64. fejezet: Mordor

649 79 21
                                    

*Amanda szemszöge*

- Mikor beestem a vízbe, kiúsztam. - mesélte Eddie - Próbáltalak hívni titeket, de a rádió bedöglött. Így azt csináltam, ami a szokásom. Elmenekültem.

- Nem tudod, hogy mikor volt a támadás? - kérdezte Nancy.

- De. Ezt konkrétan tudom. - mutatta fel az óráját - Nem csak a rádió krepált be. Kilenc óra, huszonhét perc.

- Akkor villogtak a fények a Creel házban. - bólintott Robin.

- Vecna akkor támadott. - egészítette ki Nancy - Szóval most már tudjuk, hogy hogyan támad.

- És hogy honnan. - szólt Max - Szóval most már csak be kell lopóznunk a Hellyel lefelébe, hogy karót szúrjunk a szívébe?

- Karót? - értetlenkedett Steve - Miért? Mi ez? Egy vámpír?

- Ez csak egy hasonlat. - súgtam oda neki, miközben a hátára tettem a kezemet. Jól esett megérinteni. Nyugtató volt, hogy hozáérhettem, ugyanis kezdett kicsit sok lenni megint ez az egész természetfeletti dolog.

- Eresszünk bele gólyót, vagy vágjuk le a fejét. - javasolta Lucas, miközben én Dustin felé néztem. Feltűnő módon csendben volt.

- Henderson mit csinál? - tette fel helyettem a kérdést Eddie - Nem lett kárhozott, ugye?

- Neeem. - válaszolt neki Steve - Hibbant? Az annál inkább.

- Mit csinálsz, Dustin? - lépkedtem közelebb az unokaöcsémhez, aki abban a pillanatban befejezte a fel-alá mászkálást, és felénk fordulva elkiáltotta magát.

- Bumm! - mutatott Steve-re - Mégis jól mondtam. A Kopony kő északra van.

- Ez most komoly? - Steve hangja hisztérikussá vált - Ez a Koponya kő. Szóval maximálisan mellé lőttél. Fogadd el!

- Igen és nem. - mondta Dustin, és ahogy elnéztem az arcokat, nem csak én nem értettem, hogy miről beszélt - Ez az iránytű még pontosan működött Wheeler-éknél, még a kocsiban is, de kelet felé már egyre kevésbé. Most meg teljesen rossz, szóval mikor vezettelek titeket, nem én tévedtem, hanem ez.

- Oké. - Steve kezdett egyre dühösebb lenni - Hibá műszert használtál, de akkor is tévedtél.

- Csakhogy nem is hibás. Lucas... - fordult a fiú felé Dustin - Emlékszel, hogy mi befolyásolhatja az iránytűt?

- Egy elektromágneses mező. - motyogta Lucas, az arcán pedig felismerés tükröződött.

- Erősebb elektromágneses mező közelében az iránytű át fog fordulni abba az irányba. - magyarázta tovább Dustin - Szóval vagy van egy bazi nagy mágnes itt valahol, vagy...

- Vagy van egy kapu. - fejezte be helyette Lucas.

- De a labor innen messzes van. - jegyezte meg Nancy elgondolkodva.

- De mi van, ha van egy másik kapu? Egy kisebb? - kérdezte Dustin - Ha nyílt egy új kapu, akkor bejuthatunk a Hellyel lefelébe, és megtörhetjük a Max-et sújtó átkot. - mondta, majd elindult be a fák közé.

- Hé! - kiáltott utána Steve, megelőzve engem - Hová mész? Eddie-t még mindig körözik. Nem indulhatunk csak úgy túrázni az erdőbe.

- Ez az iránytű lehet a kapocs, hogy megmentsük őt és Max-et is. Mit szólsz hát, Eddie, a száműzött? - kérdezte Dustin Eddie-t.

- Ha jól értem, most area kérsz, hogy kövesselek Mordor-ba. - mondta elgondolkodva a fiú, mikor minden szem rá szegeződött - Ami, ha őszinte akarok lenni, elég rossz ötletnek tűnik. De a Megye épp lángokban áll. Szóval jöhet Mordor. - kelt fel Eddie a földről, majd elindult az izgatottan ugráló Dustin után.

The Baby-Sitters Club [Steve Harrington Fanfiction] - A KÖVETKEZŐ ÉVADRA VÁRVAWhere stories live. Discover now