Anıl'dan
Sanlı titreyen Selen'i koltuğa oturturken bende su getirmiştim, dün gece deliler gibi içtiğimden kafam hala çok yerinde sayılmazdı ama yinede sabaha göre iyiydim bu durumda ne kadar iyi olunabilirse tabi. Selen'e suyu uzattığımda hala titriyordu.
''Anıl neler oluyor bir doğru düzgün anlat ne bu fotoğraflar!''
''Anlatacağım Selen anlatacağım.'' İşin aslı annesi Ayvalık dönüşü nereden bulduysa bulmuştu beni elinde o kadar çok fotoğraf vardı ki resmen gizli gizli kızını takip ediyordu, onun hayatından çıkmazsam Özge'ye zarar vermekle tehdit etmişti başta pek umursamadım, annesinin normal bir kadın olmadığını biliyordum ne de olsa. Tabi bu geçen hafta değişti kapımın önüne Özge'nin yolda yürürken çekilmiş bir fotoğrafını bıraktı, fotoğrafta siyah eldivenli bir kişi camı aralamış Özge'ye silah doğrultuyordu o an anladım bu kadın ciddiydi çok ciddiydi, polise gidecektim ama nasıl bir ustalıkla izliyorsa her buna niyetlendiğimde mesajlar atıyordu bana. Evimi, numaramı nereden bulmuştu hiç bir fikrim yok, denedim çok denedim Özge'den ayrılmayı ama insan aşık olduğu kadından ayrılabilir mi üstelik bunu istemezken bunu yapmak bu kadar kolay mı? Elbette değil kendimi çektim, ona soğuk davrandım bir şekilde uzaklaştırmaya çalıştım kendimden ama bunları onun güvenliği için onu korumak yaptım içim kan ağlaya ağlaya yaptım. Hafifçe çenemi ovdum her gerildiğimde yaptığım gibi.
''Annesi beni tehdit ediyor haftalardır tehdit ediyor, polise gitmeyi denedim nereden anlıyorsa anlıyor mesajlar atıyor korktum Selen bu kadının nasıl bir manyak olduğunu biliyorum dediğini yapmasından Özge'ye zarar vermesinden ona bir şey olmasından korktum.'' Selen ağlıyordu ikisinin bağı o kadar kuvvetliydiki Sanlı'da Selen'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
''Bu kız hiç bir şey yapmadı annesine ben anlamıyorum bu kötülük neden nereden geliyor bu kötülük neden bu nefret?'' Selen hıçkırarak ağlıyordu.
''Özge'ye anlatmamız lazım bunları kız tehlikede.'' Konuşan Sanlı olmuştu.
''Anlatmayacağız daha çok tehlikeye girer.'' Özge'nin bunu kaldırabileceğini zannetmiyordum üstelik o kadınla yüzleşmeye kalkardı, o kadının yapabileceklerinin sınırı yoktu bunu anlamıştım
''Ne demek anlatmayacağız Anıl anlatmak zorundayız ya o kadın karşısına çıkarsa!'' Selen konuştu.
''Ben Özge'nin hayatında olmadığım sürece güvende tamam mı ben yoksam karşısına çıkmaz.''
''Anıl sen gerizekalı mısın konu senin Özge'nin hayatında olup olmaman mı gerçekten sence annesinin umrunda olan seninle olması mı?!'' Haklıydı şu an o kadar kötü bir psikolojik durumdaydım ki mantıklı düşünemiyordum bile, Selen ayaklandı.
''Ben Özge'yi orada yalnız bırakmam içimde çok kötü bir his var gidelim anlatalım şu işi çok korkuyorum.'' Selen mantıklı konuşuyordu ama ya Özge inanmazsa?
''Anıl kalk abi bak her şey olabilir.'' Sanlı' da ayaklanmıştı bende kalktım.
''Eğer Özge'nin başına bir şey gelirse Anıl bunun tek sorumlusu Berna Çağlayan olmaz sende olursun! Bize bunu daha önce söyleyecektin ha başına bir şey gelirse bunu sana çok pis ödetirim Özge sana aşıkmış, Sanlı arkadaşınmış umrumda bile olmaz sakın unutma!.''
Selen ve Sanlı apartmanı benden önce terk ederken, Selen'in kırmayı es geçtiği alkol şişelerinden birini duvara fırlattım çok kızgındım kendime, annesine. Allah kahretsin ki haklıydı önceden konuşmalıydım belki de uyarmalıydım ama kendim halletmeye çalışmıştım, ona bir şey olursa kendimi asla affetmezdim zar zor son gücümü toplayarak bende evden çıktım. Bir an önce Özge'nin yanına gitmek iyi olduğunu gözlerimle görmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfic-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...