פרק 57 - קצוות שונים:

212 24 6
                                    

בוקר טוב❤️
אזהרה - תקיפה מינית.
______________________

אימה.

לראשונה אני מרגישה כמו טרף מפוחד, לראשונה אני מגלה שאני יכולה להיות גם חלשה מול מישהו אחר. הגוף שלי חלש כל כך, העצמות כאילו נאכלות בחלקים קטנים בכל פעם.

גרוני שורף מאבקת הפרחים הסגולים שמבצבצים מהקירות, כל כך שורף שאני משתעלת בחוזקה תוך כדי שאני מתפתלת על המזרון שעל הרצפה.

ידיי הכבולות מאחורי גבי לא עוזרות לי בעניין, הן רק הופכות כואבות יותר, אני מרגישה שהקש שורט ופוצע אותי עם כל התפתלות שלא עוזרת לי לברוח מהפנים של הטורף שלי - השטן שלא רואה את החולשה שלי, ואם הוא רואה הוא מנצל אותה - קופץ על ההזדמנות לאנוס אותי, לקחת ממני את גופי.

כל שערותי סומרות, הפחד מציף את כולי, גורם לי לרעוד בחוזר אונים. הדמעות שוטפות את פניי בלי סוף, עיניי כל כך אדומות ונפוחות - מעוררות רחמים.

הבחור מתחיל לטפס על המיטה עם ברכיו ועולה מעליי עם חיוך אכזרי שנהנה לראות את כל הבלאגן שעל פניי. הוא מצמיד את אגני למזרון הישן כשהוא גוהר מעליי ושולח את ידיו לטופ הלבן שלי, מעביר את ידיו על בטני החשופה לפני שמכניס את ידיו מתחת לטופ וחופן את שדיי בחוזקה.

״תפסיק!״ אני פוקדת בצרחה, ״תעצור את זה, תפסיק!״ אני צורחת בכל כוחי. הוא מחייך אליי במלוא השיניים ויורד עם פניו לחזי, מנער את שדיי עם ראשו החפור עמוק בתוכי.

״לא, בבקשה...״ קולי נשבר כשהוא קורע בחייתיות את הטופ הלבן מלא הדם וזורק אותו לצד השני של התא.

אני מתפרעת עם ידי ומנסה לזוז, מתפתלת תחתיו בכל הכוח שיש לי - אבל זה לא מספיק! זה אף פעם לא מספיק!

״תפסיקי לזוז!״ הוא שואג, עיניו זורחות בצהוב מלא תאווה, הוא מעביר מבטים חולניים על גופי, כאילו מדמיין בדיוק מה יעשה לי. ״אני אקח אותך לעצמי, הבוס אישר לי.״ מלקק את שפתו התחתונה.

״את רואה את הפרחים?״ רוכן אל חזי שוב ולוחש אל הציצי שלי, נושף על הפטמה שלי אוויר חם, מנסה לגרום לה להזדק בתשוקה, אבל זה לא מה שקורה.. היא מזדקרת בפחד... אני לא רוצה שהוא יגע בי. ״זה רעיל לנו... אבל אני קיבלתי נוגדנים.״ מחייך ומעביר את לשונו על הפטמה שלי.

״אעאע!!! דיייי!!!״ אני צורחת וזז תחתיו, מנסה לבעוט בו עם רגליי אבל הוא מרתק אותי עם כל משקלו הכבד, גורם לי להחניק יבבות קורעות לב.

״ששש.״ משתק אותי ומכניס את שלושת אצבעותיו לפי. אני פוערת את עיניי וצורחת לאצבעותיו, מנסה לזוז בלי הפסקה. לפתע אני נושכת את אצבעותיו במלוא העוצמה, סוגרת עליו את ניביי החדים ומקווה - הלוואי שהצלחתי להכניס קצת ארס במטומטם.

מלכת הלילהWhere stories live. Discover now