Anıl'dan:
Sabah gözlerimi açmamla kollarımın arasındaki bana kıyasla küçük bedeni görmüştüm, aklıma dün gece gelirken gülümsemeden edememiştim beni dinleyeceğini söylemişti benden, bizden vazgeçmemişti. Kollarımı çözüp yüzüm ona dönük uzanıp bir süre öylece yatıp izledim onu, çok güzeldi adeta bir melek gibiydi, saçlarını okşadım onun güzel yüzüne dalmış giderken güzel anlarımın katili Sanlı kapıyı açtı.
''An- hassiktir!'' ona sessiz olması için işaret yaparken o çoktan odadan çıkmıştı Özge'nin alnına bir öpücük kondurup Sanlı'yla konuşmak için ayağa kalktım. Mutfağa girdiğimde tezgaha yaslanmış beni bekleyen Sanlı'yı gördüm.
''Ne oldu abi barıştınız mı''
''Asıl sana neler oluyor neredeydin sen dün gece''
''Daha ne istiyorsun benden allah allah evi boşalttım sizin için''
''Abuk subuk konuşma oğlum öyle bir şey olmadı hem söyle bakalım neredeydin sen.''
''Of nerede olacağım Anıl Ceyhun'lardaydım saat geç olduğu için orada kaldım. Boşver şimdi beni sizi bastım resmen bunu konuşmamız gerekiyor'' gözlerimi devirip güldüm
''Öyle bir şey değil ya dün kızlar ondaydı içmişler baya bir Özge'yi de biliyorsun bünyesi pek iyi sayılmaz'' Sanlı bilmez miyim dercesine başını salladı.'' Bana geldi işte seni dinleyeceğim falan dedi bende o halde yalnız bırakmak istemedim burada kaldı''.
Özge'den:
Yeni güne gözlerimi korkunç bir mide ve çatlayan bir başla açmıştım yattığım rahat yatakta şöyle bir gerilirken dank etti, burası benim odam değildi! dün gecenin anıları yavaş yavaş belleğimde belirirken mırıldandım.
''Kafanı sikeyim Özge senin kim dedi sana iç, iç çocuğun kapısına dayan diye bir de dinleyeceğim dedim'' aklıma gelen şeyle daha da utanmıştım. ''Ay dinleyeceğimi bırak sana aşığım dedim öpmeye çalıştım'' elimin tersiyle defalarca alnıma vurdum. Yataktan kalktığımda üstümde kendi kıyafetlerimi görünce tuttuğum nefesimi bıraktım daha fazla rezillik yaşamamışım demek ki Anıl'ın odasından çıktığım gibi daireme dönmeyi düşünüyordum ancak ayıp olur diyerek Anıl'la vedalaşmaya karar verdim. Anıl'ı mutfak tezgahına yaslanmış Sanlı'yla konuşurken gördüğümde seslendim.
''Anıl'' gözlerini Sanlı'dan çekti ve kocaman bir gülümsemeyle bana baktı bu halleri içimi eritiyordu.
''Özge, güzelim kalktın mı günaydın''
''Şey evet kalktım ben teşekkür ederim dün gece ilgilendin benimle'' konuşmaya devam edecekken bizi pür dikkat dinleyen Sanlı'ya ters bir bakış attım, mesajı almış olacak ki konuştu.
''Ben sizi yalnız bırakayım sigaram bitmişti zaten onu alırım'' gitmesiyle rahatladım ister istemez utanmıştım.
''Ben saçma bir şey yaptıysam özür dilerim yani sarhoşluğuma ver'' Anıl yanıma yaklaştı ve saçımı kulağımın arkasına atarak düzeltti.
''Özür dilenecek bir şey yok gayet tatlıydın'' nefeslerini yüzümde hissederken burnunu da burnuma değdirmişti kafamı biraz yana eğip konuştum.
''Anıl yapma lütfen'' sesim daha çok fısıltı gibi çıkmıştı, Anıl gözlerime derin derin bakarken birden geri çekildi.
''Özür dilerim Özge''
''Sorun yok'' derin bir nefes verdim ve konuşmaya devam ettim.
''Seni dinleyeceğimi söyledim evet ama şu an cidden bunu yapabilecek durumda değilim istersen yarın falan kahve içmeye gidelim ya da bize gel orada konuşalım sadece bugün olmasın lütfen.''
''Tabiki, sen nasıl istersen beni dinleyecek olman yeterli benim için'' hafifçe gülümsedim
''Uzun zamandır ilk defa yanımda gülümsedin her şeyini özlediğim gibi bunu da çok özlemişim'' ona gülümseyerek bakarken çok kısık bir sesle konuştum.
''Bende seni çok özledim Anıl'' aynı fısıltı gibi çıkan ses tonuyla.
''Biliyorum'' diyip gülümsediğinde beni duyduğunu anlamıştım. Benimle kapıya kadar yürüdü
''Görüşürüz o zaman'' diyip sıcak bir gülümseme sundum
''Görüşelim o zaman'' dediğinde ne yapmam gerektiğini kestiremedim sarılsam dengesiz olduğumu düşünür müydü ben düşünüyorum çünkü. Ben düşüncelerimde boğulurken anlamışcasına kendine çekti ve sımsıkı sarıldı bana. Anlayıp anlamamasını umursamadan yüzümü yasladığım boyun çukurundan kokusunu içime çektim bu sırada o da saçıma bir öpücük kondurdu sarılışımızı ilk ben bozdum Anıl'ın yüzüne baktım bir şey söyleyecek oldum ama utanıp kaçarcasına eve girdim daire deliğinden baktığımda hala kendi kendine sırıtıyordu. Tam mutlu mutlu odama yürüyecekken Selen'in öksürük sesiyle yerimde zıpladım.
''Neredesin sen neler oldu hemen anlat'' Selen beni hızla salona çekerken laf anlatmaya çalışıyordum ancak o oralı değildi tam bu sırada aslı elime bir kahve kupası tutuşturmuş Deniz'de koltuktaki yerini almıştı, şok içerisinde konuştum.
''Siz yıllardır bu anı mı beklediniz bi sakin olun kızlar!'' Aslı hemen lafa girdi
''Hiiç sıyrılmaya çalışma tamam ben dedim savaşma seviş diye de. Bu kadar hızlı olmasını da beklemedim canım!''
''Of Aslı kimsenin seviştiği yok hiç bir şey olmadı'' Aslı inanmamış olacak ki devam etti.
''Ne yaptınız sabaha kadar şarkı mı yazdınız beraber''
''Ya kahve yaptı bana sonra da uyuduk hepsi bu konuşamadık bile'' Selen lafa girdi
''Uyuduk derken?'' tekrar ne cevap vereceğimi bilemeyip kem küm ederken mantığın sesi Deniz konuştu.
''Anlasanıza işte beraber uyumuşlar''
''Kız doğruyu söyle barıştınız mı yoksa zaten en sevdiğim eniştem hep Anıl'dı'' Aslı susmayınca en sonunda bağırdım.
''Ay yeter! kimse kimseyle barışmadı kafam güzeldi aşık olduğum adam yanımdaydı gel benimle uyu dedim hatta öpmeye kalktım ama yine kafamın güzel olması sebebiyle izin vermedi ve allah kahretsin ki her şeyi çok net hatılıyorum çok da utanıyorum gelmeyin üstüme!'' küçük açıklamamla kısa süreli bir sessizlik olurken tekrardan Aslı'nın sesi duyuldu.
''Oldu bunlar oldu ileride çocuklarınıza aşkınızı anlatırken söyle onlara Aslı teyzeniz verdi gazı verdi gazı barıştık babanızla diye her şey benim sayemde'' Aslı'nın bu tatlı deliliklerine hepimiz güldük. Kızlar 1-2 saat sonra kendi evlerine gitmek için ayrıldılar bende akşamdan kalmalığımı biraz olsun üstümden atmak için önce duşa girdim sonra da biraz kestirme kararı aldım. Telefonumu komidine koyarken Anıl'ın arayacak olma ihtimali kalbimi hızlandırdı ona hala çok kızgın olsam da sanki dün gece aramızdaki buzları biraz olsun eritmişti bu tuhaf sır perdesi de kalkarsa kim bilir belki bir şansımız daha olabilirdi yarın yorucu bir gün olacaktı bunu şimdiden hissediyordum.
Mehabalaar vote atarsanız çok sevinirim ayrıca 1 hafta tatilde olacağımdan bölüm gecikmeli gelebilir .Çok arayı açmamak için bu bölümü de biraz aceleyle yazdım umarım yine de beğenirsinizz <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie To Me/ Anıl Erdem Cevizci
Fiksi Penggemar-Now ı wish'd we never met cause you're too hard to forget- ''Özür dilerim çok özür dilerim yaşattıklarım için, aramadığım için az önce söylediklerim için her şey için.'' ''Keşke hiç tanışmasaydık Anıl. Seni unutamıyorum ne yaparsan yap ne söylersen...