Sonunda takvimler 5 martı göstermiş, Bostancı konseri gelip çatmıştı. Ayrılığımızdan sonra ilk defa Anıl'ın yanında kariyerine dair bir olayda bulunacak olmak ve bunun Bostancı kadar önemli bir olay olması beni ekstra heyecanlandırıyordu. Anıl Aslı ve Deniz'e de bilet hediye etmek istemişti ancak Deniz'in erkek arkadaşıyla önemli bir programı Aslı'nın ise başka işleri vardı. Sanlı ve Anıl'ın erkenden alanda olmaları gerekmesinden dolayı biz bir kaç saat sonra gelmiştik kulise geldiğimizde görmeyi beklediğim görüntü Anıl'ın koluna dokunarak bir şeyler anlatan sarışın bir kız ve o kıza gülümseyen bir Anıl asla değildi. Yanlarına doğru yürürken bu kızın Altın Kelebek zamanı Anıl'la görüntüleri çıkan kız olduğunu fark etmemle başımdan aşağıya resmen kaynar sular dökülmüştü.
''Anıl?'' Oldukça sakin ve neşeli tutmaya çalıştığım sesimle omzuna dokundum bu kadar önemli bir konser öncesi kavga çıkaramazdım, Anıl'a böyle bir kötülük asla yapmazdım.
''Özge aşkım hoş geldin.'' Sesini normal tutmaya çalışsada panik dolu o tını hissediliyordu, beni gerçekten aldatıyor olamazdı değil mi tekrardan güvenimi kazanıp yeniden mahvetmezdi beni, sarışın kız yüzüme küçümsercesine bakıyordu güzel bir kızdı evet ama sıradan bir tipti.
''Bak bu İpek bizim sosyal medya işleriyle ilgilenen ekipten birinin ablası bu yüzden burada bir nevi görevli gibi yani.'' Anıl hızla ve heyecanla durumu açıkladığında rahatlayarak hafifçe gülümsedim ancak yine de tam tatmin olmamıştım.
''Ben gideyim artık memnun oldum Özgeciğim.'' Hiç bir cevap vermedim.
''Özge gün ışığım bak haberim yoktu burada olacağından kardeşinden dolayı iş mi vermişler bir şey yapmışlar bir anda yanıma geldi.'' Endişeli gözlerle bana bakıyordu.
''Sorun yok Anıl, iyiyim ben.''
''Özge.'' parmak uçlarımda uzanıp hafifçe öptüm onu.
''Sorun yok tamam mı.'' diyerek gülümsediğimde ikna olmuş bir biçimde başını salladı.
''Özge hoş geldin.'' Ceyhun yanında Kaan ve Tulu ile gelmişti tek tek hepsiyle sarıldığımda Anıl Tuğba'yı sordu.
''Ekin'le uğraşıyor işte gelemedi ne yazık ki.'' Ceyhun gerçekten iyi bir eşti Tuğba hakkında o kadar sevgi dolu konuşuyordu ki sözlerinden bile belli oluyordu sevgisi.
''Ceyhun kanka ya biz bir gün Ekin'i ziyaret edelim diyoruz Özge'yle.'' Girmiş olduğum yarı transtan çıkıp başımı salladım.
''Evet çok isteriz görmek.''Gülümseyerek konuştum.
''Tamamdır ya kolay iş ayarlarız onu.'' Daha sonra ekibin onları çağırmasıyla Tulu ve ben yalnız kalmıştık Tulu da Tuğba'da aramızda sadece 5-6 yaş kadar bir fark olmasına rağmen beni bir abla gibi sever ve korurlardı gerçi Tuğba daha çok yakın arkadaşım gibiydi ama Tulu kesinlikle bir abla gibiydi.
''Özgeciğim iyi misin sen biraz tuhaf görünüyorsun?'' sakin ve nazik bir ses tonuyla konuştuğunda başımı hayır anlamında iki yana salladım.
''Gel hayatım senin bir elini yüzünü yıkayalım Selen'e haber vereyim mi?'' Selen Sanlı'yla beraberdi araya girmek ve endişelendirmek istemiyordum.
''Yok yok hiç endişelenmesin boş yere biraz başım dönüyor gibi sadece.'' Anlayışla başını salladığında koluma girdi ve hızlıca lavaboya geldik, midemde aniden hissettiğim bulantıyla kabine koştum hemen, Tulu bir süre dışarda bekledi ama öğürme seslerine hıçkırıklarım eklenince içeri daldı.''
''Özge iyi misin.'' Yüzüme gelen saçlarımı tuttu, bir süre sonra midem rahatlamıştı bıkkınlıkla tuvalet zeminine çöktüm.
''İyiyim iyiyim bir şey dokundu herhalde.'' Stresten olduğuna adım kadar emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...