40

289 5 0
                                    

Caro's Pov
"Maria?! Wat.. wat doe jij hier?" Maria glimlachte kort en vroeg of ze mocht binnen komen. "Euh nee. Jij bent niet uitgenodigd. En daarbij, dit is wel het feestje van het kind waar je zo gemeen tegen was. Dus byeeee." Ik gaf Camille een elleboogstoot en keek dan naar Maria. "Waarom zou je willen binnen komen?" "Ik wil praten. Met jou en Vince. Alstublieft." Camille zuchtte en rolde met haar ogen terwijl ze naar binnen ging.

"Sorry voor Camille. Maar euhm.. kan je morgen niet naar Vince zijn huis komen? Dan kunnen we praten. Goed?" Ze knikte en ging dan weer weg. Hoe wist ze eigenlijk dat wij hier waren? Ik deed de deur dicht en wandelde weer naar al de rest. "Ah daar ben je. Wie was daar? Camille wilt het niet zeggen." Vince keek even richting Camille die daar maar wat kwaad zat. "Euh Maria was daar. Sorry ik ga eventjes naar Camille." Vince knikte terwijl ik dan naar Camille ging.

"Waarom deed je zo tegen haar?" "Omdat ze niet naar hier moet komen tiens! Zij heeft wel mijn metekind beledigd hé! En bij mij thuis moet ze al zeker niet komen." Kwaad wandelde Camille van me weg. Ik zuchtte en ging weer naar Vince toe. Eenmaal bij hem leunde ik op hem en sloot ik mijn ogen. Vince deed zijn arm rond mijn middel en kustte mijn hoofd. "Laat Camille maar even doen." Ik knikte en keek naar boven. Recht in zijn ogen. Hij glimlachte en kwam dan dichterbij. "Ik zie je graag." Zei ik nog voor hij mijn lippen kustte. "Ik zie jou ook graag."

"Pakjestijd!" Riep Vince. Louise kwam meteen naar binnen gelopen. Met al haar vriendjes achter haar. "Het eerste is van Tin en opa." Lou scheurde het inpakpapier kapot en glimlachte als ze haar cadeau zag. Een Playmobilhuis. Ze heeft al mannentjes, veel, maar ze wou er ook altijd een huis bij hebben. Omdat ik vond dat ze nog te klein was daarvoor gaf ik het haar nog niet, maar nu is ze groter en krijgt ze eindelijk wat ze altijd al wou. "Mama kijk! Mobilhuis!" "Ja schat, eindelijk een huis. Maar maak de andere cadeau's ook open hé." Louise knikte en nam een volgend cadeau.

Haar laatste cadeau was er één van mij en Vince. Voorzichtig opende ze de enveloppe en keek dan naar wat er stond. "Wat is dit?" Vroeg Lou toen ze niet echt goed zag wat het was. Nog voordat Vince of ik naar haar toe konden was Yemi ons al voor. "Oooh Wiske! Je gaat naar Plopsaland!" Lou's gezicht begon meteen te stralen. Naar Plopsaland gaan is iets waar ze al een lange tijd naar toe wilt. Dus hebben wij tickets gekocht. Met overnachting in het Plopsahotel. Op dagen wanneer Marie & Samson en K3 daar zijn.

Gelukkiger dan dit wordt ze niet. Meteen vloog Lou in Vince zijn armen. "Yaaaaaaaay!" Na Vince vloog ze in mijn armen. "Dankje mama." Ik kuste haar hoofd. "Graag gedaan lieve schat."

"Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday, dear Louise. Happy birthday to you." Zong iedereen mee voor mijn kleine, grote meid. Vier jaar. Vier jaar dat ik haar al bij mij heb. Ongelofelijk. De tijd gaat veel te snel. Lou blies haar kaarsen uit en lachte dan vrolijk. "Nu eten!!!" Riep ze daarna. "Wacht even. Scott gaat je kaarsen er nog afhalen en dan de taart snijden." Hield Camille Louise tegen. Ze wou al meteen een hand vol taart nemen.

"Lekkere taart schat?" "Jaaaaa!" Antwoorde Louise met haar mond vol. Ze glimlachte onschuldig en at dan rustig verder. Ik schudde mijn hoofd en ging naar de keuken om mijn bord weg te zetten. "Caro? Sorry voor daarstraks. Ik mocht zo niet doen sorry." Ik verschoot en draaide mij meteen om. "Camille?! Mijn hart." "Sorry." Lachte Camille zacht. "Maar, sorry voor daarstraks. Ik ben gewoon boos op Maria. Zij was wel jouw beste vriendin vroeger hé. En dan heeft ze nog zo tegen jouw kind gedaan." "Hey Camille, tis oké. Echt. Ik snap je volledig."

Ik wandelde naar Camille toe en nam haar in mijn armen. "Tis echt oké." Overtuigde ik haar nog eens. Na de knuffel keek ze me al glimlachend aan. "Wat?" Vroeg ik dan. Ze keek me toch een beetje raar aan. "Zou Lize hier mogen blijven slapen?" Ik lachte en knikte. "Tuurlijk. Ze zal dat super vinden." "Oh geweldig! Dankje!" Ik lachte weer terwijl Camille me in een knuffel trok. Zij is duidelijk blij. Samen gingen we terug naar de rest en ik ging bij Vince staan. "Lou blijft hier slapen vanavond." "Mm.. wat gaan wij dan doen zo alleen?" Glimlachte Vince. Ik rolde mijn ogen maar gaf hem daarna wel een kus.

Ons KindjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu