Розділ 65.

18 2 0
                                    

Спочатку показались здорова рука хранителя.
Тоді поранена. Так і не зажила ще. Інфанти очманіло спостерігали, як по них йде той, про кого вони чули лише в легендах. Він збирався вбивати.

Вихопив пістолет, направив на шахту. Не можна дати йому піднятись...

Хтось з інфантів вперіщив мене під коліно. Зі скреготом впав. Я й далі цілився, проте не встиг натиснути на курок. Інфант схопив мене за руку, викрутив запʼясток. Пістолет вилетів і впав на землю. Шиї торкнулось лезо катани. Тепле. І гостре.

- Спочатку послухаємо, що він скаже, — почав іприт.

Хранитель не збирався говорити. Він виліз і миттю схопив одного з інфантів. Підняв наче іграшку. Решта відскочили з несподіванки.

- Не дайте йому вкусити його! — закричав.

Пізно.

Зуби зімкнулись у того на шиї. Хранитель випив його за кілька секунд. Тепер він має ще й силу інфантів. Якщо дістане когось з джинів чи перевертня — за добу він перебʼє ціле місто.

Хранитель викинув випите тіло в шахту. Інфант падав мовчки.

- З пробудженням! — сказав іприт.

Він не виглядав наляканим. А дарма.

Хранитель поглянув на мене. Тоді на свою поранену руку.

- Тобою я потім займусь, — пообіцяв.

Він видозмінювався. Шкіра на передпліччях почала зникати, оголюючи мʼязові волокна. Всі випиті ним так чи інакше впливали на його вигляд. Ціна чужої сили.

- Ти в моєму мегаполісі, — нагадав іприт. — Скористаєшся запрошенням?
- Не скористаюсь. І це тепер не твій мегаполіс.
Іприт більше не всміхався. Кілька інфантів оголили катани.
- Що ж, — відповів Святий. — Ми тут не любимо неввічливих гостей.

Інфанти помітно нервували. Демон тим часом простягнув руку. Зібрався спалити, не інакше.

- На коліна! — загарчав.

З його долоні вирвався струмінь вогню. Стало гаряче. Я відвернувся...

Нічого не сталось. Вогонь зник. Демон не одразу зрозумів, що сталось.

- Довгий сон пошкодив мізки? — зверхньо перепитав іприт. — Вбити його!

Інфанти забули про мене і Жеррара. Всі, як один кинулись з мечами на Хранителя. Він спробував ще раз спопелити нас, але не вийшло. Ну, звісно. Іприт може контролювати вогонь, а не просто спалювати все навколо. Ось він і не дозволяє демону скористатись новими силами...

Стрімер. Довга Дорога до ДомуWhere stories live. Discover now