Eren
Levi4.DEN.2 DEN DĚTI
,, hej.... Ja nechci hrát" zamumlám,,ale budeš... Děti, zatím si můžete promýšlet jak se bude náš tým jmenovat... Po konci hry všem z týmu zdělíte nápady" hulákala Hange.
Protočil jsem očima.,, tákže příšery, jo?" ušklíbl jsem se na Erena. Lichotilo mi to....
,, Jedná" zařvala Hange a z našeho i toho druhého týmu vyběhl člověk co si vylosoval jedničku.Tákhle se střídali čísla do doby než jsem přišel na řadu já. Proč mám pocit že jsem proti Erenovi?
Všechny děti v obou týmech byly mokré a vyřízené... Ale šťastné.
Hange něco zaječela a já se rozběhl. Byl jsem rád když jsem na té mokré trávě neuklouzl.
Tedy... Uklouzl jsem až v tu chvíli kdy na mě Eren chtěl vylít hrnek.
Tákže to na mě jednoduše chrstl.
Děti se smáli a já byl mokrý.
,, fajn jak chceš! " zavrčel jsem ale nemohl se ubránit smíchu. vstal jsem a rádoval si to k tomu kýbu vody.... Už tam té vody moc nebylo ale i tak.
Jednoduše jsem ho vzal a celý obsah chrstl na Erena.
Děti se smáli dvakrát tolik a já s nimi.
Eren tam stál úplně mokrý.Bylo mi jasné, že Levi ví na co narážím. Pokrčil jsem jen rameny a vyslal další dítě.
Až když se všichni prostřídali, utíkal jsem já. Jak špatná shoda náhod to muselo být, že zrovna proti Levimu.
Schytal to. Musel jsem se mu začít smát, ale radši jsem si ústa zakryl rukou, aby neměl nějaké připomínky. Až do té doby než na mě vylil ten kýbl.
Vyprsknul jsem vodu, a jen co jsem se zbavil prvotního šoku, ušklíbl jsem se na Leviho. Tak tiše aby to slyšel jen on, jsem k němu promluvil.
,,Asi se rád koupeš co? Můžeme zase k potoku." usmál jsem se dábělsky. Moc dobře jsem věděl že nedosáhne na dno.
Vrátil jsem se úplně mokrý ke svému týmu a sedl si do trávy. Sundal jsem si tričko a slunil se, abych trochu uschnul. Mikasa seděla vedle a po očku mě sledovala. Když jsem k ní chtěl ale promluvit, uhla.
Zbytek odpoledne byl klidný, proběhla svačina a nějaká ta hra, aby se děti unavily. Hange si jich pár odvedla do lesa, nejspíš zkoumat jakou hustotu má veverčí bobek. Já se spíš jen poflakoval se svojí skupinkou, nebo zašel do srubu projednat další hry a jídelníček.,, k potoku... Klidně, ale až bude v noci tepleji, nerad bych umrzl" provokoval jsem, moc dobře jsem věděl že on to takhle nemyslel.
Zbytek odpoledne byl v pohodě... Já jsem si to v klidu rádoval ke stanu, Hange si odvedla děcka do lesa a ti kteří nechtěli byli v chatce nebo před chatkou, měli za úkol vymyslet název týmu.
Své mokré tričko jsem hodil na šňůru od stanu a Mířil si to za Erwinem do srubu jen v kraťasech.
No co? Je horko, je normální když lidi chodí bez triček.
,, Levi, Levi" volala na mě malá holčička - nejmladší z týmu.
Myslím že se jmenuje Ketrin.
,, pojď se podívat... S holkama skoušíme stojky a hvězdy v zadu za chatkama na louce ale mě to nejde.. A oni se mi smějou, pomůžeš mi?"
Jen jsem si povzdychl, ale přikývl. Holčička mě popadla za ruku a už mě táhla.
Byl tam malý hlůček starších holek.
Hned jak mě viděli začali si něco šeptat.
Uchechtl jsem se.,, tak s čím ti mám pomoct?"
Zeptal jsem se Ketrin.,, ukaž stojku" hned na mě bafla.
Vypadá to že si Erwin počká.
Vyšvihnul jsem se do stojky, bylo to jednoduché, na svém těle už celkem dlouho pracuji..taková stojka mi nic neudělala.,, ještě něco?" zeptal jsem se,, pááni.... Ja to chci taky umět"
Jen jsem se Uchechtl a přešel k ní.,, ukaž co umíš"
Holčička položila ruce na zem a vykopla jednu nohou, já jsem jí, ji chylt a držel tak že dělala stojku.,,vždyť to umíš..."Zmerčil jsem Leviho jak kamsi jde s tou malou holčičkou. Zvědavost mi nedala, musel jsem za ním. Našel jsem ho se skupinou starších holek jak jim ukazuje nějaké cviky. A vůbec se mi nelíbilo jak si o něm holky šeptaly.
Přišel jsem blíž, a chvíli je pozoroval. Byl to moc pěkný pohled.
,,Nevěděl jsem, že to ty tvoje krátké nožky zvládnou Skřete." utrousil jsem, ale zašklebil se. Sjížděl jsem ho očima, a nemohl se nabažit toho co jsem viděl.
Holky po mě vrhly otrávený výraz, jako bych jim snad Leviho kradl. Byly to puberťačky, a pálily za vším co na ně mrklo.
,,Měl by sis obléct tričko. Jinak se..spálíš." zamručel jsem a pevně mu pohlédl do tváře. Vadilo mi, jak se tady ty holky ochomítají a on se tady vystavuje.
Kde se ve mě vzal tě pocit žárlivosti? Vždyť to byl jen jeden polibek. Možná mám jen potřebu se o něj pořád starat, stejně jako Mikasa o mě.Věnoval jsem se té malé.... Už ji ta stojka pěkně šla.,, jsi šikovná" pocuchal jsem ji vlásky.
Všiml jsem si jak na mě zírají....no co, jsou to puberťačky.
Uchechtl jsem se když se oběvil Eren.
,, nebo by jsi mě mohl namazat proti spálení se od slunka." hodil jsem na něj svůdný ale i provokaterský pohled protože to znamenalo že by se mě musel dotýkat.
Pak jsem se otočil na ty starší holky.,, Radím vám do budoucna, nehledejte si tak žárlivého přítele... Vidíte jak jsem dopadl? Nemůžu chodit ani bez trička"
Začnu se chechtat, holčiny na mě jen nevěřícně čučí ale přikyvují že chápou.
Pak se ale rozejdu za Erenem.,, měl jsem to namířeno k Erwinovi"Přidal jsem se k němu, zadržoval jsem smích. ,,Od kdy jsme partneři? Ale namažu tě moc rád." zavrněl jsem u jeho ucha, než jsem ho předběhl. ,,Navíc doufám že tvoje pozvání pořád platí." ještě jsem zmínil, než jsem doběhl zpět ke své skupince.
Musel jsem být chvíli bez něj, jinak bych to asi nevydržel a zatáhnul ho do prvního křoví.
Musel jsem si přiznat, že mezi námi určitě byla nějaká chemie. Žárlil jsem, jen co se na něj někdo podíval. Bylo to normální? Vždyť sám řekl že to chce ještě čas. Ale mezitím se opravdu chováme jako pár.
Radši jsem se začal věnovat dětem - společně jsme šli do lesa sbírat dřevo na oheň. Místo večeře měly být špekáčky, ale potřebovali jsme postavit ohniště. Zrovna jsem sbíral větší kousky, když za mnou přišla jedna z těch holek, co jsem našel za chatkami.
,,Vy spolu něco máte?" vrhla na mě protivný pohled. Zvedl jsem jen obočí.
,,A i kdyby..je to naše věc." zamručel jsem a věnoval se své práci. Jenže holka se nechtěla vzdát tak snadno.
,,Nechápu jak můžete, vždyť jste dva kluci. Je to nechutné."
Cítil jsem jak ve mě začíná vřít vztek. Pevněji jsem sevřel pěsti a zhluboka se nadechnul. Nesměl jsem vyjet. Jenže ona přilévala jen olej do ohně.
,,Není to normální, ke klukovi patří holka. Nevím co se ti děje v hlavě, ale očividně budeš někde mimo, když pálíš zrovna za Levim."
A to byla poslední kapka. Pustil jsem dřevo na zem a otočil se k ní.
,,ZAVŘI UŽ KURVA HUBU!"Levi 19 let
Eren 19 let
Erwin 22 let
Hange 22 let
Mikasa 19 let
Ketrin 6 let
Armin 8 let
ČTEŠ
Souzeni (ereri)
FanfictionZačalo to prohranou sázkou a skončilo to láskou. Tábor.... Všichni tohle místo znají a umí si pod tímto pojmem něco představit i přes to že tam třeba nikdy nebyli. Je to místo kde se tvoří vztahy, ať už jen do konce tábora, nebo do konce života. Je...