הינה אני במקום לעבוד, כתבתי לכן פרק באמצע משמרת. מקווה שתהנו!!❤️❤️
******
״רציתי לספר לך עוד משהו..״ קולו של לוקאס נשמע שוב כשהוא מחכך בגרונו ומנסה להעביר את הנושא הכואב. ״אני בקטע עם... אממ מישהי..״ אומר בקול מהסס, משפיל את מבטו, משלב את אצבעותיו אחת בשניה בלחץ ומציץ עליי בחמידות עם עיניו החומות.
אני מחייכת אליו אבל מרצינה, ״מישהי?״ אני שואלת בקול מתגרה, ״למה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיד את המשפט הזה?״ אני מרימה גבה לעברו והוא מרים את פניו אליי, מחייך חיוך ביישן.
״כי יש עוד חלק שאני מסתיר ממך, אבל את תגלי בקרוב,״ אומר בחיוך וזז מצד לצד עם גופו כמו ילד מרוגש, ״רק אל תיבהלי, בסדר? אני סומך רק עלייך בנושא.״
״למה?״
״כי האחרים שגילו את זה לא הגיבו טוב.״ חשיכה נופלת על פניו לפתע, מבטו מרצין, הוא בולע את רוקו בלחץ כמו מי שמסתיר ממני דברים לאורך כל השיחה באופן מקצועי לחלוטין.
״אתה מחרטט אותי לגמרי היום.״ אני אומרת בקול נמוך ומאשים, מתקרבת אליו בצעד חשדני כשהשקט אופף סביבנו, מלחיצה אותו יותר ויותר. אני שומעת את פעימות ליבו מתעצמות, חזקות כל כך שאני חוזרת לאחור.
״תספר לי כשתהיה מוכן, אני לא אבהל.״ אני אומרת בקול רציני ובולעת את העלבון. עצוב לי שהוא לא מסוגל לספר לי מה עובר עליו, שהוא חושב שאני לא אקבל את הבחורה שהוא יציג בפני, כי זה שקרה בינינו משהו לא יפגע בנו, אנחנו החברים הכי טובים ועשינו טעות, שנינו. אמרנו מילים שואבות וחשבנו שזה יהיה משהו וואו, אבל זה היה רגעי.
״אבל-״ אני עוצרת אותו לפני שהוא פוצח את פיו לתוך השקט המאוכזב שיצרתי סביבנו, ״קבענו בסוף שבטקס האש נתגרה בו ביחד, אתה תהיה איתי, תחזר אחרי או ווטאבר... רק שיתפוצץ, שירגיש את מה שהרגשתי כששמעתי אותו אומר שהוא יזיין את ספיר...״ אני מסננת את הסוף בשנאה.
״הוא? ספיר?!״ לוקאס פוער את עיניו, ״היא מפחידה אותי האישה הזאת... כזאת קיטשית לפעמים, צעקנית, וחופרת...״ נאנח, ״מתי הם הולכים מפה בכל מקרה?״
״לא בקרוב,״ אני עונה בכעס ומאגרפת את כפות ידי לצידי גופי, ״הם נכבשו לחלוטין, נטשנו את העיר בשניות... יותר נכון להגיד, הם נטשו. אני וברק ברחנו וראינו את כולם כבר בחוץ. הם אפילו לא ניסו להילחם.״ גלגלתי את עיניי.
״טוב נו, איך הם ילחמו? עם כוחות כאלה גם אני לא הייתי מנסה להילחם..״ מצחקק טיפה, ״ברצינות, איך הם מגינים על עצמם אם לא בתקיפה פיזית? כאילו מה הם יעשו? יוציאו עליי את משושי הטכנולוגיה שלהם ויחשמלו אותי?״
״אני מניחה שכן, לוקאס. הם ינסו לחשמל אותך.״ אני מחייכת אליו, ״ראיתי שיש להם כל מיני ברזלים כאלה שמעלים חשמל מעקצץ כזה סביב המוט... זה ממש מגניב.״ אני אומרת בהתלהבות.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...