25. fejezet: Talán holnap

779 83 17
                                    

*Steve szemszöge*

Mikor beléptem a videótékába, csak annyit hallottam, hogy Robin valamit mond arról, hogy valakik nem fognak bírni valamit. Fogalmam sem volt, hogy miről beszélt, és igazából nem is érdekelt, mert ott volt vele Amanda is. Én pedig nem tudtam másra figyelni, csak rá. Valahol belül pedig reménykedtem abban, hogy talán azért jött be a tékába, hogy találkozzon velem. Persze ezt a gondolatot egyből elhessegettem. Egészed addig, amíg Robin oda nem súgott valamit.

- El ne rontsd nekem! - bökött az oldalamba - Hívd el randizni!

- Nem akar randizni. - suttogtam vissza, miközben Amanda hátrament a sorok közé.

- Fogd be! Csak bízz bennem, és hívd el! - mondta Robin, majd szinte a lány után lökött, akit gyorsan utol is értem.

- Szóval... Gondolom egy újabb horrort veszel ki. - mosolyogtam rá, habár tudtam, hogy nála nem fog használni a sármom.

- Nem tudom. - húzta végig az ujjait a kazetták gerincén - Lehet. De az is lehet, hogy valami mást fogok ma nézni. Nincs most kedvem az ijesztő filmekhez.

- Akkor mit szeretnél? Talán valami szerelmeset? - pillantottam rá kérdőn, mire egyből lesütötte a szemét. Nem látta, de megmosolyogtatott, hogy mennyire zavarba tud jönni.

- Inkább legyen valami kalandfilm. - nézett a kazettákra.

- Mondjuk a Kincsvadászok vagy a Vissza a jövőbe?

- Hmmm... - morgott halkan, majd felém fordult - Nem láttam még őket, de olvastam róluk. Te láttad már valamelyiket?

- A Vissza a jövőbe címűt, igen. - bólintottam, és vissza kellett fognom magam, hogy ne szippantsak mélyen a levegőbe, hogy jobban érezhessem az illatát. Közle állt hozzám, annyira közel, hogy muszáj volt a kezemben tartott kazettára pillantanom helyette. Különben rajtam lett volna a sor, hogy zavarba jöjjek.

- Mi lenne, ha kivenném a Kincsvadászokat, és talán... - dadogta zavartan - Esetleg ha ráérsz este, akkor megnézhetnéd velem.

- Igen? - ugrott egyből az egekbe a pulzusom.

- Persze, csak ha van kedved. - mosolyodott el.

- Ó, a francba... - hunytam le a szemeimet - Az a baj, hogy ma este van az a buli...

- Amit tegnap a pincérnő mondott? - olvadt le az arcáról a mosoly, én pedig egyből rájöttem, hogy mire gondolt.

- Igen, de nem az van, amire gondolsz. - kezdtem védekezni, ő pedig szinte kikapta a kezemből a kazettát.

- Nem tartozol nekem magyarázattal, Steve. - pillantott rám, és elindult a pult felé.

- Várj már! - nyúltam a keze után, és gyengéden megállítottam - Nem randim lesz.

- Steve... Mondtam, hogy... - kezdte, de nem hagytam, hogy befejezze.

- Robin-nak ígértem meg, hogy elmegyek vele. - mondtam az igazat.

- Ó! - kerekedett el a szeme.

- Ott lesz a lány, aki bejön neki, és szeretne elmenni, de egyedül nem akart. Nincs bátorsága hozzá, ezért hívott magával. De ha tudtam volna, hogy te...

- Oké! Semmi baj. - mosolyodott el újra, amivel kissé megnyugtatott.

- Nincs kedved jönni? - szinte kitört belőlem a kérdés.

- Mármint... - nyelt egy nagyot - A buliba?

- Aha. Eljöhetnél velünk. - rántottam meg a vállamat - Velem. - egészítettem ki a mondatomat, amitől szinte tátva maradt a szája.

The Baby-Sitters Club [Steve Harrington Fanfiction] - A KÖVETKEZŐ ÉVADRA VÁRVAWhere stories live. Discover now