עלו שני פרקים היום!!! אני גאה בעצמי כי זה בזמן מצומצם🙂
שימו לב שלא דילגתם על 35❤️*******
אני והלנה עומדות אחת מול השניה, היא מחזיקה בידה נר לבן ומושיטה אותו אליי בהזמנה. אני מרימה את ידי בהיסוס לכיוון הנר, בוהה בו לכמה שניות עד שהוא נדלק.
להבה כתומה ורגועה עולה ומתלקחת ברעשי גיצים, אני מחייכת חיוך טורפני כשאני רואה את הנר, מהנהנת בראשי בסיפוק ומחזירה מבט אל הלנה. הלנה בוהה בנר, בוחנת אותו מכל הכיוונים בחשד.
״כשהיית עם הפרח שלי לא יצאה לך אש כזאת,״ מלמלה ״היא הייתה אדומה, אכזרית. אבל זאת? היא נראית עדינה וטבעית...״ המשיכה וכיווצה את גבותיה במחשבה.
״מה קרה לך בתוך הביצה?!״ שאלה בחדות, פערה את עינייה והחזיקה את הנר כאילו חייה תלויים בו. לקחתי נשימה קטנה ונאנחתי בשקט, ״אני לא אספר לך,״ קבעתי, ״אבל זאת לא הסיבה לצבע.״
״אז מה הסיבה?״ הצרה עליי את עיניה החומות והתקרבה בצעד אחד לכיווני. התקדמתי אליה בצעדים בטוחים, לקחתי את הנר מהיד שלה ונשפתי עליו אוויר, האש נכבתה והעלת עשן לאוויר הקפוא.
״כשאני כועסת לאש יש צבע אחר, תמיד החשבתי אותו כצבע דם החיים שלקחתי,״ אמרתי והחזרתי את מבטי לעיניה ההמומות, ״אבל עכשיו כשאני רגועה יש לו צבע כתום ועדין, כאילו לא יפגע בך לעולם...״ חייכתי אליה.
״ל-לקחת חיים?״ גמגמה, בחנתי את פניה שוב ושוב, מעיניה החומות שפעורות עד לחץ, לשפתיה הפעורות טיפה ולשפת גופה המתכווצת. ראיתי שהיא בשוק, אבל גיליתי שהיא גם מתחילה לפחד, ויש לה ממה.
״לקחתי.״ אישרתי את דבריה והתרחקתי לאט, הנחתי את הנר על אחד השולחנות והבאתי לנו שתי חרבות ארוכות וחדות בדרך.
״נמשיך באימון?״ חייכתי אליה בחמימות, לא רציתי שתפחד, אבל אהבתי לראות שהיא מפחדת. בסופו של יום היא עדיין צ'יף, והיא תנסה לחתור תחתיי כמו שאני עושה לה בלי לשים לב.
____________________
כשהאימון הסתיים התיישבתי בצד וצפיתי בכולם נחים, אוכלים, צוחקים. חיפשתי בעיניי את ברק, אבל הוא לא היה כאן.
עד שלפתע עיניי התנגשו בדמות בלונדינית בצבע כחול, בחנתי אותה מכף רגל ועד ראש שוב ושוב. היא עמדה מול נעמי, חברתה בעלת השיער החום, הן דיברו, צחקו וריכלו אחת באוזן של השניה.
עד שהתחילו להתקדם לכיווני, כמובן שלא אליי, אבל למשהו מאחורי.
בחנתי את הדרך שבה ספיר הולכת, התמקדתי עליה וניסיתי לחפש בה את הצד הפראי, בסופו של דבר, לפי כל הסיפורים - היא בת כלאים, והיא אמורה להיות גם פראית. אבל לא מצאתי משהו כזה, הרחתי, בחנתי, עקבתי... לא מצאתי שום דבר שיסגיר אותה כבת כלאים.
YOU ARE READING
מלכת הלילה
Werewolf**הושלם** (ימחק בקרוב!) וונוס, אשת זאב פראית שגדלה ביערות החמים, יש לה בעיות שליטה קשות שבעבר הובילו להריסת משפחתה, היא נשלחת לציף גייקוב אבל הוא לא עוזר לה. וונוס בתור זאבה שחורה לא מתקבלת לתוך הלהקה, ונשארת חרדה חברתית לשארית חייה. ברק, מתגלה כאיש...