Легіон мені не сподобався й першого разу. Сказати, що я лаявся, коли Валерій повів мене туди вдруге за день — це не сказати нічого.
- Вони вибрали місце, — спокійно пояснив. — Ти хіба був тут раніше? Катю водив?
- Катя не любить це місце, — пробурчав.Розповідати про Марту і повідомлення від діда, яке я навіть не розпаковував, не було жодного бажання.
Ми пройшли повз молодь, котрої було вдвічі більше. Здавалось, сама дискотека їх не вельми цікавила. Вони просто любили тусуватись під Легіоном. І на інших подивитись і себе показати...
Якщо вперше я проходив, дивлячись прямо, то тепер я не ховав своєї зневаги. І люті. Це місце надійно закріпилось з образом молодшої сестри і її паскудного характеру. Я намагався себе переконати що не всі тут такі, але кожна нова хвиля чиїхось викриків або реготу зводила всі намагання нанівець.
Охоронець здивовано глянув на мене.
- Щось забув?
- На тебе захотів подивитись.Він насупився. Зробив крок до мене. Валерій став між нами.
- У нас зустріч за третім столиком, — сказав. — Ми в списках.
- Чув? — я вишкірився. — Читай давай.
Книжник і Лім. Якщо вмієш читати.Він відклав планшет набік. Посунувся до мене. Я поклав руку на руків'я томагавка...
- Ось ви де! — почув знайомий голос.
Двері позаду відчинились і до нас вийшов блакитноокий блондин з посмішкою, як в кінозірки.
- А я вас всередині чекав.
Марко Рейдж. Колишній блогер та винищувач монстрів. І суперник Ореста. Валерій його не любив, я його зневажав, але без фанатизму. Просто фейковий мисливець.
- Вони зі мною, — звернувся до охоронця. — А на Ігоря не ображайся. Підготовка до полювання погано впливає на нерви.
Охоронець глянув на мене.
- Взагалі нерви нік бісу, — чесно сказав.
Валерій одразу заштовхнув мене всередину.
- Що, чорт забирай, на тебе напало?! — просичав.
- Нічого такого.
- То на біса ти кидаєшся на людей?
- Він перший почав.
- Він просто запитав чи ти щось забув. Очевидно ти був тут сьогодні. Він не грубіянив. На відміну від тебе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер. Довга Дорога до Дому
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...