*Amanda szemszöge*
Elég későn keltem fel, hiszen alig bírtam elaludni, miután otthagytam Steve-et a nappaliban. Egész végig csak forgolódtam, és azon járt az eszem, amik az este folyamán történtek. A táncra, mikor közelebb húzott magához, mikor olyan közel voltunk ahhoz, hogy csókolózzunk. Aztán mikor eszét vesztve kisebb-nagyobb sikerrel meg akart védeni azzal a seggfejjel szemben. Mikor hazahoztam, és ápoltam. De a legjobban az maradt a szemem előtt, mikor lefekvés előtt megsimogattam az arcát, a homlokát és a száját. Egyszerűen képtelen voltam kiverni a fejemből a száját.
Miután kikászálódtam az ágyból és kicsit rendbe raktam a fejemet, gyors léptekkel siettem a nappali felé. Ott azonban nem éppen az a látvány fogadott, amit vártam.
- Dustin... - hangom kissé meglepett, talán csalódott is volt.
- Neked is jó reggelt! - mondta kissé felháborodva - Talán nem rám számítottál?
- Jó reggelt! - léptem oda hozzá, és puszit nyomtam a hajába - Hol van Steve?
- Elment. - rántotta meg a vállát lazán. Nem szerettem, mikor úgy kellett belőle kihúzni a válaszokat.
- És hogy érezte magát? Nem volt rosszul?
- Nem.
- Csak mert este eléggé fájtak a sérülései, meg szédelgett is. - magyaráztam az aggodalmam forrását, habár ahogy elnéztem, Dustin-t kicsit sem érdekelte - Na, mindegy. Mit csinálsz ma?
- Délután átmegyek Mike-hoz. Jövő szombaton elutazik a tavaszi szünetre.
- Tényleg? Hova megy?
- Will-ékhez, Lenora-ba. Tudod... Meséltem neked Tizi-ről, ő a barátnője. Ő is Will-ékkel lakik.
- Öhm... - gondolkodtam el - Will bátyja, Jonathan, ugye? Nem ő Nancy barátja?
- De igen. - pillantott rám most először Dustin, és a nézéséből láttam, hogy lebuktam.
- És Nancy is megy Mike-al? - próbáltam teljesen érdektelenül feltenni a kérdésemet.
- Nem. Úgy volt, hogy igen, de aztán mégsem megy el. Nem tudom, hogy vannak most, de gondolom nehéz a távkapcsolat. Habár Suzie-nak és nekem nagyon jól megy.
- Igen. - fújtam ki az eddig visszatarott levegőt, és próbáltam lenyugtatni a borsó méretűre összezsugorodott gyomromat.
- Miért kérdezel Nancy-ről? - tette fel azt a kérdést Dustin, amit igazán el akartam kerülni.
- Csak kérdeztem. - feleltem lazán - Reggeliztél már?
- Kételkedsz abban, amit Steve iránt érzel? - kérdésére szinte lefagytam. Aztán feladtam a titkolózást, és nagyot sóhajtva lehuppantam mellé a kanapéra.
- Nem. Azt tudom, hogy kedvelem. Inkább abban kételkedem, hogy ő mit érez. Nancy iránt. Emlékezz csak a péntek estére.
- Beszélgettem vele ma reggel. - nézett rám félve, én pedig egyből a legrosszabbra gondoltam.
- Miről?
- Nancy-ről, rólad. Hogy mit akar.
- És mit mondott?
- Nem sok mindent. Inkább én mondtam neki dolgokat.
- Mit, Dustin? - kezdtem ideges lenni. Szerettem az unokaöcsémet, de nem akartam, hogy bárki is beleszóljon a szerelmi életembe.
- Megmondtam neki, hogy csak akkor kezdjen bele bármibe is, ha ezer százalékig biztos benne, hogy ezt akarja.
- Dustin... - pattantam fel mellőle, és ideges járkálásba kezdtem - Miért avatkozol bele?
YOU ARE READING
The Baby-Sitters Club [Steve Harrington Fanfiction] - A KÖVETKEZŐ ÉVADRA VÁRVA
FanfictionAmanda Henderson úgy dönt, hogy kihagy egy évet az egyetem előtt. Büntetésből a szülei Hawkins-ba küldik, ahol felügyelnie kell majd az unokaöccsét, Dustin-t. Viszont a fiú, és a barátai folyamatosan borsot törnek a lány orra alá, és furcsán rá vann...