Бій розходився по тунелях. Крики, прокльони постріли. З найближчого входу вирвався стовп вогню. Знову постріли.
- То що будемо робити? — запитав Валерій.
- Нічого. У нас є позиції, ми не можемо їх залишити.Це недобре. Найманці можуть прорватись сюди. Одна справа зустрічати їх на висоті. А інша, з обох боків. Вони просто затиснуть нас на даху...
Рація розірвалась.
- Контакт! — закричав Мізукі.
Запрацював кулемет.
Валерій глянув у планшет. Я знайшов поглядом дрон, котрий літав над полем битви.
- Нічого не видно через клятий туман.
Тоді чекаємо. Діватись немає куди. Провладні сили цього разу вирішили покінчити з бунтівниками. А якщо при цьому загинуть найманці — тим краще. Економія коштів.
Стрільба внизу стала інтенсивнішою. Десь спалахнув вогонь.- Нам потрібне підкріплення! — закричав Мізукі.
- Немає кого відправити! — відповіли з тунелів. — Вони прорвались згори!Ну звісно. Іприти раптом згадали, що під мерією теж мали бути тунелі.
- Кляті упирі! — волали по рації. — Пішли геть...
Зв'язок обірвався. Зате стрільба не припинялась.
Валерій прилип до дисплея. Я виглянув униз. Там була смерть. Нічого не було видно.- Ігорю! — почув голос одного з джинів. — Вони відрізають нам шлях до відступу!
- Спускаюсь, — відповів.Поглянув на дисплей. В тумані нічого не видно. Чого ж він такий густий?!
- Ти дійсно туди спустишся? — запитав Валерій.
- Ти ж хотів бою, хіба ні?Перевірив, чи міцно тримається спорядження. На бронежилет вмістились три магазини від старого АК Звіробій. Ще один приєднав до автомата. Кілька магазинів було й для Червоної королеви, розмістив їх на залізній пластині позаду. Прототипи Оскар і Тодд працювали відмінно. Надовго цього не вистачить, тож потрібно буде просто розчистити прохід. Або на крайній випадок стягнути на себе вогонь.
Спускався швидко. Перші тіла я зустрів вже зовсім скоро. Застрелені, спалені, порубані. Схоже ці обходили флангами. Будинки обабіч зливались в одну суцільну стіну. Вчора тут вирувало життя. Сьогодні тут гуляла смерть.
По землі вдарила автоматна черга. Миттю зійшов з головної дороги. Пірнув у вузький провулок. Перечепився об ще одне тіло. Навіть не дивився хто то.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер. Довга Дорога до Дому
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...