Levi
Eren12.DEN. 10.DEN DĚTI
,,Co ti vlastně Haru chtěl?" uvelebil jsem se na jeho hrudi a prstem začal kreslit malé obrazce. Byl jsem vyčerpaný, ale šťastný.
,,Tak, hrozně moc tě miluju." zamumlal jsem se zrudl rozpaky. Neustále to byla neuvěřitelně silná slova, pokaždé se mi rozbušilo srdce. ,,Nemluvě o tom úžasném sexu." zasmál jsem se a vtiskl mu něžný polibek.Hladil jsem ho ve vláskách a užíval si jeho dotyk, jeho přítomnost.
,, nebuď zvědavý, nebo budeš brzo starý" odpověděl jsem mu provokaterský.
Ruky mu obmotám kolem pasu a prsty lehce hladím jeho jemnou pokožku.
,, taky tě miluju..." pousmál jsem se. Takové slova byly pro mě velice důležitá. Neplýtval jsem jimi jen tak do vzduchu.
,, jsi první člověk, kterému jsem to řekl. Jsi pro mě neskutečně moc důležitý" zamumlám.Rozpaky jsem zrudnul ještě víc. Bylo v tom tolik něžnosti, že jsem pochyboval že to vyšlo z jeho úst. Ale bylo to tak. Lidé se mění. A i z obyčejného kamene lze vykřesat diamant.
Rozprostřel jsem svou dlaň na jeho levé straně hrudi, a poslouchal tlukot jeho srdce. Bylo to tak uklidňují, rytmické. Málem bych tam usnul. Natáhnul jsem se alespoň pro to nejnutnější oblečení, a začal se soukat do spodního prádla.
,,No co. Udržuju teplo." zasmál jsem se, když jsem zachytil jeho nechápavý pohled.,, ale na udržování tepla nepotřebuješ oblečení, když tady máš mě" Zasměji se, to spodní prádlo jsem mu vzal a odhodil do rohu stanu.
Přikryl jsem nás provizorní přikrývkou a Natisknul jsem se svým tělem na to jeho.,, proč mám takový pocit... Že se zítra hraje hra u toho potoku? A vedoucí hrajou taky. Ještě si někdo bude myslet že ti ubližuju" nespokojeně zamumlám a rukou mu lehce přejedu po bokách... Určitě tam bude mít ode mne modřiny. Nemluvě o těch cucflekách a kousancích po jeho celém těle.
Musel jsem být momentálně krapet narudlej. Erwin mě zabije.,,Hej!" marně jsem se snažil natáhnout po kousku oblečení. Uvěznil mě u sebe tak, že jsem nemohl dosáhnout. Vyplázl jsem na něj jazyk ale zkusil to ještě jednou. Marně.
,,Taky že mi ubližuješ." zamumlal jsem naoko naštvaně. ,,Bolí mě z tebe...no.." rukou jsem naznačil v neúplném gestu. Sice to trochu bolelo, ale co se za tím skrývalo - za to to stálo.Pevně jsem ho držel v obětí. Vypadal roztomile když mě neměl šanci přeprat.
,, tak proč jsi to chtěl hmm? Proč jsi mě prosil o to abych si tě vzal?" řekl jsem s takovým svůdným přízvukem že byl z toho Eren úplně jak jahoda.
,,i tak bych se ale měl omluvit že?" rukou jsem sjel na jeho zadek.Otevřel jsem pusu, ale nevyšel z ní jediný zvuk. Naprosto jsem se ztratil v jeho očích a dotecích.
,,Protože..protože jsem to chtěl. Hrozně moc.." špitnul jsem. Nedokázal jsem se pořádně soustředit, rozptyloval mě.Využil jsem toho že měl otevřenou pusu a něco mumlal. Ušklíbl jsem se a vnikl mu do pusy jazykem. Začal jsem ho naléhavě líbat
Tělem jsem se na něj víc natisknul.
A rukama jsem mu začal putovat po těle. Odlepil jsem se od jeho rtů a provokaterský jsem se ušklíbl.,, říkal jsi že jsi to chtěl? Hrozně moc? Já taky... Jsi nádherný..dokonalý... Jsi jenom můj" šeptl jsem. Rty jsem se přilepil na jeho krk a zasypával ho polibky. Už teď měl fialový krk dost.Překvapeně jsem vydechnul když mě začal líbat. Prsty jsem zaryl do jeho zad a prohnul se, jen abych mu byl ještě blíž.
,,Jen tvůj.." zašeptal jsem. Vzrušení mezi námi zase jiskřilo, kůži už jsem měl z jeho polibků podrážděnou, ale neustále mi působil slast.
,,Levi.." zasténal jsem jeho jméno, když narazil na citlivý bod na mém krku. ,,P-počkej.."Odlepil jsem se od jeho krku. A odevzdaně jsem na něj vzhlédnul. Koukal jsem mu do očí a snažil se v ních přečíst vše co tam bylo.
Čekal jsem, tak jak chtěl.,, copak? Nelíbí se ti to?" zamumlal jsem.,,Právě až moc.."
Rukou jsem zajel do jeho vlasů a začal mezi prsty mnout jednotlivé pramínky. Nenechával mě chladným, adrenail mezi námi proudil a rozechvíval mi snad každou buňku v těle.,, doopravdy?měl bych pokračovat?" v očích mi zajiskřilo.
Prsty jsem se zastavil u jeho opět probouzejcího se problémů. Líbilo se mi jak na mě reagoval.Nakonec jsme si dali druhé kolo.
Oba dva jsme vyčerpaně odpadli.
A následně usli v obětí do pár minut.13.DEN. 11.DEN DĚTI
Vzbudil mě nehezký zvuk mobilu.
Vymanil jsem se z Erenová obětí a zvedl mobil.
Volalo mi neznáme číslo, v té rozespalosti jsem to automaticky přijal.
,, prosím? U telefonu Ackerman" zahuhlám.
Ovšem o vteřinu pozdeji už jsem seděl a byl vzbuzený.
Co se to kruci děje?
ČTEŠ
Souzeni (ereri)
FanfictionZačalo to prohranou sázkou a skončilo to láskou. Tábor.... Všichni tohle místo znají a umí si pod tímto pojmem něco představit i přes to že tam třeba nikdy nebyli. Je to místo kde se tvoří vztahy, ať už jen do konce tábora, nebo do konce života. Je...