Az első hetekben két igazán említésre méltó dolog történt. Illetve több is, ám mindezek két esemény következményei voltak, vagy valami oknál fogva kapcsolatban álltak egymással. Az egyik Fanny és Chloé levelezése, a másik a Griffendél új csapata az idei kviddics játékokra.
Fanny már az első tanítási nap reggelén elküldte anyjának a levelet, amiben Harryről kérdezett, válaszként pedig azt kapta, hogy: "bánj vele kedvesen, ahogy mindenkivel szoktál, legyél a barátja, de ennél többet egyelőre ne árulj el neki. Dumbledore professzorral beszélek még erről, ha változás lesz, vagy ő, vagy én, de szólunk neked." Így Fanny, ahogy Mrs Weasleynek megígérte, hogy Ron jó barátja lesz, néhai keresztanyjának és édesanyjának is megfogadta - az előbbinek csak akkor tudta, amikor este felnézett a csillagokra, az utóbbinak írásban is -, hogy mindenben segíti majd Harryt is.
Az elsős griffendéles fiúnak szüksége is volt a támogatásra, hiszen ő eddig mit sem tudott a varázsvilág létezéséről. Ron barátja sok mindent elmagyarázott neki, az iskolával kapcsolatos dolgokban azonban jobbára Fanny segített a két fiúnak tájékozódni. Bár Percy Weasley sokszor fontoskodva magyarázott az öccsének, Ron tudatáig ez nem mindig jutott el a számára feleslegesen unalmas részletek miatt.
-A tanárok szerintem többnyire kedvelnek, ahogy észrevettem-mesélte Harry Fannynak az eddigi tapasztalatait a repüléstan órája előtti nagyszünetben. -Kivéve Pitont, aki láthatóan utál-morogta.
-Piton professzor, hogy úgy mondjam, eléggé...
-Igazságtalan, gonosz és mogorva alak-szakította félbe Harry Fannyt és fejezte be a mondatot az ő meglátása szerint.
-Mogorvának valóban mogorva-értett egyet az állítás ezen részével Fanny-, és van, hogy láthatóan máshogy bánik egyes diákokkal, de gonosznak nem mondanám. A szakértelme pedig igen tiszteletre méltó.
Harry megvonta a vállát. Látszólag semmi kedve nem volt Pitonról beszélgetnie, amit Fanny megértett.
-Milyen az a repüléstan?
-Nekem nem a kedvencem, de túl lehet élni. Izgalmasnak is mondható, ha fogékony vagy rá.
-Sosem ültem még seprűn.
-Az nem jelent semmit-mosolygott Fanny bátorítóan.
-Azoknak, akik a túlélésre mennek, nem is-hallatszott egy undok hang.
Másodperceken belül láthatóvá vált a gazdája is. A szőke hajból és az arrogáns arckifejezésből egyértelműen megállapítható volt, hogy az iménti megjegyzés Draco Malfoytól származott. A mardekáros elsős egy pillantást vetett csak Fannyra, majd Harryre szegezte a tekintetét.
-Ne aggódj, Potter. Kicsit sem lesz szégyen, ha a bájitaltan után még az annál is egyszerűbb repülés sem fog menni.
-Pláne, ha a híres Harry Potterről van szó-jött egy újabb megjegyzés.
Nem a Malfoyt kísérő, két bamba képű fiú valamelyike beszélt ilyen kedvességgel szegény Harryről, hanem Kitty Pucey, aki Pansy Parkinson társaságában sétált ki az udvarra. A szőke fiúnak láthatóan tetszett a lány hozzászólása, ugyanis elvigyorodott.
-Harry, már mindenhol kerestelek!-szaladt oda Ron hozzájuk, ám megtorpant a többieket meglátva.
-Szép kis csapat!-horkant fel Malfoy. -A csoda-gyerek, a véráruló és valami kis senki.
Ron, aki igencsak kedvelte Fannyt, mérgesen nézett Dracora, és Harry sem örült sem a saját, sem a többiek gúnynevének.
-Harrynek hála nem kell rettegnünk egy igen erős sötét varázslótól, és semmi olyat nem tett, amivel rászolgál ilyen becenévre-védte meg Fanny a fiút.
-Ráadásul már akkor legyőzte, amikor te még kakis pelenkában sírtál anyuci után-tette hozzá Ron.
Fanny és Harry is elmosolyodtak ezen.
-Malfoy, te mit tettél eddig, amivel kiemelkedsz közülünk?-tette fel a kérdést Fanny.
Draco Malfoy segélykérően nézett testőreire, Crack és Monstro azonban egy visszavágást sem tudott kieszelni - már ha egyáltalán eljutott az agyukig, miről esett szó eddig.
-Az ő ruhái néznek ki valahogy, a családja rangos, nem szól bele mindenbe. És Potter, hogy van a drága anyukád?-kelt a fiú védelmére Kitty.
-Ne sértegesd azt, aki fentről vigyáz a gyermekére!-nézett mérgesen Fanny a mardekáros lányra, amikor látta, mennyire megbántotta ezzel a megjegyzésével Harryt.
-A bátyám mondta, mennyire idegesítő vagy-engedte ő el a füle mellett a leszidást. -Nálad jobban már csak azt a könyvmoly Grangert lesz nehezebb elviselni.
-Pontosan!-értett egyet vele Pansy, aki láthatóan nem akart kimaradni.
Malfoy büszke mosollyal húzta ki magát.
-Kitartást akkor az elviselésünkhöz-vonta meg a vállát Fanny, majd Ronhoz és Harryhez fordult. -Mutassátok meg nekik, milyen jók vagytok-ütögette meg az utóbbi fiú vállát, és határozott léptekkel visszasétált az iskola épületébe.
Fanny egyáltalán nem számított arra, hogy Harry ennyire komolyan veszi, amit mondott nekik. Rövid idő alatt híre ment a Roxfortban, hogy a Griffendélnek az eddigi szabályoktól eltérően elsős fogója lesz, aki nem más, mint Harry Potter. Vitatható volt, mennyire igazságos ez a szabálymódosítás, azonban hiányos csapattal senki nem kezdhette meg az idényt, Oliver Wood pedig nem talált a fiúnál jobb fogót. Fanny örült a fiú sikerének, és büszke volt mindhárom barátnőjére is, Angelina mellett ugyanis már Katie és Alicia is az oroszlános csapat tagja lett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Párhuzamok
FanficMár megismerhettétek Chloé Rouge eddigi életét... Valakinek azonban nagyon hasonló módon alakulnak a dolgok, mint az immár aurorrá vált nőé. Bizony, a lányáról van szó, Fanny White-ról, aki úgy tűnik, csupán házában és szeme színében tér el édesanyj...