Medya: Sanlı- selen temsili
2 nisan cumartesi
Selen'den
Sonunda cumartesi gelmişti Sanlılarla yemekti, işti derken bu hafta gerçekten çok yorulmuştum bir tanecik sevgilimde bana bir sürprizi olduğunu ufak bir yolculuğa çıkacağımızı söylemişti nereye gittiğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu ama yarın akşam döneceğimiz için yanıma sadece minik bir sırt çantası almıştım, Ayçin abla bu sabah Londra'ya dönmüş Özge'de onu havalimanına bıraktıktan sonra Anıl'a geçmişti evde yalnızdım kalabalık eve iyice alışmıştım bakalım Özgesiz hayat nasıl olacak ne yapsam kedi mi sahiplensem acaba? Kapının çalışıyla düşüncelerden sıyrıldım gelen Sanlıydı.
''Hoşgeldin aşkım.'' Gülümseyerek boynuna atladığımda hafifçe döndürdü beni kahkaha atıyordum Sanlı bana çok iyi gelmişti.
''Hoş buldum hazır mısın aşkım.''
''Hazırım da hala nereye gittiğimizi söylemedin.''
''Sürpriz.'' Diyerek yanağımı sıktı ve elimdeki çantayı aldı evden çıktık, Sanlı'nın arabasına bindiğimizde çok meraklanmıştım.
''Ya Sanlı nereye gidiyoruz söylesene.''
''Güzelim sürpriz dedim ya sana.'' Gülmüştü
''En azından bir ipucu.'' Gülümseyerek en masum bakışlarımı attığımda yanağımdan öptü ve sonunda arabayı çalıştırdı.
''Çocukluğumun geçtiği yere götürüyorum seni.'' Ereğli'ye mi gidiyorduk.
''Ereğliye mi gidiyoruz ne yapacağız orada.'' Umarım düşündüğüm deliliği yapmamıştır ne olur düşündüğüm şey olmasın.
''Seni ailemle tanıştıracağım bebeğim benim.'' Düşündüğüm şey başıma gelmişti ben buna hazır değildim yani tabi isterdim tanışmak ama buna uygun kıyafet bile getirmemiştim gerçi buna uygun kıyafet nasıl olurdu emin değildim.
''Sanlı zevk için ayrılayım mı şu an senden?'' Sertçe konuştuğumda güzel yeşilleri şaşkınlıkla bana döndü.
''Ne oldu aşkım neden ki?''
''Ya Sanlı böyle bir şey söylenmez mi insana ona göre giyinirdim mental olarak bir hazırlanırdım ne demek ailemle tanıştıracağım.''
''Ya güzelim alt tarafı annem babam ve kız kardeşim yemeyecekler seni sakin ol.'' Kız kardeşi mi şu an daha çok gerilmiştim ya beni sevmezse.
''Gerçekten zevk için ayrılacağım senden Sanlı gerçekten.''
''Bebeğim aşk olsun ya.'' Dudaklarını büzdüğünde dayanamayıp yanağına bir öpücük kondurdum.
''Neyse başa gelen çekilir.''
''Çekilir derken kızım ailemle tanıştıracağım seni diyorum başkası olsa bu çocuk bana deli gibi aşık der mutlu olurdu.''
''Aklı başında her insan böyle bi durumdan haberdar olmak isterdi bebeğim.'' Ters ters konuştuğumda Sanlı bıkkın bir ses çıkartıp radyoyu açtı şansımıza ''Teoman Zamparanın ölümü (İkinci ve Son Bölüm)''çalıyordu. Heh şimdi tam olmuştu Sanlı'dan harika bir müzik şöleni dinleyecektim
''Gözüm kapalı bile giderim ben bu yollarda.'' Diye şarkıya eşlik ettiğinde tatlılığına gülmüştüm ah olacakları bilseydim güler miydim hiç?
Normalde 3 saat sürmesi gereken yolculuğumuzda 5. saate girerken Sanlı kabullenmek istemesede ben kaybolduğumuzdan emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...