שנסגרים לצד, ועל הראש שלהם יש כובע שחור שמסתיר את השיער שלהם.
הם מסדרים את הדלת השבורה כך ששניים מרימים אותה והשניים האחרים שולחים את ידיהם קדימה, ריבועים מנצנצים מופיעים באוויר, הדלת מתבהרת בצבע כחול חלל עד שחוזרת למקום. הם עוזבים את הדלת, ומתקדמים ליציאה, יוצאים בגב זקוף מלא כבוד כשרואים את המבטים שלי.
אני וברק עומדים אחד ליד השני, תחושת השוק שוטפת את גופי ואני מסתכלת עליהם בתדהמה, הם כל כך מרשימים, העבודה נראית כל כך פשוטה תחת ידיהם הקלילות שפי נפער טיפה.
״תסגרי את הפה, זו העונה של היתושים.״ ברק לוחש באוזני אחרי שזאבי הטכנולוגיה סוגרים את דלת החדר. אני בוהה בדלת האמבטיה שמסודרת בלי זכר למה שקרה. הבל פיו מתנגש בצד פניי, ועורי נסמר לשמע קולו.
תפסיק גוף בוגדני, תפסיק!
אני מכחכחת בגרוני, מנערת טיפה את ראשי מהשוק ומחזירה אליו מבט סקרן, עיניים גדולות שמצפות לתשובה.
״מה..?״ אני מגמגמת וקולי יוצא כלחישה, ״מה זה היה?״ אני מצליחה לפלוט מפי ומחייכת חיוך סגור.
״הם פשוט עשו את העבודה שלהם, הכוח שלהם זו העבודה הזאת.״ משך בכתפיו ונתן לי מבט משועשע כשהטה את ראשו הצידה ובחן אותי.
לפעמים אני מרגישה סתומה, אני לא מכירה את המקום הזה, ואת הדרכים שהם עושים דברים. אני רגילה ליער, לטבע, לחופש שלי.
״אבל זה היה נראה כל כך..״ אני אומרת בתמהיה עמוקה ״קל..״ ידי עוברת בשיערי ואני מזיקה מבט לדלת שנראית חסרת זכר לעובדה שהפלתי אותה לריצפה.
״טוב בואי נצא, יש עוד המון דברים שאת צריכה לראות.״ ברק אומר, לוקח את ידי ומשתלב בזרועו השרירית בצורה גברית ומרשימה.
המקום הזה מלא בפוזות...
אנחנו יוצאים מהחדר ועוברים ליד כל מיני אנשים סקרניים, בנות עם סינרים על מותניהן דופקות לי מבטים לא מרוצים בעוד הגברים מסתכלים על שנינו ומרחיקים מבט באימה.
אני לא מבינה את המבטים הללו, אני מחליטה להתעלם מהם ולהמשיך בתוכנית.
לשלוט בעצמי.
כאשר אנחנו מגיעים לשלוחן האוכל הגדול, שני גברים עם חליפה מכופתרת בזהב מושכים לכל אחד מאיתנו כיסא לאחור, מחווים בידם שנשב מול הצלחות היוקרתיות מלאות בשר חם עם ריח מסחרר.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...