Bölüm 18: Yeni Tanışmalar

314 17 36
                                    

Medya: Aslı ve Özge

  Oy ve yorum atarsanız sevinirim <33

>>Gözlerimi açtığımda Anıl'ın saçlarımı okşayarak gözlerini kırpmadan beni izlediğini fark etmiştim.

''Anıl?'' Saçıma bir öpücük kondurdu.

''Uyandın bebeğim sonunda çok endişelendim bir an.''

''Kaç saattir uyuyorum ki?'' Merakla sormuştum.

''Bir tanem dün öğlenden beri uyuyorsun dinlenmiş oldun ama ihtiyacın varmış demek ki.'' Anıl'ın göğsüne sokuldum.

''Sen hiç gitmedin mi?''

''Meleğimin iyi olduğuna emin olmadan nasıl gidebilirdim.'' Aşıktım bu adama

''Aslı ve Deniz'de burada hatta Sanlı da merak etti geldi bağırışlarınızı duymuş.'' Konudan çekinircesine sesi kısılmıştı.

''Yanlarına gideyim de daha fazla endişelenmesinler bari.'' Yatağın kenarında oturur pozisyonda durduğumda hızlı yerinden kalkıp yanıma geldi ellerimi tutarak konuştu.

''İyisin değil mi.'' Yanağını öptüm.

''Sen varken kötü olabilir miyim acaba.'' Boynuma tüy gibi bir öpücük bıraktı.

''Meleğim o kadın sana ne dedi bilmiyo-.'' Öperek susturdum onu.

''Konuşmamıza değecek biri değil o evet beni doğurdu ama sadece o kadar benim ailem o değil sensin, kızlar.'' Beni hızlıca göğsüne çekti.

''Özge bazen seni kalbimin içine sokmak orada her şeyden korumak, uzak tutmak istiyorum içim gidiyor böyle olduğunda.''

''Sen benim yanımda ol gerisi hiç önemli değil.'' Alnımı öptü ve elimi tutarak kalkmama yardımcı oldu neredeyse 24 saattir uyuyor olmanın sersemliği vardı üzerimde, Anıl'la salona girdiğimizde Sanlı, Deniz, Aslı ve tabiki Selen hepsi buradaydı. Selen beni fark etmesiyle hızlıca Sanlı'nın omzunun altından çıkıp sarıldı bana.

''Özge aşkım iyisin değil mi!'' Aslı ve Deniz'inde resmen üstümüze atlamasıyla kahkaha attım.

''Kızlar kemiklerimi kıracaksınız sakin.'' Anıl'a baktığımda gülümseyerek izliyordu bizi arkadaş seçimimi çok doğru yapmıştım bugün bunun kanıtıydı kızlar, Sanlı Anıl'da sadece aşık olduğum adam değil aynı zamanda arkadaşımdı.

''Konuşmak istemeyeceksin biliyorum ama olur da istersen her zaman yanındayım.'' Deniz fısıldamıştı bunu kulağıma ince ruhlu arkadaşım benim. Deniz ve Selen beni bıraktıklarında Aslı hala yapışık biçimdeydi mavi gözleri kan çanağına dönmüştü.

''Aslı aşkım bak iyiyim kendine gel sende aaa.'' Diyerek sarı saçlarını karıştırdığımda gülmüştü.

''Çok korktum kızım ya.''

''Korkma korkma alışığım ben Berna Çağlayan'ın zehrine bağışıklığım var artık.'' Acı bir gülümsemeyle söylediğim cümleyle Selen yanağımı öpmüştü şu an darlamıyordu beni ama yalnız kaldığımızda anlattıracaktı biliyordum 14 yaşından beri birlikteydik annemin gerçek yüzünü çok iyi bilirdi kaç kez morluklarımı görmüş, yaralarımı beraber sarmıştık. Bir anda güçlü iki kol tarafından sarıldı bedenim Sanlı'ydı bu.

''Baldız yengem çok korktum ya.''

''Baldız yenge ne ya deli misin.'' kahkaha attığımda o da güldü.

''Ay ama ne diyeyim bilemedim hem baldızımsın hem yengemsin.''

''İyi ki varsın Sanlıcım.''

''Biliyorum.'' dedi ve saçlarımı karıştırdı bir abi edasıyla Sanlı hep böyleydi hiç sahip olmadığım abi gibiydi bazense küçük erkek kardeş.

Lie To Me/ Anıl Erdem CevizciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin