41

269 4 0
                                    

Caro's Pov
Volgende dag, 11:18
Ik was rustig bezig met strijken, want mijn kleren, Louises kleren én Vince zijn kleren moeten er goed uitzien toch? En al die kleren is een berg te samen. En ja, ik doe nu ook die van Vince. Maar.. misschien wonen we over een maand of twee wel samen. Ik heb hem nog niks gezegd over dat ik er nu klaarvoor ben. Maar euh, zwijgen hé. Dit blijft nog even een geheimpje tussen ons. Waar waren we? Ah, ja.. strijken.

"Dag allerliefste liefje." Vince zijn armen ging rond mijn middel terwijl zijn hoofd in mijn nek zat. "Alee Vince. Sebiet een gat in mijn t-shirt." "En dan. Zonder ben je trouwens veel mooier." Hij begon kusjes te geven van op mijn schouder tot aan mijn kaaklijn. "Vince." Lachte ik zacht. "Ik vind dit super leuk. Maar deze was moet echt nu wel gestreken worden. Ik heb er nergens anders deze week tijd voor." "Mm, oké dan. Ik ben niet belangrijk." Al zuchtend wandelde Vince van mij weg.

Ik lachte en deed snel verder. Zo kan ik toch nog sneller bij hem zijn. Na een halfuurtje was ik eindelijk klaar. Ik nam de wasmand op en ging de trap op wanneer de bel plots ging. Juist, Maria kwam nog. "Lief, doe jij open?" Riep ik naar Vince toe als ik nog snel de mand boven in zijn kamer zette en dan weer naar beneden ging. Tot mijn verbazing was het niet Maria die voor de deur stond, maar een andere vrouw.

Vinces Pov
De bel ging. "Lief, doe jij open?" Riep Caro naar mij vanop de trap. Ik zette mijn serie op pauze en wandelde naar de voordeur. Die deed ik open en schrok toen ik zag wie het was. "Lisa? Wat doe jij hier?" Ik had verwacht dat het Maria zou zijn. "Euh Vince, hey. Ik weet dat je mij niet wilt zien. Maar ik heb echt je hulp nodig. En.. zou ik hier misschien een paar nachten mogen blijven slapen?" Wow. Wat moet ik nu zeggen? "Lief, wie is dat?" Ik schrok toen ik plots Caro's stem achter mij hoorde.

Lisa keek Caro even aan en glimlachte dan. "Ik ben Lisa. Een ex-vriendin van Vince." Caro knikte en nam Lisa's hand vast. Terwijl keek ze me vragend aan. "Ik ben Caro. Huidig lief en ex." Lisa keek Caro verward aan. "Lang verhaal." Lachte Caro ongemakkelijk. "Maar euhm.. wat kom je hier doen?" "Wel, ik heb Vince zijn hulp nodig en ik zou graag hier een paar nachtjes willen blijven logeren." "En waarom?" Ik kan hier geen enkel woord tussen brengen. "Oh euh.. zeg, wonen jullie samen?"

Lisa veranderde meteen van onderwerp. Ja, die blijft hier dus echt niet slapen. En mijn hulp krijgt ze ook niet. "Sorry, Lisa. Maar wij hebben hier geen plaats. En ik kan je ook niet helpen. Sorry." En ik sloot de deur. "Wat doe je nu?" Vroeg Caro. "Ja, sorry. Maar die blijft hier niet slapen hoor. Die is met iets louche bezig." Caro knikte en wandelde dan weer naar boven. Is die nu boos? Snel liep ik achter haar aan. "Liefje? Wat is er?" "Niets. Waarom?" Ze keek me even vragend aan voor ze de was in de kasten legde.

"Je bent precies boos op mij..?" "Nee. Hoe kom je daarbij?" "Ah euh. Ik zal het me hebben ingebeeld." Ze glimlachte en deed gewoon verder. Ik wandelde naar haar toe, legde mijn armen om haar middel en kuste haar nek. "Liefje, wees is eerlijk. Je bent wel boos." Caro zuchtte. "Oké. Ik ben niet echt boos. Misschien gewoon wat teleurgesteld." "Waarom?" "Omdat je me niet hebt verteld dat je een lief hebt gehad afgelopen jaren." Ik knikte.

"Sorry. Ik weet dat ik het had moeten zeggen maar ik vond het niet zo belangrijk. En die relatie is ook slecht afgelopen. Dus had ik er ook geen behoefte aan om er iets van te zeggen, sorry." Caro draaide haar om en glimlachte zacht. "Het is oké. Maar wil je me wel straks er meer over zeggen alstublieft? Ik zou gewoon graag willen weten wat je hebt gedaan de afgelopen jaren." "Doe ik liefje." Ik bracht mijn lippen naar die van haar en gaf haar dan een lange kus. Maar die kus werd verstoord door de bel die ging. Ik zuchtte en liep naar beneden met Caro achter mij aan. Ik keek haar vragend aan toen ik precies geruzie hoorde van buiten. Oh nee. Dat zouden Maria en Lisa toch niet zijn?

Ons KindjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu