16 Mart 2022
Yeni haftaya hızlı bir giriş yapmış sonunda kendime bir iş görüşmesi ayarlamıştım, Anıl'ın evine önümüzdeki hafta taşınmayı düşünüyordum şu geçtiğimiz hafta da neredeyse her gün onda kalmıştım zaten tek sorun Selen'in haberinin olmamasıydı. Selen'im canım arkadaşım beş parasız sokakta kaldığımda açmıştı evini bana eminim aldığım kararada çok sevinecekti ama Selen'le her akşam dedikodu yapamayacak olmak yani yapacağız tabi de yüz yüze olmayacak ve aynı evde kalmayı çok özleyeceğim içim biraz buruktu yani saate baktığımda 12.30 olduğunu görmemle salona geçtim Karaköy'de ki iş görüşmem 14.30 daydı vaktim vardı.
''Seloşum işe gitmedin mi bugün?'' Yanağını öpüp oturduğumda gülümsedi.
''Aşkım bugün tüm ofise izin verdi Semra hanım.'' Semra patronuydu başımı salladım.
''Ne anlatacaksın bakalım bana.'' Şaşkınlıkla yüzüne baktığımda güldü.
''Eee 10 yıldır arkadaşız sen sanki anlamıyorsun bir bakışımdan ne düşündüğümü.'' Haklıydı anlıyordum.
''Selen kuzum direkt konuya giriyorum ben haftaya taşınıyorum.'' Boş boş baktı yüzüme.
''Ya ne alaka Özge bak bu kiraya dahil olamıyorum sana yük oluyorum meselesiyse eğer yetti yani.'' Güldüm.
''Yok yani Anıl'a taşınıyorum.'' Kocaman sırıttı.
''Nasıl ya.'' Bende gülümsedim zaten bu ararlar ağzım pek kapanmıyordu 7/24 sırıtır vaziyetteydim.
''Deneyeceğiz işte beraber yaşamayı.'' Hala gülümsüyordu, sarıldı.
''Çok sevindimm Özge bu çok büyük bir adım.'' Biliyordum özellikle de benim gibi sorunlu bir aile geçmişi olan, ilişkilerden kaçan biri için daha da büyük bir adımdı Selen devam etti konuşmaya.
''Ne zaman taşınacaksın hayır toparlanmayı falan ne yapacağız.''
''Ben odamı biraz toparladım aslında koliler falan.'' Ağzı açık kalmıştı.
''Aşk olsun sana giderken söyleyecektin herhalde.''
''Ya Selen ne bileyim çok heyecanlıyım zaten.''
''Sen gitmeden bir kızlar gecesi yapalım hatta Tuğba'yı da çağıralım belki Ceyhun bakabilirse Ekin'e o da gelir ya da Ekin'i de getirir.''
''Olur süper olur ben haftaya cuma gibi taşınmayı düşündüm bu cumartesi gelebilirler soralım bakalım müsaitler mi .''
''Tamamdır ben grup kurarım konuşuruz.'' Onu yanağından öpüp kalktım kapının önüne gittiğimde seslendi.
''İş görüşmen bugün müydü.''
''Aynen 14.30 da.''
''Bol şans güzelim.'' Ona bir öpücük atıp ayağıma siyah topuklu botlarımı geçirdim içim rafta öylece duran kırmızı converselerime gitse de bu bir iş görüşmesiydi daha resmi görünmeliydim üzerime giydiğim midi siyah elbise ve siyah ceketle çok sade ama şık görünüyordum kapıyı açtığımda eli zile gitmiş bir Anıl'la karşılaştım ikimizde aptal aptal gülümsüyorduk, transtan ilk çıkan ben oldum.
''Romantik komedi de miyiz şu an.'' gülümseyerek kurduğum cümleyle kolunu atıp kapıya yaslandı bugün çok çekici görünüyordu.
''Neden olmasın.'' Beni şöyle bir süzüp kendine çekti ve boynuma kafasını gömdü yavaşça öperken ,boynuma nefesini vererek konuştu.
''Çok güzel olmuşsun.'' Sanki içim çekiliyordu bu temaslardan bu kadar etkilenmem normal miydi? Bu sefer de Selen'in öksürüğüyle gelmiştim kendime Anıl başını kaldırdı ama belimdeki elini gevşetmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...