16. fejezet: Fuvar

855 76 6
                                    

*Amanda szemszöge*

Nem voltam benne biztos, hogy mi volt az az érzés, ami akkor töltött el, mikor Steve-re néztem. Tényleg tetszik nekem? Vagy csak annyi az egész, hogy jól érzem magam a társaságában? Hiszen egy ideje nincsenek barátaim, fiú barátom pedig soha nem is volt.

- Ne aggódj! - mosolygott rám Robin - Nem fogok neki szólni erről.

- Miről?

- Hát amiről beszélgettünk. Köztünk marad. Pedig hidd el, hogy nagyon szívesen odamennék hozzá, és a hajánál fogva rángatnám el onnan.

- Hagyd békén. - nevettem fel - És kérlek, ne játszd a kerítőnőt.

- Hát jó! - rántotta meg a vállát - De hidd el, hogy engem nem tudtok átvágni. Még ha magatokat át is veritek ezzel a nagy tagadással.

- Nem tagadok semmit. - ráztam a fejemet - Steve és én csak barátok vagyunk. Ennyi!

- Aha. - mosolygott fülig érő szájjal.

- Na és mi van veled? - próbáltam elterelni a témát - Térjünk vissza az elejére. Tetszik neked a pincérnő?

- Miből gondolod? - most Robin-on volt a sor, hogy elpiruljon.

- Hát... Talán abból, ahogy viselkedtél, mikor idejött.

- A neve Vickie, és ő is tagja az iskolai zenekarnak. - ismerte be.

- Tetszik neked, ugye?

- Igen. De... - vette halkabbra a hangját - Nem vagyok benne biztos, hogy ugyan azt szeretjük-e, ha érted, hogy mire gondolok.

- Értem. - bólintottam - De mi lenne, ha megkérdeznéd?

- Kérdezzem meg? - nyíltak tágra a szemei - Azt nem.

- Miért?

- Ha kiderülne, hogy a lányokat szeretem, ez a város, főleg a suli, átváltana boszorkányüldöző üzemmódba. - forgatta a szemeit, én pedig nagyon megsajnáltam. Tisztában voltam azzal, hogy a legtöbb ember szerint nem elfogadott az azonos neműek szerelme. Remélem, hogy ez idővel majd változni fog.

- Akkor kérd meg Steve-et, hogy kérdezze meg a lányt. Ő igazán profi ebben. - nevettem el magam, és nagy örömömre Robin is kacagni kezdett.

- Milady! - harsogott fel egy ismerős hang az étterem ajtajából. Eddie Munson, felhívva magára az egész helység figyelmét, egyenesen felénk vette az irányt.

- Szia! - mosolyogtam rá, mikor megállt az asztal mellett.

- Szia, tündérkém! - csúszott be mellém a boxba, minden előzetes kérdés nélkül - Miss Buckley! - köszönt Robin-nak is.

- Öhm... Szia? - nézett rá, majd rám kérdőn Robin.

- Nem gondoltam volna, hogy itt talállak. - tette a hátam mögé, az ülés támlájára a kezét Eddie.

- Robin-nal beugrottunk enni. - mutattam a lányra - Még nem jártam itt, de tetszik a hely. Igazából még sehol sem jártam a városban, a boltot, a videótékát és ezt a helyet kivéve.

- Ez nagyon nagy hiba. - hajolt közelebb hozzám Eddie - Ha szeretnéd, akkor én szívesen elkalauzollak bármerre.

- Öhm... - nevettem rá - Köszi, azt hiszem...

- Mióta ismeritek ti egymást? - mutatott ránk Robin.

- Igazából csak tegnap óta. - nevettem fel - Dustin áthívta a barátait hozzánk.

The Baby-Sitters Club [Steve Harrington Fanfiction] - A KÖVETKEZŐ ÉVADRA VÁRVAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt