Штурм все тривав. Шістнадцятий сектор стримував найбільше тих потвор. Вони все лізли й лізли. Попри мене перетягували два міномети.
Ще через кілька секунд пробіг кулеметник. Помічник плівся позаду. Два цинки з кулеметними стрічками він тримав у руках. Ще два під пахвами. Воно все гримало й брязкало. Але через постійну стрілянину ніхто не звертав на то уваги.
Над нами пролетів дрон. Він завис над упирями. Мисливці кріпили на них штуки, котрі називали кігтями. І ось перед нами кіготь розкрився й на упирів упала граната.
- Вниз усі! — закричав Мартин.
Миттю заховався за стіною. Затулив вуха. І побачив Марту. Вона взагалі ні на що не реагувала. Просто весь час стояла збоку і не могла відвести погляд.
Потягнув її на себе.
- Ти що тут...
Вибух. Крики упирів, хмара пилу. Крихітні уламки відбили барабанний ритм по стіні.
Марта не рухалась.Широко розплющені очі, уривчасте дихання.
Бий, біжи, замри.Психологія страху проста. У тебе є три реакції на небезпеку. І не завжди ти можеш вибирати. Мисливців вчили першої. І рідше другій.
Студентів, котрі завмирали від страху — відраховували.
- Краще опануйте іншу професію, щоб не довелось вас хоронити! — казали викладачі.
В цьому не було нічого поганого, проте не всі могли перебороти цей стан. Я теж не одразу зміг.
Тож я розумів Марту. Але не співчував. Дурепа, потрібно було чимдуж нестись в батьків маєток в Новий Батурин.
- Прокинься! — крикнув.
Нуль реакції. Порухав її за плечі. Вона спробувала вирватись. Відвісив їй ляпаса.
- То як тобі зараз допоможуть твої гроші?! — заволав їй в обличчя. — Не хочеш відкупитись від вампірів?!
Здається це подіяло.
- Лім, трясця! — заволав Мартин. — Працюй, холєра. Залиш її або скинь за стіну, хай хоч упирів відволіче.
Це на Марту подіяло, вона миттю підхопилась і побігла сходами вниз.
Провів її поглядом. Охорона поспішала до неї...
Один з упирів таки переліз через стіну. Схопив мене руками за бронежилет.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер. Довга Дорога до Дому
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...