4 Eylül 2022
Nevin teyze sonunda gelmişti ve bu akşam Anıllarda yemeğe davetliydim üzerime siyah beli korse detaylı vücudu saran elbisemi geçirip aynaya baktım. Bu elbisenin hatırası elbisenin kumaşında elimi gezdirirken büyüktü gülümseyerek o günü hatırladım.
22 Şubat 2020
Üzerimdeki siyah korse detaylı elbiseyi düzeltirken gergince nefes verdim ne diye Anıl'a sana yemek yapmak istiyorum demiştim ki neydi bu romantik komedi mi? Yemek yapmak konusunda berbat olmasamda çok iyi olduğum da söylenemezdi risk almayıp makarna yapmıştım evet makarna gerçekten rezil olacaktım şu dilimi tutmayı, anın büyüsüyle konuşmamayı öğrenmen lazım Özge, kapı aşağıdan çalınmıştı doğru ya Anıl'a apartmanın şifresini söylememiştim hızla makineden aşağıdaki demir kapıyı açan tuşa bastım çok gergindim şu an evime ilk defa akşam geliyordu zaten daha öncede bir defa gelmişti belki de ben mi fazla büyütüyordum bu durumu ne vardı ki geliyorsa sevgilim sonuçta , rahatlamak için masaya çıkardığım şaraptan biraz kadehime doldurdum ve içtim kapı çaldığında derin bir nefes aldım ve açtım kapıyı.
''Çok güzel olmuşsun.'' Anıl'ın gözleri beni baştan aşağı süzerken ikimizde gülümsüyorduk elinde bir buket lilyum vardı en sevdiğim çiçek.
''Çok zarifsin teşekkür ederim.'' Elimde tuttuğum şarap kadehini nereye bırakacağımı bilemedim heyecandan ellerim titrerken Anıl kapıyı çekip ellerimi tuttu.
''Gerilmene gerek yok Özge benim Anıl.''
''Of biliyorum da yani seni yemeğe diye çağırdım sonra makarna yaptım hayal kırı-'' Anıl'ın dudaklarıydı beni susturan ve açıkçası buna alışabilirdim.
''Sana yiyeceğimiz şeyin yemek olmadığını söylemiştim.'' Eli bel kıvrımımı okşarken gülümsemeden edememiştim kızmam lazımdı neden gülümsüyordum ki? Galiba sonunda delirmiştim. Anıl elimdeki kadehi alıp bir kenara bıraktı çiçekleri de kadehin yanına bıraktı ve dudakları tekrar benimkileri buldu, yumuşak başlayan öpüşü gitgide hırslanırken kasıklarımda daha önce hiç hissetmediğim türden bir sızı hissediyordum kalçamdan kavrayarak destek aldı ve beni kucakladığında bacaklarımı beline sardım. Hızlı mı gidiyorduk bilmiyorum Anıl benim yetişkin hayatımda kurduğum ilk ilişkiydi bana oldukça güven de veriyordu sanırım bunu istiyordum.
''Odan nerede?'' Sorduğu soruya verilecek iki cevap vardı ya koridorun sonunda sağda kalan yatak odama alacaktım onu ya da burada kucağından inip yaşadığımız bu anı kesecektim, boynumda hissettiğim ısırıkla inlerken kararımı vermiştim.
''Koridorun sonunda sağda.'' Dudakları sanki hiç ayrılmamış gibi tekrar benimkileri bulduğunda bir eli kalçamı sıkıyordu kısa bir süre sonra vücudum odanın kapısıyla buluşmuştu sırtımda hissettiğim acı tuhaf bir şekilde zevk veriyordu, korkmam gereken hoyrat dokunuşları aksine hoşuma gidiyordu, parmakları elbisemin fermuarını bulduğunda tenime değen soğuk parmaklarıyla iç çektim elbisem yeri boyladığında karşısında sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım yanaklarımın yandığını hissederken çenemden tutup göz göze gelmemizi sağladı.
''Benden utanma güzelim.'' Cevabımı bir öpücük olarak verdiğimde kolları tekrar belimi sarıp havaya kaldırmıştı beni, sırtım yatakla buluştuğunda sütyen askılarımı indirmeye başlamıştı öpücükleri iz bırakacak kadar sert zevkten çıldırtacak kadar da mükemmeldi kendi üstünüze çıkarttıktan sonra bir eli kadınlığımı bulup yavaşça okşamaya başladığında gerildim sanırım ona söylemem gerekiyordu.
''Anıl?'' Ürkek çıkan sesimle başını göğüslerimden kaldırıp bana baktı.
''Anıl yavaş ol tamam mı ben daha önce hiç.'' Saçma bir şekilde utanmışım ve cümlemin kalanını getirememiştim elleri yanağımı okşadı.
''Emin misin bunu istediğine sevgilim.'' Beni her öptüğünde yanan kasıklarım emindi en azından .
''Eminim Anıl.'' Beni bunun için kullanmadığına, bana olan aşkına güvenim tamdı Anıl'a teslim olabilirdim ve buna pişman da olmazdım.
''Korkma ve bana güven tamam mı? Çok iyi hissettireceğim sevgilim" Başımı salladığımda alnıma minik bir öpücük bıraktı beni öpücükleriyle hazırladıktan kısa bir süre sonra tek vücut olmuştuk hissettiğim acı git gide zevke dönüşüyor Anıl'ın boynumda, göğüslerimde dolaşan dudakları hem şehvet hem de şefkat saçıyordu altında zevkle inlerken gözlerimi kapadım.
''Yemek de ziyan oldu.'' Anıl beni kolları arasına almış çıplak belimde daireler çiziyordu haklıydı yemeği falan unutmuştuk.
''Boş ver sabah yeriz.'' Adama sabah makarna yeme teklifi etmiştim işte şimdi bitmiştik herhalde.
''Benim için çok okay.'' Dediğinde kıkırdadım birbirimizi tamamlıyorduk adeta tüm korkularımı kalbimden çekip almıştı Cevizci, belimi saran ellerinden biri çenemi tutup kendine çevirdi yüzümü.
''Canını acıttım mı pişman mısın ilkin olduğu için yavaş da-'' Bu sefer onu dudaklarımla susturan ben olmuştum.
''Benim için çok okaydi.'' Anıl göndermeme gülüp beni göğsüne çektiğinde bende kokusunu ciğerlerime çektim, ilkim olmuştu sadece seks olarak değil her açıdan ilkim olmuştu ve hiç pişman değildim beklediğim adam Anıl'dı ve ben onu tam zamanında bulmuştum.
2022
Aynada gülümseyerek elbiseme bakarken aklıma gelen anılarla istemsiz dudağımı dişledim doğrusu unutulmaz bir gece yaşamıştık gerçi her anımız benim için unutulmazdı. Saate baktığımda çoktan 18.00 olduğunu görünce hızla hala kalmakta olduğum Selenlerin evindem çıktım yoldan bulduğum ilk taksiye bindiğimde kalbim güm güm atıyordu ya beni sevmezse o zaman her şey çıkmaza girerdi. Kısa bir süre sonra Anıl'la yaşadığımız ama annesinin bundan bir haber olduğu apartmanımıza gelmiştim.
Derin bir nefes alıp zile bastım kapıyı açan beyaz gömleğiyle Anıl olmuştu, beyaz gömlekli Anıl kesinlikle zaafımdı.
''Çok ama çok güzelsin.'' Bakışları beni baştan ayağa süzerken çapkın gülümsemesi bu elbiseyi hatırladığını gösteriyordu.
''Özge? Hoş geldin kızım.'' Anıl'ın annesi elinde servis tabağıyla koridorda belirdiğinde kocaman gülümsemesine karşılık verdim bu sıcak karşılama içimi eritmişti, Anıl tıpkı o akşam ki gibi belimi okşayarak beni içeri yönlendirdi ve kısa bir süre sonra masaya oturduk.
''Özge hatırladığımdan bile güzelmişsin kızım.''
''Teşekkür ederim Nevin teyze.'' utanarak gülümserken Anıl masa altından bacağımı okşuyordu, bir durul be Anıl.
''Teyze mi? Bence artık anne demenin zamanı gelmiş.'' İçtiğim suda boğulurken Anıl'da benim kadar şaşkındı bu kadar hızlı ısınmasını beklememiştim.
''Çocuklar ben sizce aptal mıyım banyodaki kadın diş fırçasını da mı görmüyorum bu kadar zahmete girmişsiniz ama doğrusu çok güldüm hiç iyi kıvıramadınız Özge sen de yüzüğünü parmağında unutmuşsun kızım çok tatlı ama beceriksizsiniz çocuklar.'' Nevin teyze ya da anne gülerken hayretle parmağıma baktım harbiden unutmuştum yüzüğü utançtan kıpkırmızı olurken Nevin teyze kahkahalarla gülerek elimi tuttu, beni sevmesi içimi rahatlatmıştı içten içe Anıl'a haber vermediği için kızmasını beklemiştim sanırım ama aksi yaşanmıştı mutlulukla bir sevgilime birde annesine bakarken hayatımda ilk defa bir yere ait hissettim, hayatımda ilk defa bir ailem varmış gibi hissettim.
Bebeklerim bölüm sonu bir daha ki bölüm ne zaman geli pek emin değilim ama elimden gelen en kısa sürede gelecek <33
vote ve yorumları unutmayınn<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...