Валерій зрозумів, що зараз буде й кинувся до Рейджа. Я відкрив вогонь.
Цепеш не встиг зреагувати, тому перша куля таки дістала його в плече. Валерій завалив Марка на землю. Куля пройшла на виліт й продірявила стіну. Цепеш знову зник в тіні. На землі залишився один зі стилетів.
- Хороша спроба, — донеслось з коридору ліворуч. — Це буде цікавіше.
- Цікаво буде, коли я кину твою відрубану голову на сонце!Йти за ним я не мав жодного наміру. Й так зрозуміло, що це пастка. Замість цього перевів вогонь на його подругу.
Анжеліка не чекала цього. Леоніду було вже не допомогти. Вона випивала його до дна. Очі закотились, він обм'як. Червона королева стріляла точно. Вампірка заховалась за ведучим, як за щитом. Але вбивча сила пробила Леоніда на виліт й влучила в неї.
Вистріляв увесь магазин. Кулі рвали їх обох. Білявка більше не всміхалась. Їй було боляче. Можливо нестерпно від усвідомлення, що вона зараз помре. Леонід взагалі не реагував на попадання. А її аж скривило від жаху. Хтозна, що обіцяв їй Влад, але він не прийшов на допомогу...
Клацнув холостим. Прилад на спині викинув новий магазин, як тільки я підставив долоню.
- Тепер ти один, Цепеше! — крикнув в пустоту.
- За це ти будеш вмирати повільно.Валерій зрозумів усе з погляду. Він спробував набрати Фестиваля. Нехай це не дуже чесно, але сам факт мертвого Цепеша виправдовував це.
Влад виринув з тіні у мене за спиною.
Стилет вдарив у живіт. Броня витримала й мене просто відкинуло назад. Відкрив вогонь. Ще одна куля влучила йому в бік. Від решти Цепеш ухилився. Його плече так і не зцілилось. Червона Королева робила свою роботу.
Він зблизився. Стилет ударив в шию. Якби не стимулятори, я б не встиг. Але ті працювали відмінно й реакція не підвела. Змістився вбік. Знову вистрілив у нього.
Цепеш чекав і перехопив мій зап'ясток. Стиснув, викрутив. Я загарчав. Пальці розтиснулись й пістолет вилетів геть. Цепеш відкинув його ногою.
Він вже не витрачав час на пафосні слова. Він хотів убивати.
Томагавк вилетів у вільну руку. Вдарив ним в поранений бік вампіра. Ребра тріснули. Цепеш закричав. Я провернув сокиру і витягнув. Цепеш відпустив мою руку й відскочив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер. Довга Дорога до Дому
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...