Bölüm 20:Aşk ve Gurur

284 10 22
                                    

19.Bölüm Devamı


Günümün geri kalanı Linkedin de iş arayarak ve genelde yatar pozisyonda geçmişti. Konser ne alemde bakmak için İnstagram a girdiğimde İpek denen uyuzun takip isteği attığını gördüm, tabikide kabul etmeyecektim ama sırf meraktan şöyle bir profilinde dolaştım herkese açık olduğu için kolay olmuştu genelde selfieler ve köpeğinin fotoğrafları vardı kız uyuzdu evet ama köpeği gerçek bir şirinlik abidesiydi.

 Konser ne alemde bakmak için İnstagram a girdiğimde İpek denen uyuzun takip isteği attığını gördüm, tabikide kabul etmeyecektim ama sırf meraktan şöyle bir profilinde dolaştım herkese açık olduğu için kolay olmuştu genelde selfieler ve köpeğinin ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En son attığı fotoğrafı şöyle bir inceledim hoş bir kız mıydı evet ama bundan etkilenip moralim bozulacak kadar özgüvensiz biri asla değildim kendi güzelliğimin oldukça farkındaydım, Anıl'ı takip ettiğini ancak Anıl'ın onu takip etmediğini görünce memnuniyetle gülümsedim.

''Of ne yapıyorum ben ergenlere bağladım iyice.'' diyerek kızın profilinden çıktım isteğini de sildim telefon ekranım bu sefer de Selen'in mesajıyla parladı.

Seloşumm: Kanka beni bekleme akşam

Seloşumm: Sanlı'ya süpriz yapacağım anlarsın ya ;)

Siz: Anlamama hakkımı kullansam?

Seloşumm: Sanki siz yapmıyorsunuz

Siz:Kes be

Seloşumm:Aman tamam bay

Siz:Baay

Gülerek konuşmadan çıktım Anıl'ın storysine baktığımda konserin bittiğini gördüm normalde Bolu'da kalacaktılar ama geleceğini söylemişti, bakalım ne olacaktı gerçi Anıl'dı bu gelirim derse gelirdi yorgunluğa ve karın ağrıma yenik düşünce gözlerimi biraz kapattım. 


Saçlarımı okşayan parmaklarla açtım gözlerimi Anıl gelmişti üstelik üstümü bile örtmüştü düşünceli sevgilim benim.

''Anıl?''

''Uyandın mı güzel bebeğim bak geldim yanına.''

''Saat kaç aşkım.''

''07.00''

''Anıl sen ne ara geldin.'' merakla sormuştum.

''Konser biter bitmez ilk uçakla.''

''Sana her an nikahı basabilirim Cevizci.'' Güldü ve saçlarıma bir öpücük kondurdu.

''Benim için gayet okay.''

''Çok uykum var Anıl.'' Saçlarımdaki eli yüzümü bulmuştu.

''Uyu bebeğim ağrın vardır şimdi senin yatağa taşıyabilirim istersen?'' Yerimde doğrulup sevimli olduğunu düşündüğüm bakışlarımı attım.

Lie To Me/ Anıl Erdem CevizciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin