*Amanda szemszöge*
Miután Nancy jobban lett, megbeszéltük, hogy átmegyünk Max-ék házába, ugyanis az anyja nem volt otthon. Nem maradhattunk Eddie-ék lakókocsijában, hiszen még mindig bűnügyi helyszínnek számított Chrissy halála miatt. Mindannyian a kis nappaliban gyűltünk össze, odakint pedig már világosodni kezdett. Nancy nagy vonalakban már elmesélte, hogy mi történt vele odaát, és még mindig sokkos állapotban volt.
- Szörnyű dolgokat mutatott. Sötét felhőket Hawkins felett, a lángoló belvárost, halott katonákat. Egy hatalmas teremtményt, aminek a szája nagyra nyílt. De nem volt egyedül, rengeteg szörny vette körül. Láttam egy sereget, ami Hawkins utcáin vonult. - meredt maga elé a lány - A mi Hawkins-unkén, nem a másikon. Láttam a szüleimet, Holly-t, Mike-ot, titeket... - pillantott végig rajtunk - Mindenki halott volt.
- Csak rád akart ijeszteni, Nance. Ez nem történt meg. - szólalt meg hirtelen Steve. A hangjától bukfencet vetett a gyomrom, attól pedig megint a sírás kerülgetett, ahogy szólította a lányt. A név és a hanglejtés miatt is. Mióta úgy rámmordult, szinte rá sem néztem. Időnk pedig nem volt beszélni, de valahogy úgy vettem észre, hogy nem is nagyon próbálkozott vele. Éreztem magamon többször is a tekintetét, volt, hogy találkozott is a tekintetünk, de inkább gyorsan elfordultam a másik irányba.
- Még nem. - szakított ki a gondolataim közül Nancy válasza - De mutatott mást is. Megmutatta a kapukat. Négy kaput, a város más-más részein. Olyanok voltak, mint Eddie lakókocsijában, de ezek egyre csak nőttek.
- Négyet ütött Vecna órája. - szólalt meg hirtelen Max, akinek szinte nem is hallottuk mostanában a hangját - Végig utalt a tervére. Négy halott, négy kapu.
- És eljő a világvége. - motyogta Lucas.
- Ha ez igaz, akkor már csak egy áldozat hiányzik. - mondta Dustin, mire mindenki kezdett kétségbe esni.
- Jézusom... - kiáltott fel Eddie.
- Oké! Próbáld újra! - szólt rá Steve Max-re, aki egyből a telefonhoz rohant. Napok óta szerettük volna elérni a többieket Lenora-ban, de a vonal folyamatosan foglaltat jelzett, és ez most is így volt.
- Semmi. - válaszolt egy kis idő után Max.
- Talán rossz számot hívtál. Próbáld újra! - erősködött tovább Steve.
- Tudja, hogy hogyan kell telefonálni. - morgott vele Dustin.
- Oké. Csak azt mondom, hogy lehet, hogy félrenyomta a számot.
- Ugyan az. - mondta Max, mikor újra próbálkozott.
- Hogy lehetséges ez? - kérdezte Lucas.
- Joyce telemarketinges. - válaszolt neki Dustin - Folyton a telefonon lóg, Mike is panaszkodott.
- Jó. - szólaltam meg én is hosszú hallgatás után - De mióta is foglalt a vonal? Három napja?
- Igen. - helyeselt Max - Nem Joyce az oka. Valami baj van.
- Úgy van. Nem lehet puszta véletlen. - értett egyet Nancy is - Bármi is történik Lenora-ban, annak köze van mindehhez. Ez egész biztos. De Vecna nem árthat nekik. Úgy nem, ha meghal. Visszamegyünk, és megöljük.
- Nem. - pattant fel Steve a kanapéról - Nem megyünk sehová. Elment az eszed? Most ia alig éltük túl.
- Mert nem voltunk felkészülve. Ezúttal lesz fegyverünk, átmegyünk, megtaláljuk és megöljük.
- Vagy ő öl meg minket. Mert hidd el, hogy csakis azért élted túl, mert úgy akarta. Nem fél tőlünk.
- Mert nincs is rá oka. - értett egyet Robin is Steve-vel - Rosszul hittük, hogy ki is Vecna, Henry, Egy vagy hogyan is hívjuk... Megtudtuk róla, hogy ő is egy szám, mint Tizenegy. Csakhogy ő egy beteg, gyerekgyilkos és ronda a bőre. A lényeg, hogy szuperereje van, egy csettintéssel kiforgathatja a testünket. Nem lenne fair a küzdelem.
أنت تقرأ
The Baby-Sitters Club [Steve Harrington Fanfiction] - A KÖVETKEZŐ ÉVADRA VÁRVA
أدب الهواةAmanda Henderson úgy dönt, hogy kihagy egy évet az egyetem előtt. Büntetésből a szülei Hawkins-ba küldik, ahol felügyelnie kell majd az unokaöccsét, Dustin-t. Viszont a fiú, és a barátai folyamatosan borsot törnek a lány orra alá, és furcsán rá vann...