Bölüm 37: Bolu (Sanlı-Selen Özel Bölüm)

206 15 31
                                    

27 Mayıs Cuma

Bugün ilk defa sevgilimle beraber şehir dışına konsere gidiyordum. Özge daha önce bir sürü konserlerine gitmişti ama ben hiç şehir dışına Sanlı ile gitmemiştim bu benim içinde bir ilk olacaktı Bolu'ya gidecek olan özel otobüse bindiğimizde Sanlı'yla yan yana oturuyorduk arkamızda Ceyhun ve Burak tekli koltuklardada Anıl ve Kaan oturuyorlardı. Anıl'ın sırıtışından Özge ile mesajlaştığını anlamıştım işlerinin yoğunluğundan izin alamamıştı. Başımı Sanlı'nın omzuna koyduğumda gülümseyerek bana baktı.

''Ne oldu bebeğim?'' Diye sorduğumda hafifçe yanağımı okşadı.

''Hiç sadece nasıl böyle şanslı olduğuma inanamıyorum.''Dediğinde omzuna yaslı olan başımı kaldırıp minik bir öpücük kondurdum dudaklarına.

''Özge'yi grup psikoloğu yapma fikri çık aklımdan.'' Anıl bize bakarak konuştuğunda güldüm.

''Her akşam yanındasın öyle düşün.'' Özge Anıl'a geri taşınmıştı şu aralar eskisinden de iyiydiler haliyle bizimde aramızda bir sorun kalmamıştı tabi ben arada lafımı sokuyordum ama kişiliğim bu ne yapalım.

''Müzik dinleyelim mi.'' Başımı salladığımda Sanlı airpodsunun tekini bana vermişti fikrimce kablolu kulaklıkla bu an daha romantik olurdu ama elimizde bu vardı sonuçta. Kulaklarıma Somewhere Only We Know un melodisi dolarken kıkırdadım.

''Ne kadar romantiksiniz bugün.''

''Şşş.'' Diyerek yanağımı sıktığında güldüm, gözlerimi kaparken çok huzurluydum bu ilişkiye başlamadan önce de Sanlı'ya aşıktım evet ama aylar geçtikçe aşkım da kat kat büyümüştü iyi ki onu beklemişim, iyi ki vakti geldiğinde beni bulmuştu.

Tahmini olarak 3 saat süren yolculuğun bir kısmında uyumuş bir kısmında ise camdan dışarıyı izlemiştim. Şu anda da Anıl ve Sanlı'nın fifa oyununu yorumluyordum

''Hadi Sanlı ez şunu!''

''Yalnız Selenciğim beni fifada ezebilen henüz olmadı.'' Anıl alayla konuştuğunda ona karşı yüzümü buruşturdum.

''Ay sen konuşma hep senin sesini duyuyoruz zaten gerçekten yeto.'' Anıl güldü

''Sanlı sevgilinin reşit olduğuna emin misin ya yeto falan diyor.''

''Uğraşma Selen'le oyuna bak.'' Sanlı'nın yanağından öptüm, öğreniyordu

''Lan bırakırım grubu çeker giderim.''

''Ay git Anıl Sanlı söyler şarkıları en az seninki kadar güzel sesi hep Özge şımartıyor seni.'' Özge'Yi duyunca nasıl keyiflendi hemen zibidi.

''Çok özledim ya Özge'yi.''

''Anıl kızı 3 saat önce gördün.'' Sanlı gülerek konuştu.

''Yetmiyor oğlum yetmiyor.''

''Yakında evlenirsiniz her an görürsün aşkını.'' Dalga geçtiğimde, bakışlarından onun bunu pek de şaka olarak algılamadığını anlamıştım.

''Şakaydı tabi.'' Anıl'ı dürterek konuştuğumda gülerek oyununa döndü.

''Gerçekten sesimi beğeniyor musun aşkım.'' Sanlı oyunu salmış elinde konsol bana dönmüştü, işin aslı evet beğeniyordum çok güzel bir sesi vardı ama her dakika şımartmaya gerek yoktu tabi.

''Ben senin her şeyini beğeniyorum sevgilim.'' Diyerek güldüğümde

''Kızıl cadım benim ya.'' Diyerek sarılmıştı, o kadar mutluydum ki hayatımın hiç bir dönemi bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyordum Sanlı'nın bu kadar iyi bir erkek arkadaş olacağı açıkçası aklıma gelmezdi ama olmuştu inanılmaz tatlı, iyi, komik ve fedakar bir sevgiliydi. Özge'nin hastaneye yatırıldığı o gün hem benim hem de Özge için yaptıklarını asla unutmayacaktım inanılmaz soğukkanlı davranmış hemen polisi, ambulansı aramıştı Anıl'ı da beni de toparlamış zorla yemek yedirmişti o gün Sanlı orada olmasa belki Berna orospusu kaçacaktı, Sanlı'ya gerçekten minnettardım.

Lie To Me/ Anıl Erdem CevizciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin