Bölüm 19: Anı

273 14 16
                                    

Yeni güne oldukça yorgun ve ağrılar içinde uyanmıştım takvimler 12 Martı gösteriyor ve günlerden perşembeydi şu son bir hafta öyle hızlı geçmişti ki, herhalde insan mutluyken daha hızlı geçiyordu zaman. Vücudumsa tam bugün regl olmaya karar vererek bütün hayat enerjimi sömürmüştü, reglın ilk günü benim için her zaman ağır geçerdi o yüzden bugün evden çıkamayacaktım belli olmuştu. Kendimi zar zor yattığım yataktan kaldırıp salona gittiğimde evin sessizliğinden Selen'in işe gittiğini anlamıştım bugün iş ilanlarına bakacaktım kafaya koymuştum evet rahat takılmak güzeldi ama para suyunu çekmeye başlamıştı babamdan da asla para istemezdim salonda aylak aylak yatarken telefonuma gelen bildirimle gülümsedim.

Cevizci <3: Günaydın gün ışığım.

Siz:Günaydın balım benim

Cevizci<3: Çok özledim seni ya iyice alışmışım şu bir haftada her gün beraber olmaya

Cevizci<3:Keşke gelseydin :(

Siz: Bende özledim bebeğim.

Siz:Ama iyi ki gelmemişim ya regl oldum

Cevizci<3:Çok ağrın var mı bebeğim

Cevizci<3:Keşke yanında olsaydım sarılarak alırdım ağrını

Siz:Sana her gün daha da aşık oluyorum Anıl ne olucak bu fdgkhlkjn

Cevizci<3:Güzel şeyler diye tahmin ediyorum ;)

Cevizci<3:Ama soruma cevap alamadığım gün ışığım aklım sende kalmasın.

Siz:Ay yok bebeğim iyiyim gayet hiç aklın kalmasın.

Siz:Güzel güzel şarkılarını söyle beni de düşünme

Cevizci<3:Tüm şarkılarımı sana söylerken nasıl düşünmeyeyim seni acaba?

Siz:Cevizci bak çok fena ısırıcam seni

Cevizci<3:İstanbul'a ayak basar basmaz sendeyim ne istiyorsan yap

Siz: <33

Bugün Bolu'da konserleri vardı herhalde tüm Türkiye'ye gideceklerdi bu sene normalde yanında giderdim bugün ama uçakları çok erken olduğu için gitmemiştim sanki hissetmişim gibi regl olacağımı. Anıl'ın attığı mesajlara gülümsedim ben cidden hiç böyle güzel sevilmemiştim daha ilk günden belliydi Anıl'ın aşkı, 2019 un o mart günlerinden belliydi.


Flashback 2020

Anıl'la Beyoğlu'nda küçük bir pubda oturuyorduk, aramızda tam olarak ne vardı emin değildim adını koymaktan da korkuyordum o önündeki Viski kadehinden yudumlar alırken ben şarap kadehimin altıyla oynuyordum gergindim biraz .

''Bak Özge normalde bu tarz şeyler benim için kolaydır yani kadınlarla ilişkilerim iyidir ama ben ilk defa böyle oldum Özge ilk defa bu denli aşık oldum, aylardır deniyorum sana belli etmeyi ama anlamıyorsun ya da anlamak mı istemiyorsun bilmiyorum ama bir gün ilgileniyor gibisin benimle ertesi gün ise duvarlarından öteye geçemiyorum rica ediyorum açık ol artık.''

 Anıl'ın samimiyeti beni şaşırtmıştı onunla 2019 un sonunda soğuk bir Aralık günü aptal bir asansörde tanışmamızın üzerinden 3 ay geçmişti Marta gelmiştik Anıl bu 3 ayda beni kahve randevularına, çaldığı bir kaç bara davet etmişti bir kezde evimin altında Şubat soğuğunda beklemişti ama ben bunu sadece bir hoşlantı olarak görmüştüm bana kim aşık olurdu ki?

''Anlıyordum Anıl yani aşık olduğunu düşünmemiştim ama ilgini anlıyordum bende seninle ilgileniyorum ama bizden olmaz.'' Anıl anlamaz bie şekilde baktı yüzüme.

''Bak sorun yaş farkıysa sadece 7 yaş var aramızda bunu sorun ediyorsan çekerim kendimi tamam ama sorun edilecek bir fark olduğunu düşünmüyorum.'' Sorun bu değildi sorun benim geçmişimdi.

''Anıl sen benden sıkılırsın, kalbimi kırarsın sonunda üzülen ben olurum yüz göz olmayalım baştan vazgeçelim.''

''Özge güzelim güven bana ben hislerimde ciddiyim anlık bir heves değil bu.''

''Güvenemem işte Anıl anla beni.'' Anıl'a ailemi anlatamazdım yerimden kalkmak için ayaklandığımda kolumu tuttu ve öyle bir bakış attı ki gitmem mümkün değildi tatlılığı karşısında.

''Özge kaçıyorsun, kaçma birini sevmekten korkma Özge.''

''Ben sevmekten değil kırılmaktan, paramparça olmaktan korkuyorum Anıl çünkü o kadar kırıldım ki bir tekmeyi daha kaldıramam ben.'' Anıl'ın parmakları yanağımda gezindi tüy kadar hafifti dokunuşu sanki bir bebeği seviyordu.

''Anlat güzelim bana.''

''Anlatamam.'' Gözlerim dolmaya başlamıştı ailemin sadece düşüncesi bile bu denli yıkıyorken beni nasıl anlatırdım Anıl'a.

''Özge yargılamam sadece susar dinlerim.'' Bakışlarında yalana dair biz iz aradım istemiyordum çünkü anlatmak, anlatırsam duvarlarım yıkılacak Anıl'ın aşkının zehri yavaşça kalbime akacaktı.

''Korkma benden Özge saklama acılarını benden, zırhını kuşanma.'' Gözlerinde yalana dair tek bir şey yoktu salt gerçeklik vardı belki de artık birilerini almalıydım kalbime.

''Anıl ben iyi bir partner nasıl olunur bilmiyorum ben hayatımda aşka, sevgiye dair hiç bir şey görmedim. Mutsuz bir ailenin sevilmemiş kız çocuğuyum ben, istesem de alamam ki seni kalbime bilmeden kırarım, incitirim sonra da üzülürüm çünkü bende seni seviyorum Anıl o kadar alıştırdın ki beni kendine ama ne olur anla beni.'' Gözlerinde hem üzüntü hem de heyecan kıpırtıları vardı.

''Özge sen o kadar ince ruhlu bir insansın ki ya sen benim tanıdığım en zarif kadınsın sen istesende üzemezsin beni. Mutlu olmayı bilmiyorsan aşk nedir bilmiyorsan beraber öğreniriz izin ver elini tutan ben olayım.'' Masanın üstüne bıraktı elini iyi ya da kötü bir cevabımı bekliyordu belki pişman olacaktım ama tuttum elini belki o bana öğretirdi gerçek aşkın ne olduğunu.


Günümüz

Gülümseyerek çıktım hayal aleminden gözümden 2 damla yaş aktığını bile yeni fark ediyordum. Onun elini tuttuğuma pişman olmamıştım evet kırdı, bitirdi beni bizi kendini ama toparlıyordu, toparlıyorduk bizim aşkımız 2. şansı hak etmişti iyi ki de hak etmişti. Ben aşkın gerçek olduğunu insanların başına gelebildiğini Anıl sayesinde öğrenmiştim, iyi ki de öğrenmiştim.


Kısa ama tatlı bir bölüm oldu geçmişe gittik biraz.

Ara ara böyle flashbackler olabilir belki, sevdiniz mi?

Umarım beğenerek okumuşsunuzdur oy ve yorumlarınızı bekliyorum <33

Lie To Me/ Anıl Erdem CevizciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin