16 Nisan Cuma
Anıl'a yerleşeli 2 hafta olmuştu, bu 2 hafta beklediğimden bile güzel geçmişti üstelik dün yeni şarkıları Geçme Artık Sokağımdan'ı yayınlamışlardı o kadar güzel bir şarkıydıki, sevgilimin yeteneğiyle bir kez daha gururlanmıştım harika işler yapıyordu ve yapmaya devam edecekti.
''Bensiz Ayvalığa gittiğine inanamıyorum Özge.'' Anıl bavulumu Aslı'nın arabasına yüklerken konuştu, sevgilimi Deniz'in bekarlığa vedası için İstanbul'da bırakıyordum, Deniz'ler önümüzdeki ay evleniyorlardı.
''Ya aşkım napayım bekarlığa veda bu bir dahakine beraber gideriz.''
''Gideriz bebeğim çok eğlen ama ne olursun çok içme.'' Yanağıma bir öpücük kondurduğunda Aslı camdan seslendi.
''Merak etme enişte bana emanet!''
''Sıçtık o zaman.'' Anıl'ın bu sözüne hepimiz gülmüştük, Anıl'ı öpüp arabaya bindim o sırada Selen hala Sanlı'yla sarılıyordu.
''Hadi Selen ağaç olduk!'' Deniz seslenmişti.
''Of tamam görüşürüz aşkım bazı kişilerin akıllarına uyma ben yokken.'' Lafı Anılaydı komikti aslında bu sürtüşmeleri.
''Selenciğim ben buradayım.'' Anıl tatlı tatlı konuştuğunda içimden onu ısırmak gelmişti çok aşığım sanırım.
''Biliyorum.'' diyerek Anıl'a ters ters baktı ve arabaya bindi Selen. Yolculuk başlamıştı bizi Ayvalıkta umarım sakin, huzurlu bir hafta sonu bekliyordu. Doksanlar türkçe pop şarkılarıyla yolculuğumuza devam ederken Aslı konuştu.
''Yaa Deniz erkek dansçı işine hayır demesen iyiydi.'' Deniz güldü
''Aşkım ne yapacaksın sen erkek dansçıyı.''
''Aşkım o da bana kalsın yaaa.'' Aslı'nın kahkahasıyla biz de güldük inanılmaz bir libidoya sahipti bu kız.
''Eee biz yokken Arda'lar ne yapacak.'' Merakla sormuştum çünkü Arda'nın arkadaş grubu biraz uçuk insanlardı hala lise tayfasıyla yakındı ve bu tayfa sürprizlere her daim açıktı.
''Ona yok bekarlığa veda falan düğünü iptal ederim dedim benim sözümden çıkmaz.'' Deniz, inanılmaz bir otorite.
''Senden korkulur kızım.'' Aslı'nın sözleriyle ona dikiz aynasından bir öpücük attı.
''Eee Özgeciğim yakında teyze olucağız sanırım bu hızla.''
''Ya Aslı boş boş konuşmasana.'' Gülmemeye çalışıyordum Aslı öyle tatlı biriydiki ona kızmak zordu.
''Ama aşkım ben olanı söylüyorum önce ev birleşiiir sonra vücutlar birleşir bir bakmışsın ay içime mi geldin aşkım.'' Aslı çığlık çığlığa gülerken suratımı ekşittim gerçi söyledikleri yalan değildi.
''Of Aslı iki dakika cıvıklaşmasan olmuyor değil mi.'' Kızıl fırtınam konuşmuştu.
''Yalnızım kızım yalnızım sizinle eğleneceğim tabi başka ne yapacağım.'' Bu Aslı'ya birini bulmak şarttı.
''Hem Selen Anıl'dan nefret ederken teyze olmak istemez sanki.'' Ne yapıp edip bu konuyu açmıştım.
''Özgem balım ben Anıl'dan nefret etmiyorum sadece onun bazı davranışlarını tasvip etmiyorum.''
''Selenim çocuk daha ne yapsın.''
''Ay bilemeyeceğim Özge senin sevgilin önemli olan senin düşüncen.'' Konu kapandığında geri kalan yol yer yer uyuyarak yer yer eniştelerin dedikodusu ve şarkı söyleyerek geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fiksi Penggemar-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...