19

364 2 0
                                    

Vinces Pov
"Wij gaan eens doorgaan. Lou?!" Je hoorde de voetstappen al snel aankomen. "Lou." "Sorry mama." Louise liep weer naar boven en wandelde deze keer van de trap. "Je weet het hé. Volgende keer dat ik het zeg is een cadeau minder voor kerst." "Dat zal niet nodig zijn, sorry." "Wij gaan doorgaan schat. Dus zeg maar dag tegen de mensen." Louise knikte en zei dag tegen Olivier en Philippe. "Dag Vince." "Dag kleine meid."

Ik zwaaide Caro & Louise uit en zette me dan aan de keukentafel neer. "Dus.. Varo back in the house?" Ik keek Philippe even aan voor ik begon te lachen. "Wat?" "Niks." "Ik ben blij voor jou en Caro. Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Jullie kunnen niet zonder elkaar. Net zoals mij en Olivier hé." "Papa, alsjeblieft." Ik lachte weer.

"Ik ben gewoon blij. Caro zie ik meer als schoondochter dan als Lisa." Ik rolde mijn ogen en nam mijn gsm. "Geef nu toe. Die Lisa is toch niks voor jou?" "Ik weet het papa. Ik weet het." Hij knikte en begon dan aan het eten. Ik stuurde een berichtje naar Maria om te vragen of ze al iets van Toby heeft gehoord.

 Ik stuurde een berichtje naar Maria om te vragen of ze al iets van Toby heeft gehoord

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daarna stuurde ik naar Caro. Ik weet niet hoe het eigenlijk zit tussen haar en Maria. Ik weet dat Maria hetzelfde was zoals mij, dat ze niet geloofde dat Caro zo iets kon doen. Maria was zo kwaad toen. Kwader dan dat ik was, volgens mij.

Met Caro heb ik het nog niet gehad over Maria. Dus ik weet niet zo goed hoe zij nu over Maria denkt. En zou ze het goed vinden moest Maria weten dat we terug samen zijn. En een kind hebben? Ik vraag het nu wel en zie wat ze er van vindt. Hopelijk word ze niet boos.

Caro's PovMaria heeft mij laten zitten, maar bij Vince blijft ze wel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Caro's Pov
Maria heeft mij laten zitten, maar bij Vince blijft ze wel. Ik dacht eerlijk gezegd dat ze een echte vriendin was. Maar ja.. niet dus. Alhoewel, ik ben er over. Maria besloot de leugen te geloven, haar keuze. Naar mij hoeft ze op dit moment niet meer te komen.

"Mama? Wanneer is kerstavond?" "Binnen drie dagjes lieve schat. Dan komen opa en Tin naar hier." "Yay!!" Louise sprong op en neer en liep dan naar haar speelhoekje in de living. Ik zette me in de zetel en keek naar het nieuws.

"Kom hier schat. Ik ga je pyjama aan doen en dan mag je nog even op je tablet. En dan gaan we slapen." "Oké mama." Zoals de flinke meid Louise is deed ze haar pyjama aan en ging dan in de zetel zitten. "Hier is je tablet." "Danku." Ik wreef even door haar haren voor ik naar de keuken ging.

Twee uur later, 21:37
"Lou, tijd om te gaan slapen." Ze knikte en gaf haar tablet aan mij. Ik legde hem op de kast en ging dan samen met haar naar boven. Ze deed de deur van haar kamer open en deed het licht aan. Ze kroop daarna in haar bed en ik legde haar deken nog even goed. "Mama.. wist je dat Vince twee papa's heeft?"

Ik knikte en gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Inderdaad. Maar dat kan ook leuk zijn hé?" Ze knikte. "Slaapwel lieve schat." "Slaapwel mama." Ik deed haar nachtlampje aan en deed haar licht uit, waarna ik ook haar deur op een kier zette. Ik ging terug naar beneden en zette iets op op tv.

Ons KindjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu