Eren
Levi5.DEN 3.DEN DĚTI
Byl jsem štěstím bez sebe.
,,Děkuju! DĚCKA BĚŽTE SI NACHYSTAT TY BATOHY, NEBO VÁS OSOBNĚ UTOPÍM!" S křikem jsem se rozběhl ke svému týmu. Odpovědí mi byl smích a výskání.Po nějaké té době, kdy jsem měl i já svůj batoh se svačinami a lékárničkou, jsem si stoupl vedle Mikasy co přepočítávala děti.
,,Jsou všichni." kývla na mě. Pak se ale podívala pozorněji a ztišila hlas.
,,Spali jste spolu?"
Zrudnul jsem jako rajče. ,,Ne, to ne. A byl bych rád kdyby jsi to neřešila před dětmi." trochu jsem nakrčil obočí. Jen pokrčila rameny a prstem mi píchla do krku.
,,Alespoň tohle jim vysvětli jako modřiny." pousmála se. Konečně to vypadalo, že je to na dobré cestě.,, ták? Mluv... Co jste včera spolu prováděli?" vyhrkla na mě Hange když jsem počítal děcka. Měli jsme děti starší...tákže se polovina z nich začala přiblble usmívat. Jen malá Ketrin nechápala.,, hej! Snažím se zjistit jestli žádné nechybí" Zavrčím na ni, mírně narudlý.
,, jsou všichni.. Erwin mi řekl že už můžem klidně vyrazit...... Tak co jste dělali v tom stanu?" jen jsem protočil očima, Haru po mě hodil pohledem který jasně říkal že ho to taky zajmá,, proboha... Co to máme v týmu za zvrhlé děti?" zeptal jsem se pobaveně Hange, ta mě jen spražila pohledem.
Pomalu jsme se rozešli směr polní cesta.
,, mluv" vyjela po mě po chvilce.,, spali jste spolu? "
Opět se rozezněl smích... Hange vždy dostava do týmu nejstarší děti, bylo to kvůli tomu že se chovala někdy obzvlášť dětinsky a děti hlídaly spíš jí.,, to že máme v týmu děcka kterým už bylo patnáct neznamená že se mě na to budeš ptát pred nimi... A navíc nic ti do toho není! " Zavrčím.
,, noták Leviii.... Zajmá mě to... S kým jsi spal? A kdo ti udělal ty cucfleky? " zapojí se do konverzace Haru.,, pomoc! Erwin mi jasně řekl že nemám o takových věcech mluvit, že pohoršim děti a mezitím oni jsou stejně skažené jako ty Hange! ...." kouknu na malou Ketrin která se jen nevinně tlemí... Jsem rád že aspoň ona neví o čem je řeč.,, Hange! ... Je to tvoje vína.... Skazilas je!" výčtu ji to pobaveně.
A takhle probíhala celá cesta až do první zastávky na odpočinek, kdy nás dohnaly i ostatní týmy.,,Dáme si svačinu. Chce se někomu na záchod? Všichni ke svým vedoucím na přepočítání!" začalo se ozývat ze všech stran. S Mikasou jsme měli všechny děti, takže jsme rozdali svačiny a sedli si do trávy.
Pohledem jsem zabrousil k Levimu, celou cestu jsem slyšel Hange jak mu nedá pokoj. Chudák vypadal už trochu otráveně. No co, když do toho šel, měl počítat s rizikem.
Chvíli jsem ho sledoval - jeho tvář zářila něčím úplně jiný než když jsem ho poznal první den. Sice měl pořád to drahé oblečení, ale na pár místech špinavé a boty mnohem okopanější. Vlasy se mu ustálily do mírného rozcuchu, a trochu mu kazili upravený vzhled. Jeho ruce byly pokryté škrábanci a pár modřinkami, což se dalo čekat. Už nebyl tak upjatý a smál se mnohem víc. Nejradši bych k němu přišel a vzal si ty sladké polštářky, ale bylo tu moc lidí. Tohle bylo teprve trápení - mít ho od sebe takový kousek, a nemoct ho mít.
,,Na." Mikasa mi podala namazaný chleba a jablko. Vděčně jsem se usmál, a svůj pohled přesunul k dětem.
,,Erene. Není to dobrá volba." Mikasa si trochu poposedla. Věnoval jsem jí nechápavý pohled. ,,Co tím chceš říct?"
,,Jen to, že tábor jednou skončí. Co když je to jen takový románek? Nechci tě vidět zlomeného."
Objal jsem ji kolem ramen a přivinul k sobě. I když to mohlo znít jako že mi to nepřeje, dokázal jsem číst mezi řádky. Neznali jsme se první den, ani týden.
,,Děkuju." špitnul jsem.
Usmála se.,, klid... Už mě nechte " pobaveně a taky celkem vyčerpaně padnu do trávy.
,, ani nápad! Chceme vědět kdo ti udělal ty cucfleky!" ryly do mě jak holky tak Haru.
,, jó? Tak to si mě musíte chytit" popadl jsem svojí svačinu a začal před nima zdrhat.
Cílem bylo se jim stratit mezi lidma a vklidu pojíst svoji sváču.
,, CHYŤTE HOOO!"rozkřičel se celý náš tým společně s Hange, která své děcka podporovala i v téhle chvíli.
Netrvalo dlouho a už mě naháněla i ona. Muselo to vypadat komicky, já utíkájcí před skupinkou lidí co chcou vědět kdo mi udělal cucflek a jestli jsem s někym spal.
Co jim do toho co je? Každopádně jsem se musel smát.
Neměli šanci mě chytitNajednou se ozval hrozný křik. Rychle jsme vzhlédli - ale byla to jen Hange se svým týmem která naháňela..Leviho?
Naprosto zmatený jsem se díval jak si u sebe drží svou svačinu a se smíchem peláší pryč, zatímco děti ho následovaly neúnavným tempem.
Za chvíli však skupinka začala pomalu opadávat, a kdyby nezahřměl Erwin, nejspíš by mu pořád nedali pokoj.
,,Hange! Zklidni si tým. Za chvíli zase vyrazíme."
Děti jen cosi zamrmlaly a vrátily se ke svým svačinám. I já jsem dojedl a stoupnul si.
,,Musím..no."
Mikasa jen kývla. Poodešel jsem trochu dál, od všech.Vydýchával jsem svůj maraton asi čtyrycet metrů od nich. Bylo nebezpečné se k nim přibližovat.
Sedl jsem si do trávy a spokojeně začal pojídat svoji sváču.
V mysli jsem děkoval Erwinovi... Ještě chvíli a chytli by mě.
Sakra... Zapomněl jsem si tam pití.zahlédl jsem Erena jak poodešel od týmu... Nenápadně jsem se na něj usmál aby si toho nikdo nevšiml.
Děcka by pak otravovali i jeho.Zahlédl jsem Leviho, ale místo abych šel za ním, přešel jsem ke keři. Musel jsem si odskočit, a v tom mi ani Levi nezabrání.
Po tom co jsem dojedl, jsem vyčerpaně lehl do trávý a nachvíli zavřel oči.
Nikdy jsem se neopaloval, možna proto jsem bílý jak stěna ale nevěděl jsem že je to tak uklidňující... Sluníčko mě lehce hřálo.
,, ryskuješ že se spálíš" ozve se Haru až moc blízko mě.
S leknutím otevřu oči.
,, máš pravdu... Zapoměl jsem se namazat." Uchechtl jsem se.,, Levi? Nemůžem jít společně s Mikasiním týmem?"
Posadil se vedle mě a koukal na mě.
Nadzvedl jsem jedno obočí.,, proč?" Haru okamžitě zrudnul a pohled zabodl do jedné holky co seděla u Mikasy...,, je mi to jasné" ušklíbl jsem se a šťouchl do něj.
,, promluvím si s Hange"
Dodám a vstanu.Nakonec jsme doopravdy šli s něma, Haru se jen potutleně usmíval pokaždé když viděl tu holčinu jak se usmívá.
,, nechceš za ní jít a pozdravit ji?" šeptl jsem mu.
,, já... Vlastně a-ani ne" zrudne a já nad tím protočím očima, lehce do něj šťounu a tím on Šťouchne do dívčiny. Ta se se smíchem otočí na něj a začne s ním normálně komunikovat.
Po chvilce už se spolu oba v pohodě baví..
,, Levi dohazovač? " směje se mi Hange.
ČTEŠ
Souzeni (ereri)
FanficZačalo to prohranou sázkou a skončilo to láskou. Tábor.... Všichni tohle místo znají a umí si pod tímto pojmem něco představit i přes to že tam třeba nikdy nebyli. Je to místo kde se tvoří vztahy, ať už jen do konce tábora, nebo do konce života. Je...