Camilles Pov
Scott kan elk moment thuis komen. Lize was boven in haar kamer gaan spelen. "Ik ben thuis!" Eindelijk. Ik liep meteen naar hem toe en trok hem de keuken mee in. "Alles oké schat? Je lijkt zo overstuur..?" Gewoon meteen naar het punt gaan. "Ik heb Vince gezien." "Wat?" Ik herhaalde wat ik zei. "Waar?" "Op Lizes school.""Heeft hij een kind?!" Ik schudde mijn hoofd. "Nee! Hij is de turnmeester volgens mij. Hij is toch in ieder geval een meester van Lize." "Nee.. van.." Ik knikte. Zonder dat die twee het wisten hebben ze elkaar ontmoet. Vader & dochter. "Lize had bijna gezegd dat Caro haar mama is. Maar ik kon haar gelukkig nog stoppen."
Hij zuchtte opgelucht. Maar al snel werd hij weer gestresseerd. "En morgen? Wat als hij Titin ziet?!" Oh nee. Shit shit shit. "Ik weet het niet!" Dit gaat niet goed komen.
"Wat moeten we doen?" Hij trok zijn schouders op. "Ik ga Yemi even sturen. Vragen of hij straks naar hier komt." Scott knikte en ging dan naar boven.
Top. Yemi komt. Dan kunnen we bespreken wat we gaan doen. Na 30 minuten ging de bel. Dat zal Caro zijn. "Hey!" "Hey Camille." Ik liet ze binnen. "Is ze braaf geweest?" "Altijd eh." Ik knipoogde. Ze lachte en we gingen naar boven.
"Mama, hey!" "Dag Caro." "Hey." Lize liep naar Caro toe. "Alles goed meid?" Lize knikte en gaf haar mama een knuffel. "Ik speel met nonkel!" Caro lachte. "Ik zie het. Maar pak jij je spullen? We gaan naar huis." Ze knikte.
"Dag Lize, dag Caro!" "Daaag!" Ik en Scott zwaaiden ze uit voor we weer naar binnen gingen. "Ik mag er niet aan denken als Caro Vince dan maar ook ziet. Of omgekeerd. Wie weet wat hij gaat doen of zeggen." Scott legde zijn hand op mijn rug en begon te wrijven. "Het komt goed baby." Ik trok mijn schouders op. "Kan jij zeggen."
"Heb er wat vertrouwen in. Er gaat niks gebeuren. We lossen het op. Samen met Yemi." Ik knikte. Toch bleef het moeilijk. Wat als? Er kan zoveel gebeuren.
18u10
"Ik doe wel open." Zei Scott wanneer we de bel hoorden gaan. "Hey Scott. Ik moest komen van Camille?" Hoorde ik Yemi zeggen. "Kom maar mee. Camille is in de keuken.""Hey Camille. Ik moest komen?" Ik knikte. "Zet u." Hij zette zich op een stoel voor mij en Scott zette zich terug naast mij. "Is alles oké?" Ik zuchtte even voor ik begon. "Toen ik daarstraks Louise ging halen heb ik iemand gezien.." "Wie?" "Vince." Yemi keek ons geschrokken aan. "Wat? Hoezo?!"
"Heeft die al een kind?!" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, of toch niet dat ik weet. Hij is de turnmeester van Louise." "Oh nee.. en nu? Wat als Caro hem ziet?" Ik trok mijn schouders op. "Ik weet het niet."
"Heb je Titin al verwittigd?" "Ik zal het anders nu gaan doen." Ik stond op en wandelde even naar buiten in de tuin.
JE LEEST
Ons Kindje
RomanceKLAAR Caro & Vince waren samen. De zomer van 2017, de eerste zomer nadat ze hun laatste jaar in het middelbaar hebben gedaan, gingen ze uit elkaar. Om een heel stomme en ongeloofwaardige reden. Maar na 4 jaar komt Vince iets te weten. Hij heeft een...