23

312 1 0
                                    

Caro's Pov
Ik reed de oprit op van Vinces huis en stapte uit. Ik drukte op de bel en wachtte tot de deur open ging. Ik was verbaasd toen ik zag wie de deur had open gedaan. "Wat doe jij hier?" Euh onbeleefd? Ik glimlachte lief. "Ik kom voor Vince." Maria rolde met haar ogen. "Hij wil niets meer van jou, dat weet je toch?" Hij heeft het zo te zien niet vertelt. "Dag Caro." En de deur was dicht. Ik zuchtte en nam mijn gsm.

Vinces Pov
"Wie was daar?" Vroeg ik aan Maria. Maar ze moet wel dringend doorgaan want Caro kan hier elk moment zijn. "Euhm.. niemand." Vragend keek ik Maria aan. "Maar euhm.. wil je naar huis gaan alsjeblieft? Ik moet nog iets gaan doen." Aarzelend knikte ze. "Euh ja, oké. Tot de volgende dan?" Ik glimlachte en knikte. "Ja. Daag." Mijn gsm ging af en ik glimlachte toen ik zag wie het was.

V-"Hey liefje. Ben je er bijna?"
C-"Ik ben op je oprit. Maar toen ik belde deed Maria open en was ze heel- Maria. Hey.." Ik hoorde Caro zuchten. Daarna hoorde ik Maria praten.
M-"Wat doe jij hier nog? Was ik niet duidelijk genoeg?" Oh nee. Ik liep naar de voordeur en deed ze open. "Ah Vince. Nu kan jij het is zeggen tegen madam hier dat ze kan vertrekken." Ongemakkelijk keek ik Maria aan.

"Wat? Jij hebt haar toch niet.." Ze rolde met haar ogen en vertrok. "Maria.." Ik zuchtte en zag Maria weglopen. "Sorry, ik wou echt geen problemen veroorzaken." "Nee liefje. Het is niks. Kom binnen." Caro glimlachte en volgde mij naar binnen.

"Sorry voor Maria liefje. Ze heeft het moeilijk de laatste tijd." Caro knikte begrijpelijk. "Ik wou echt geen problemen veroorzaken tussen jou en Maria." "Tis oké, echt. Kom hier." Ik nam haar vast en gaf haar een dikke kus. Ik voelde haar glimlachen door het kussen heen. "Kijk!" Zei ze na de kus. Trots toonde ze haar hand waar de ring aan was.

Ik lachte en kuste de ring. Caro lachte ook. "Vrolijk kerstfeest lief." Haar armen gingen rond mijn nek en die van mij rond haar middel. "Vrolijk kerstfeest madam." Ik gaf haar weer een kus en trok haar daarna mee naar mijn bureau. "Wat doen we hier?" "Dacht jij dat die ring het enige cadeau was dat ik jou ga geven?" "Vince.."

Caro's Pov
Hij opende een schuif en haalde er een doosje uit. "Ma.. waarom?" Stamelde ik. "Omdat ik jou graag zie." Ik kon wel huilen. "Ik.. ik heb niks voor jou.." "Het enige wat ik wil als cadeau is dat jij mij graag ziet." Ik gaf hem een kus. Een lange kus. "Ik zie je graag." Zei ik dan. "Doe open." Ik knikte en nam het doosje aan. Deze keer was het geen ring.

Maar een ketting. Waar 'C+V' aanhangt. "Vince.." De tranen liepen voor de tweede keer in twee dagen tijd over mijn wangen heen. De laatste keer dat dat gebeurde was nadat we uit elkaar waren. Dan was het zelfs twee keer in twee uur tijd. "Liefje toch." Hij nam mij vast en drukte een kus op mijn haar.

"Dit is het laatste. Toch? Anders ben ik gewoon uitgedroogt." Vince lachte en knikte. "Geen zorgen, dit was het laatste.. voor kerst." Ik keek hem aan. Hij heeft nog cadeaus. "Neeeeee. Ik ga echt uitdrogen door jou." Hij lachte weer en liep de kamer uit. Ik deed het doosje van de ketting dicht en liep naar beneden. Daar stak ik hem in mijn tas en ging opzoek naar Vince.

"Vince? Waar ben je?" "Keuken!" Hoorde ik hem roepen. Ik wandelde naar de keuken toe en zag hem daar prutsen met iets. "Kom, ik zal het wel doen." Hij lachte en gaf het pak aan mij. "Voila." "Engel." Hij gaf mij snel een kus en legde de hapjes op een plateau waarna hij die in de oven stak. "Even wachten en dan kunnen we smullen." Ik lachte en zette me aan de tafel.

Ons KindjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu