19 Ağustos Cuma
Ayağı nispeten iyileşen Anıl ve ben ev arayışlarında Selen, Sanlı çiftine katılmıştık tam 6 ev gezmiştik 6, Selen hanım kimini eski bulmuş kiminin muhitini beğenmemişti şu anda ise Nişantaşı'nda küçük bir apartman dairesindeydik, Selen buraya bayılmıştı.
''Ya baksanız şu eve muhteşem değil mi!'' Gerçekten çok güzel bir daireydi ancak konumundan dolayı kirası da bir o kadar güzeldi.
''Selen sen o parayı bize ver biz sana full artı full konaklama hizmeti sağlarız.'' Anıl gülerek konuştuğunda ben gülüşüne eşlik etmiştim Selen'se gözlerini devirmişti.
''Sen beğendin mi?'' Sanlı'nın sorusuna Selen başını sallamıştı.
''O zaman burası olsun.'' Sanlı parayı bulmuştu anlaşılan.
''Şimdiden geçmiş olsun.'' Anıl'ın dalga geçer gibi ses tonuyla Selen gözlerini devirmişti ama tamamdı bu ev olacaktı artık yeni evleri burasıydı. Sanlı ve Selen kontrat işlerini hallederken biz Anıl'la evin yakınındaki kafeye geçmiştik, kahvelerimizi yudumlarken Anıl konuştu.
''Akşam bizimkiler gelecek şarkı üzerinde çalışacağız sorun olur mu?''
''Neden sorun olsun balım her gün gördüğüm insanlar.'' Anıl bu ara fazla mı inceydi ne?
''Ne bileyim sorayım dedim güzelim.'' Masadaki elini tuttum yürüyen libido sevgilimi sevsem de bu düşünceli halleri de çok güzel oluyordu. Kısa bir süre sonra Selen'lerinde yanımıza gelmeleriyle mahşerin dört atlısı hep beraber sohbet ediyorduk, bu ortamı seviyordum ne Anıl kasılıyordu ne ben ne de Selen, Sanlı her zaman aynıydı zaten, ilişkilerimiz beraberinde çok güzel bir dostluk getirmişti.
''Tamam mı şimdi her şey?'' Merakla sorduğumda Selen heyecanla başını salladı.
''2 hafta sonra taşınacağız her zaman Nişantaşında oturmak istemişimdir zaten.'' O heyecanlı heyecanlı konuşurken Sanlı yanağını eline yaslamış gülümseyerek onu izliyordu.
''Gerçekten bir devrin sonu.'' Selen ve Sanlı'nın da taşınmasıyla Cihangirdeki o güzel apartmanımıza veda edecektik bu aslında çok üzücüydü en güzel anılarımız o apartman sayesinde daha doğrusu Sanlı'nın koca İstanbul'da taşına taşına oraya taşınması sonucunda bizim olmuştu.
''Ben sana o apartmana taşındığım ilk gün ne söylemiştim hatırlıyor musun Anıl?'' Sanlı'nın gülümseyerek konuşmasıyla Anıl'da gülerek başını salladı
''Hatırlıyorum.'' Anıl gülümseyerek bana baktığında neyden bahsettiklerini bilmesem de gülümsedim.
2. Bölümden kesit
''Gerçekten çok mu kötü gözüküyordu'' Sanlı poşetlerin içindekileri buzdolabına yerleştirirken döndü
''Yani tanıdığımız Özge gibi değildi elbette, sen iyi gözüküyorsun da iyi misin Anıl o ne kadar iyi olabilir'' dediğinde başımı ellerimin arasına aldım ve gergince bacağımı sallamaya başladım. Bir süre sonra Sanlı bir bana bir kendisine bira çıkardı, sessizlik içinde biralarımızı içerken konuştu
''İnan bana burası iyi gelicek ikinizede'' tebessüm ederek daire kapısına baktım ve haklı olmasını umdum.
Anıl'dan
Sanlı onu tanıdığım 13 yılda belki de ilk defa bu denli haklı çıkmıştı yanımda gülümseyerek bana bakan Özge'yi her gördüğümde Sanlı'nın taşınmasına şükrediyordum belki o taşınmasa biz şu an birbirimizin hayatında olmayacaktık belki de Özge benim evleneceğim kadın olmayacaktı. Selen ailesiyle görüşmesi gerektiğini söyleyerek yanımızdan ayrıldığında masada üç kişi kalmıştık Sanlı gözlerindeki tanıdık muzip parıltıyla Özge'ye baktığında bugünkü performansını heyecanla bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fanfiction-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...