Bölüm 47: Buluşma

280 14 80
                                    

Medya: Özge ve Selen

6 Ağustos Cumartesi

Sabah uyandığımda beni izleyen Anıl'la gülümsedim.

''Günaydın balım.'' Onun yanında uyandığım sabahlar çok güzeldi

''Günaydın'' Gülümseyerek başını boynuma gömdüğünde kıkırdadım hafifçe öpmesini beklerken sertçe emmesiyle inlemiştim.

''Anıl ne yapıyorsun?'' Sabah sabah kendini gösteren libidosu beni şaşırtmıştı

''Bana bir sözün vardı sanki?''Neyden bahsettiğini anladığımda Anıl'ın sarhoşken hiç bir şeyi unutmamasına küfrettim içimden.

''Öyle mi ben hiç hatırlamıyorum.'' Dişini boynuma geçirmesiyle daha sesli inlemiştim.

''Biraz daha inlersen Hamiyet teyze gelecek gerçi benim için hava hoş.'' Aklıma o gece nasıl rezil olduğumuzun gelmesiyle kıpkırmızı kesildiğimde Anıl gülerek dudaklarımızı birleştirdi.

Cinsel içerik uyarısııı!

Beni sertçe öperken elleri geceliğimin üstünden göğüslerimi okşamaya başladığında kendimi tamamen ona bırakmıştım.

''Sabah sabah bu ne enerji.'' Kıkırdamamla Anıl sertçe boynumu emmeye başladığında seslice inledim.

''Çok güzelsin Özge seni her an istiyorum bir sınırı yok.''Bunu anlamıştım zaten göğsümün birini sıktığında dudağımı dişlemiştim.

''Ben de seni her an istiyorum.'' Bu yanım sadece Anıl'la ortaya çıkıyordu hızla dudaklarına kapandığımda gülümsediğini dudaklarının gerilmesinden anlayabiliyordum. Geceliğimin askıları bir bir düşerken açıkta kalan kısımları yavaşça öptü, emdi normalden daha romantik sevişiyordu bugün ya da bana öyle gelmişti.

''Anıl.'' İnlememle gülümsemişti bundan hoşlanıyordu, esmer tenime rağmen kızaracağına emin olduğum öpücüklerini göğüslerime kondururken konuştu.

''Söyle güzel bebeğim.'' Bu çocuk böyle konuştukça kendimden geçiyordum öpücükleri göğüslerimden karnıma oradan da kadınlığıma yol aldığında sırtım adeta yay gibi gerilmişti, kadınlığımı yavaşça emmesiyle çığlık attım, artık emindim Hamiyet teyze her şeyi duyuyordu. Odada  zevk çığlıklarım yankılanırken doruk noktasına ulaşmıştım yavaşça başını kaldırıp gülümsedi ve bacaklarımın arasındaki yerini aldı.

''Anıl!'' Kendimden geçip elimin altındaki nevresimi sıkarken öpücükleri çenemde, boynumdaydı.

''Seni çok seviyorum Özge çok çok çok.'' Her çok kelimesinden sonra boynumun ayrı bir noktasına öpücüğünü bırakıyordu bu harika bir histi, sıkıca belimi kavrayıp gel gitlerine devam ederken kısa bir süre sonra içime gelmişti ardından ben de  2. defa boşalmıştım. Doğum kontrol hapına başladığım için artık kondom yoluyla korunmuyorduk ne de olsa hap kullanıyordum.

Cinsel içerik bitti bebeklerim <33

Kısa sayılabilecek birlikteliğimiz sona erdiğinde Anıl beni her zaman ki gibi kollarının arasına alıp, sarmalamıştı sabah seksi pek yaptığımız bir şey değildi ama kesinlikle iyiydi.

''Bugün var mı provan.'' Başımı göğsünden kaldırıp ona baktığımda başını salladı ve saçlarıma bir öpücük kondurdu.

''Uniq konserine az kaldı güzelim sıkı çalışıyoruz.''

''Mükemmel olacağına eminim bir de şu sahnede az zıplasan.'' Güldü

''Profesyonellik alanım yavrum korkma sen.''Nedense ikna olmamıştım, içime mi doğmuştu

Lie To Me/ Anıl Erdem CevizciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin