Provalarının bitimiyle birlikte tekrardan Anıl'ın arabasına yerleşmiştik ve bu sefer Sanlı'da bize eşlik ediyordu saat oldukça geç olmuş olsa da Aslı ve Deniz'i kızlar gecesi için davet etmiştim sonuçta Selen'inde benimde hayatlarımızda büyük gelişmeler vardı ve bunun kritiğinin artık yapılması lazımdı günün yorgunluğu ve radyoda çalan slow şarkıyla uyuyakalmıştım.
Alnıma koyulan bir öpücük ve saçlarımda gezinen parmaklarla uyandım, Anıl sevgi dolu gözlerle bana bakıyordu.
''Geldik gün ışığım.'' Anıl'ın ilgisi beni oldukça mayıştırmıştı pek kalkasım yoktu bunu belli etmek istercesine mırıltılı bir ses çıkarıp Anıl'a sokulduğumda arkadan Sanlı'nın öksürüğü duyuldu.
''Sanlı sen in istersen geldik.'' Anıl git dercesine ona bakıyordu.
''Yaa beni kucağına almayacak mısın Anıl.'' Sanlı'nın bu haline gülmeden edememiştim ancak Anıl ters ters bakıyordu.
''İyi be indik, iyi geceler canım baldızım farkındaysan yenge demiyorum.'' Tavırlı tavırlı konuştuğunda Anıl güldü.
''Hadi Sanlı görüşürüz kardeşim.'' Sanlı'nın ortamı terk etmesiyle tekrar baş başaydık başımın yaslı olduğu koltukta doğrulup alnımı Anıl'ın alnına yasladım.
''Hiç gitmeni istemiyorum.'' Baş parmağı dudağımda gezinirken konuştu.
''Bende gitmek istemiyorum.''
''Gitme o zaman bana gel.''
''Olmaz Anıl kızlara söz verdim.'' Masumca dudağını büzdü.
''O zaman ne yapacağız el mahkum.'' Gülümsedim.
''Kalkabilecek misin istiyorsan kucağımda taşıyabilirim cidden.'' muzipçe göz kırptı.
''Uyandım artık geçti o şans.'' İkimizde güldük.
''Bir dahakine artık ne yapalım.'' diyerek göz kırptığında gülümsedim bir kaç dakika öylece birbirimizin gözlerine baktık.
''Ben gideyim artık.'' dediğimde isteksizce başını salladı elim kapı koluna gittiğinde beni durduran şey sesi oldu.
''Özge.'' arkamı dönmemle dudaklarımızın buluşması bir olmuştu oldukça yumuşak ve masum bir öpücüktü bu.
''İyi geceler gün ışığım.'' diyerek gülümsediğinde yanağını öptüm.
''İyi geceler balım.'' Arabadan çıkmamla gecenin soğukluğu bedenimi titretmişti hızlı adımlarla apartmanın kapısına ulaştım ve arkama baktım hala oradaydı bu küçük hareketi bile kalbimi eritmeye yetiyordu. Evimizin 4.katta olmasından dolayı rahatça merdiven çıkabileceğimi düşündüm ve asansöre binmedim nedense içimden gelmemişti merdivenleri yavaş yavaş çıkarken alt katımıza geldiğimde bizim kattan gelen sesleri duydum merakla yukarı çıktığımda bizim kapıda bir Sanlı ve kapıyı ona açmış bir Aslı gördüm.
''Ben şey için geldim ya şey işte.'' Sanlı saçmalarken arkasından gelen beni gördü.
''Heh Özge yengem buradasın.'' Sanlı'nın bana yenge demesiyle Aslı'nın kaşlar havaya kalkmış, meraklı bakışlarını gözlerime dikmişti.
''Yenge derken?'' Sanlı'ya ters ters bakmıştım yine kırdı potunu.
''Bende size anlatmak için çağırdım bu gece Selen'de tabi.''
''Selen ne alaka ne oluyor ben hiç bir şey anlamıyorum.'' Aslı error vermişti.
''Aslı bebeğim geç sen içeri geliyorum ben.'' Aslı şüpheli şüpheli yüzüme baktı ve girdi içeri kapıyı hafifçe çektiğimde seslerimizin içeri gitmeyeceğini umuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...