Bölüm 14: Prova

356 18 47
                                    

Selen'den

Sanlı'nın meraklı bakışları üzerimdeyken salondaki geniş koltuğa oturdum ve yanıma gelmesi için elimle koltuğa vurdum, hızlı adımlarla yanıma gelmişti nedense yüzüne bakamıyordum evet o da beni seviyordu ama 6 senedir içimde tuttuğum bu duyguları nasıl anlatacağımı bilemiyordum beni takıntılı gibi görmesinden ya da hislerime gülmesinden korkuyordum.

''Lütfen beni yargılama tamam mı.'' dedim ince bir sesle.

''Güzelim ben neden seni yargılayayım ki kötü bir şey yapmamışsın sadece beni sevmişsin çok sevmişsin hemde.'' gülümsedim doğruydu gerçekten çok sevmiştim.

''Üniversitenin ilk yılı senden hoşlanmaya başladım Sanlı gizemli geliyordun gözüme bu da ilgimi çekti. Sen pek fark etmezdin beni nadiren göz göze gelirdik sadece bir kere saçlarımın çok güzel olduğunu söyledin o gün saçlarımı sevmeye başladım biliyorum ezikçe.'' Alayla güldüğümde Sanlı'nın parmakları saçıma gitmiş okşuyordu.

''Saçmalama Selen.''

''İlk başta ufak bir hoşlantıydı sonra kız arkadaşın olduğunu öğrendim, o gün öyle acıdı ki kalbim anladım basit bir hoşlantı değildi bu.''

''Selen ben öz-.'' susturdum onu.

''Sakın özür dileme ben gördüm sizi ona nasıl baktığını nasıl sevdiğini gördüm bir kalbin olduğu için benden özür dilemene asla izin vermem.'' Sanlı masum bir ifadeyle yüzüme baktı.

''Sonra sen mezun oldun dedim ki tamam artık görmeyeceğim zaten unuturum onu denedim de başkalarıyla birlikte olmayı denedim ama yok kimseyle flört etmek bile içimden gelmedi çünkü kimsenin gözleri senin yeşil gözlerin kadar güzel değildi.'' Sanlı yanağımı okşuyordu.

''Sonra Özge Anıl'la tanıştı , bizleri ilk tanıştırdığı gün o kadar şaşırdım ki seni görünce hiç beklemiyordum çünkü gerçi sen beni pek görmedin ama.''

''Selen ben seni ilk gördüğümden beri kızıl saçların, sesin, kokun aklımdan çıkmıyor ki evet ilk tanışmamızda, okulda karşılık verememişim hislerine ama sonra bir şekilde girdin kalbime Selen.''

''Ne zaman anladın benden hoşlandığını.'' diye sordum merakla.

''Seni ilk gördüğümde fiziksel olarak etkilenmiştim evet ama bir sevgilim vardı ve aramızda  duygusal bir bağ daha doğrusu herhangi bir bağ olabileceğini düşünmemiştim sonra biz ayrıldık bir kaç ay sonrada bir konser verdik hatırlıyor musun.'' Başımı salladım tabiki hatırlıyordum gittiğim ilk konserleri.

''Orada seni görünce anladım, dedim bu kızla bir hikayemiz olabilir öyle güzel öyle neşeliydin ki o halini ilk defa görmüştüm sonra da aklımdan çıkmadın zaten ama duygularımla yüzleşmem kolay olmadı ancak geçtiğimiz sene dedim evet ben bu kıza aşığım diye.'' Yanağını okşadım

''Seni seviyorum Sanlı.''

''Seni çok seviyorum Selen.'' dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.


Özge'den

Sabahın ilk ışıklarının yüzüme vurmasıyla gözlerimi açtı, bir kolu belimde sırtüstü yanımda uyuyan  Anıl'la gülümsedim ve vücudumu ona yaklaştırıp çıplak omzuna bir öpücük bıraktım ağzından belirli belirsiz mırıldanmalar çıkarken omzunu okşuyordum uyanmış olacak ki vücudunu bana döndürdü.

''Günaydın gün ışığım.'' sesi uyku mahmurluğunun etkisiyle peltek çıkıyor zor açılan gözleri de ona çok tatlı bir ifade veriyordu.

''Günaydın balım.'' yanağına bir öpücük kondurduğumda belimden çekerek göğsüne yatırdı beni. Bir süre sessizlik içinde o saçlarımla bende onun elleriyle oynadım.

Lie To Me/ Anıl Erdem CevizciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin