Merhaba! bölümden önce ufak bir şey söylemek istiyorum okuma ve oy sayısına kıyasla çok az yorum geliyor minik de olsa yorum yaparsanız sevinirim <33 Keyifli okumalarrr.
29 Mart salı
Antalya'dan döndüğümüzden beri ben taşınma işleriyle Anıl'da yakında yayınlayacakları şarkı olan ''Geçme Artık Sokağımdan'' ile uğraşıyordu konu işine gelince ortaya çıkan mükemmeliyetçi yapısı sağ olsun bana şarkının sadece ucunu okutmuştu ama mükemmel bir parça olduğuna emindim odamda bulunan küçük kütüphanemdeki kitapları kolilere koyarken kapı çaldı.
''Selen!'' Selen beni duymuyordu.
''Selen kapı!'' O hala duymazken zile bir daha basıldı oflayarak kapıya ilerledim kapıyı atığımda gördüğüm kişi ile şok olmuştum
''Teyze!'' Hemen sarıldım ona Ayçin Çakır şu dünyadaki en yakınım beni büyüten annem bana elini kaldırdığında araya giren, kanımdan olup da beni arayan soran değer veren tek insan. Beni doğurmamış olabilirdi bu dünyaya onun kızı değil yeğeni olarak gelmiştim ama bu onun annem olduğunu, üstümde herkesten çok emeği olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.
"Özgemm bebeğim."
"Hoşgeldin teyzoşum"
''Hoş buldum Özgem haber vermeden geldim ama çok özledim seni dayanamadım.''
''Aşk olsun teyzoşum sen yabancı mısın?'' Yanağından öptüğümde gülümsemişti annemin ve teyzemin aynı anne babadan doğma olduklarına inanmak neredeyse imkansızdı.
''Ayçin abla hoşgeldin!'' Selen teyzemi görür görmez, üstüne atlamıştı kapıyı duymayan Selen hanım hemen seslerimizi duymuştu nasıl olduysa!
''Hoş buldum kızıl perim.'' Teyzem Selen'i benden ayırmazdı biz Selen'le gerçekten kardeştik.
''Teyzem sen ver bana bavulunu elini yüzünü yıka.'' Bavulunu elinden aldığımda gülümsedi.
''3 Gün kalabileceğim güzelim zaten sonra doğru Londra'ya.''
''Yaa 3 güncük mü.'' Hiç yoktan iyiydi sonuçta.
''Gelebildiğime sevin sen bebeğim bu yoğunlukta.''
''E yarın akşam Anıl bey bir teşrif eder herhalde.'' Hay ben seni Selen teyzemin barıştığımızdan ve işin aslından haberi yoktu o Anıl'ı beni aldattı ve ayrıldık biliyordu.
''Anıl mı? Malum Anıl değildir umarım.'' Yüz ifadesi sertleşmiş, kaşlar havaya kalkmıştı, yaktın beni Selen! Ona baktığımda kırdığı potu fark etmiş dudağını ısırıyordu.
''Sen elini yüzünü yıka rahatla konuşuruz teyze.''
''Konuşacağız tabi kaçışın olduğunu sanma cimcime.''
''Selen'inde sevgilisi var!''
''Özge!'' Göz devirdim beni yakanı bende yakardım hem koskoca kadınlardık işin eğelencesiydi bu teyzemin bize bebek gibi azar çekeceği yoktu ya. Teyzem lavaboya yöneldiğinde bavulunu odama götürdüm, Selene'de seslendim.
''Çay koy!'' Selen kendi kendine söyleniyordu.
''Ben neden hemen konu oluyorum olay senin gerizekalı sevgilinle alakalı.'' Selen Anıl'a benden daha öfkeliydi gerçi Sanlı onu üzse aynı tepkiyi ben verirdim.
15 dakika sonra elimizde çay bardakları salondaki geniş koltukta yerimizi almıştık, teyzem bacak bacak üstüne attı ve çayından bir yudum aldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...