Caro's Pov
Nee Timmers! Waarom denk je nu nog aan hem? Het is al meer dan 4 jaar geleden dat ik hem voor het laatst zag. Maar hoe kan ik hem vergeten als ik een kopie heb van hem en mij te samen? Dat gaat toch niet.."Caro? Alles oké?" "Huh? Ah. Ja alles prima." Hij zuchtte. "Wiske, ga jij je spulletjes halen? Ze liggen in je kamer." Louise knikte en liep naar boven. "Was je aan Vince aan het denken?" Ik trok mijn schouders op en liet me achterover vallen in de zetel.
3de persoons Pov
"Ik wou gewoon dat hij hier nog was. Dat Lou een vader had." Yemi knikte. Hij begreep zijn beste vriendin maar al te goed. Hij wilt zelf niks liever dan dat zijn petekind een papa had. Maar ook dat Caro terug haar liefde had. Maar wat Vince heeft gedaan kwetste zijn beste vriendin.Nog steeds kan hij niet geloven dat Vince nog maar dacht dat Caro hem ooit zou bedriegen. Ze zou haar eigen leven opofferen voor hem. Maar blijkbaar wist hij dat niet.
Caro's Pov
Lou kwam terug naar beneden met haar tas. "Zijn we weg Lou?" Ze knikte. "Dag peter Y!" "Dag Wiske, dag Caro!" Hij zwaaide ons uit voor hij de deur weer dicht deed. Ik helpte met de gordel van Lou aan te doen en stapte dan zelf in de auto."Morgen naar de tweede kleuterklas eh schat." "Jaaaa!" Ik lachte. We zaten nu aan tafel ons avondeten op te eten. "Je weet dat deze week Camille of Scott je komt ophalen van school, en daarna Yemi. En dan wisselen we eh?" Ze knikte. "En Tin?" "Die gaat jou elke woensdag ophalen." Ze glimlachte.
1 September 2021
"Kom Lou. We gaan vertrekken!" Ze kwam vrolijk aangelopen. "Nu school?!?!" Ik knikte en lachte zacht. "Inderdaad lieve schat. Je gaat zoveel vriendjes maken." Ze lachte vrolijk. Ik deed haar gordel om en stapte dan zelf in. Ik startte de auto en vertrok naar haar nieuwe school.Een kwartier later kwamen we aan. "Klaar?" "Jaaaa!!" Ze liep al snel naar de schoolpoort. "Lou, wachten." Ze stopte meteen met lopen en wachtte tot ik bij haar was. Ze nam mijn hand vast en kneep er van enthusiasme zacht in. "Je vindt het precies leuk dat je naar school gaat?" "Ja! Ik wil nieuwe vriendjes maken!!" Ik lachte.
"Goedemorgen!" Zei Louise's nieuwe juffrouw. "Wie ben jij?" Ze hurktte tot ze op Louise's niveau was. "Ik ben Louise!" "Wel Louise, ik ben juffrouw Mia." "Dag juf Mia!" Ze lachte en stond dan weer helemaal recht. "U bent de mama van deze prachtige meid?" Ik knikte. "Inderdaad."
"Dag Lou!" "Dag mama." Ze knuffelde mij voor ze de klas in liep. Ik zwaaide ze nog even uit voor ik terug de school uit stapte. Zo enthousiast dat ze was. Als ik van andere ouders hoorde hoe hun kind deed op de allereerste schooldag ben ik toch wel trots. Die zouden huilen, schreeuwen. En Louise was gewoon zo blij om naar school te gaan.
Ik vertrok naar mijn werk. Spijtig genoeg moet ik de eerste schooldag werken. Ze hadden net een nieuwe opdracht dus ik kon geen verlof nemen. Die ze mij wel wouden geven maar met de opdracht ging dat heel moeilijk.
Camilles Pov
"Komaan baby! Sebiet zijn we nog te laat!" Scott kwam aangelopen en gaf me snel een kus. "Sorry. Kom we zijn weg." We stapten in de auto en vertrokken richting de school."Lize!!" "Mille!!!" Louise liep naar me toe en knuffelde me dan. "Bent u de meter?" Ik knikte. "Oké, haar mama heeft al gezegd hoe het zit na school. Ik wou gewoon nog even zeker zijn." "Geen zorgen hoor. Ik snap het." Ze glimlachte en zwaaide ons dan uit.
"Hoe was het op school meid?" "Leuk! Heeeeeel leuk." Scott en ik lachte. "We zijn blij dat je het leuk vond." We reden richting het ijssalon. Wat we beloofd hadden aan haar tijdens de vakantie.
JE LEEST
Ons Kindje
RomanceKLAAR Caro & Vince waren samen. De zomer van 2017, de eerste zomer nadat ze hun laatste jaar in het middelbaar hebben gedaan, gingen ze uit elkaar. Om een heel stomme en ongeloofwaardige reden. Maar na 4 jaar komt Vince iets te weten. Hij heeft een...