10 Ağustos Çarşamba
''Selen saçmalama.'' Selen'in elinde tuttuğu hamilelik testiyle gözlerimi devirdim, Deniz ve Arda bir süredir çocuk sahibi olmaya çalışıyorlardı, bugün hep beraber Deniz'in evinde ilk hamilelik testini yapacaktık Deniz'in ama Selen hanım anlamsızca benim de test olmamı istiyordu.
''Ne saçmalama Özge günlerdir kusuyorsun, uyukluyorsun hem en son ne zaman adet gördün sen.'' Harbiden ne zaman görmüştüm.
''Ya daha var regl olmama Selen biliyorum ben!'' Hamile olamazdım yani mümkün değildi bu galiba.
''Özge beni çıldırtma ve git işe şunun üstüne!'' Selen'in yükselen sesiyle testi sinirle elinden aldım, hamile olmama ihtimal vermiyordum doğum kontrol hapı kullanıyordum ve haptan önce de hep kondomla birliktelik yaşamıştık ayrıca deli gibi alkol alıyor bir miktar da sigara içiyordum hamile kalmış olamazdım. İçimdeki tuhaf hissiyatı unutmaya çalışarak aptal çubuğun üzerine işedim çok saçmaydı ben hamile değildim, ayağa kalktığımda elim istemsizce karnıma gitmişti burada bir bebek olması düşüncesi hem güzel hem de korkutucuydu evli bile değildik ve sırf bir bebeğimiz olacak diye benimle evlenmesini istemezdim. Muhtemelen hamile bile olmadığım için bu düşünceleri hızla attım kafamdan testi hafifçe temizledikten sonra lavabodan çıkmıştım kızlar koltukta oturmuş Deniz'in testinin sonucunu bekliyorlardı.
''Gel şuraya.'' Selen kızıl fırtına moduna girip bana gel işareti yaptığında gözlerimi devire devire gittim yanına ve peçeteye sardığım testi masaya bıraktım.
''Mutlu musun?''
''Kaç dakika bekleyeceğiz.'' Aslı'nın sorusuyla Selen gözlerini devirdi.
''Deniz'inkini ne kadar bekleyeceksek o kadar işte.'' Selen benden daha gergindi.
''Özge en son ne zaman regl oldun güzelim.'' Az önceki haline göre sakin çıkmıştı sesi, gerilmemi istemiyordu herhalde ama reglımı düşünmek beni geriyordu sahi en son ne zaman olmuştum.
''En son şeyde geçen ay mıydı önceki mi.'' Bayadır olmuyordum ben bunu nasıl fark etmemiştim.
''2 Aydır regl olmuyor musun?'' Deniz'in çığlığıyla Selen yüzüne adeta elleri bir yelpazeymiş gibi yellemeye başladı.
''Yok 2 ay olsa karnı belirginleşirdi incecik duruyor baksana gerçi sen kesin vitaminsizsindir de iyi düşün bak ne zaman oldun!'' Bunalmıştım
''Ya bilmiyorum ne önemi var doğum kontrol hapı kullanıyorum.'' Ayağa kalktım sinirlerimi yatıştırmak için bir kadeh şaraba ihtiyacım vardı belki bir kaç kadeh, açıkçası bir kaç kere hapı almayı unutmuştum kondomu da bırakmıştık ama kullandığım kadarı yeterliydi bir kere ertesi gün hapı da kullanmıştım sıkıntı olmazdı yani olmazdı değil mi?.
''Özge şaka mısın sen ne yapıyorsun!'' Kendime bir kadeh şarap doldururken Selen'in sözlerine gözümü devirdim hamile falan değildim ben.
''Negatif.'' Deniz üzgünce konuştuğunda destek olmak için yanına gittim çok istiyordu anne olmak.
''Üzülme bebeğim daha ne kadar oldu ki evleneli illa çocuk sahibi olursunuz.'' Deniz burukça başını salladı eminim vakti geldiğinde mükemmel bir anne olacaktı, göz ucuyla tek çizgi olan testime baktım tamam işte hamile değildim sanki bir an olsam güzel olurdu gibi gelmişti ama değildim bu da böyle kapanmıştı! Şarabımdan bir yudum alıp ayağa kalktığımda Selen adeta çığlık atmıştı.
''Özge!'' Arkamı döndüğümde Selen elinde gebelik testimi tutuyordu, pozitif olan gebelik testimi nasıl 3 saniye içerisinde çift çizgi olmuştu ki bu. Adeta dondum kaldım ne yapmalıydım bu durumda ne yapılırdı ki bir test daha mı yapsaydım yalancı pozitif olabilir miydi öyle bir şey var mıydı ki, ellerim şokla titriyordu ben anne mi olacaktım? biz üç kişi mi olacaktık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...