Валерій палив цигарку під стіною. Жеррар приставав з розпитуваннями до старшого мисливця з сивими дредами. А що це? А це? А як працює? А мені дадуть постріляти з цього?
- То у нас зміна планів? — тихо поцікавився оператор.
- Швидше, відтермінування.Я коротко переповів зміст розмови. Наступна ротація через два тижні. У Рорка не вистачало людей. І те, що він був радий мене бачити — взагалі не налазило на голову.
- То ти в Еліосі непридатний до служби, — сказав. — Тут парна кількість рук і ніг автоматично робить тебе готовим до виконання обовʼязків. І напарники твої не зовсім безнадійні, якщо вціліли під час мандрівки з самого Еліоса. Нам потрібні люди.
Питання погоджуватись чи ні, було швидше риторичне. Гнити в камері чи потрапити на шибеницю або в руки найманців дорогої сестрички було поганою альтернативою. Такі штурми, як сьогоднішній, не кожну ніч. Та й небезпека на стіні не сильно більша за ту, що між мегаполісами. Тільки тут лише упирі. А там не вгадаєш.
- У нас буде більше провіанту, місце для сну і захист від неї, — кивнув у бік Марти.
Колона автівок стояла на віддалі від стіни. Марта ніжилась на даху з келихом в руці. Найманці стояли по периметру, відбиваючи бажання в будь-якого мисливця навіть спробувати познайомитись.
- Ти впевнений, що це єдині причини?
- Про що ти?Валерій збив попіл собі на чобіт. Потрусив ногою, скидаючи його.
- Тебе пів року не брали на стіну після поранення, — нагадав. — А тут поновили за десять хвилин. Що заважає тобі залишитись, коли сюди приїде заміна? І ні, я не відговорюю тебе. Просто я і твій друг дитинства на це не підписувались. Мій дім — Еліос, а не ця забута Богом діра. Я не планував віддавати життя за місто в якому я ніколи не був.
- Не створений для війни? — хмикнув.
- В сраку йди! Ми домовлялись не про це!Я не знаю, чому закипів. Виходячи з кабінету Рорка я відчув дивне піднесення. Наче я був в гостях весь цей час. А тепер дійсно вдома.
- Два тижні, — піднявся. — Тоді ми їдемо в мегаполіс 42, дізнаємось, що там залишив дід, завітаємо в Новий Батурин і все. Ти вільний робити, що забажаєш. І Жеррар теж. Хочеш — візьмеш Жеррара новим ведучим.
- А ти що робитимеш? Повернешся сюди?
- А навіть, якщо й так. То що? Що у мене є в Еліосі? Відмови та ненависть? Що у мене в Новому Батурині? Зневага? В мене немає нікого й ніде. Мені немає куди вертатись, немає куди йти.
- А тут простіше, правда? — перепитав Валерій — Виходиш раз вдень і двічі вночі на стіну, випускаєш боєкомплект в нечисть і вертаєшся їсти й спати. Один раз в місяць приходить заробітна плата, капає стаж на пенсію. Соціальні гарантії та профспілки є?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер. Довга Дорога до Дому
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...