Розділ 49.

30 3 1
                                    

Навіть якби Жеррар не підійшов до нього на уклін, я б однаково його впізнав.

До цього мені всі інфанти були на одне лице. Всі, окрім Хімімото.

На ньому було кімоно, чорний низ, білий верх. Саме кімоно сиділо досить вільно, відкриваючи чисельні рубці на грудях. М'язові тканини зростались неправильно, видно порізи колись були досить глибокі. А враховуючи повну відсутність шкіри на інфантах, від погодних умов рубці на м'язах могли й не зажити. Тому в Хімімото сліди порізів були перетягнуті чорними нитками.

На обличчі теж рубець від чола до щоки, через око. Власне, цього ж ока не було. Замість нього скляний протез. Інше, чорного кольору, дивилось на всю картину важко, туманно й навіть з люттю.

На боці у нього катана. Ніколи не розумів оцю любов третогорівських інфантів до самурайства.

Але чомусь вони гармонійно вписались в культуру країни, котрої тепер не було. Жодної країни тепер не було. Були міста республіки, міста тиранії. І був третогор: місто вогняної теократії.

Жеррар тим часом показав у наш бік. Я стояв поряд з обома джинами, весь в синяках, пилюці та подряпинах. Такий самий Валерій стояв біля суккубів.

Хімімото звірив нас важким поглядом. Коротко кивнув одному з супроводжуючих інфантів. Той не вагався. З дивною покірністю поспішив до нас. Замість вклонитись, ледь зігнув голову.

- Хімімото сан запрошує усіх вас випити з ним чаю.

Поглянув на Жеррара. Тому було зовсім погано. Він ледь стояв. Та й мені добряче дісталось. За стан джинів та суккубів говорити важко. В однієї з них кривава рана на руці нижче ліктя. В Клари розбита губа. Третя сестра трималась за лівий бік. Лише джини були повністю не ушкоджені. Хіба що одяг у крові, але й то не в їхній.

- Ми матимемо за честь, — відповів інфанту.

Той поглянув на мене так, ніби іншої відповіді бути не могло. Хоча частково так і є. Образити його відмовою ідея вельми сумнівна.

Часу обнишпорити тіла не було. Ми з джинами якось однаково сумно глянули на мертвих найманців. Досить непогані бронежилети та гвинтівки. Але ці трофеї дістануться людям Хімімото. Мисливцям заборонено трофеїти ворога. Хоча переважно з чудовиськ не було чого взяти, нести будь-що від чудовиськ на зелені зони — заборонено під страхом смерті.

Стрімер. Довга Дорога до ДомуWhere stories live. Discover now