Aynadan gördüğüm Aktana ters ters bakıyordum. O kızın ona dokunmasına izin vermişti, tam güzel anımızın içine etmişti zaten.
"kıskanmanı gerektirecek bir durum yok"
"Kıskanmıyorum"
"Peki, hadi gidelim yemekler geldi"
"Siz yiyin ben geliyorum"
"Ela hadi ama" dediğinde tuvaletten çıkıp masaya gittim ve oturdum. O da yanıma gelip oturdu. "Hadi bakalım afiyet olsun"
&
"Sonra Ela gidip adamın suratına içtiği tüm içkiyi kusmuştu, eminim adam bir daha asla bir kıza yaklaşmamıştır" Funda'nın anlattığı olayın üstüne herkes gülmüştü. Çok anımız vardı ama hepimiz üniversite için ayrı yerlere dağılmıştık..
"Neyse, biz kalkalım, benim işlerim var"
"bizde kalkarız zaten birazdan, hadi görüşürüz Ela" dediklerinde kızlarla sarıldım. Aktan, ben ve Ozan restorandan çıktık ve Ozan kendi arabasına binip gitti.
Bizde Aktanla arabaya bindiğimizde telefonumu alıp kafamı cama yasladım ve sosyal medya da gezinmeye başladım.
"Ela, özür dilerim" dediğinde cevap vermedim. "Ela"
"Efendim?"
"Bak, o kızla aramda herhangi bir şey yok, babasıyla bir ortaklığımız var o da şirkette müdür"
"Aranızda bir şey olması beni ilgilendirmiyor, daha dün nazik bir adam izin alarak yanıma oturdu ve bana demediğini bırakmadın, şimdi kız sana dokunuyor omzunu okşuyor ne bileyim ne!"
"onun beni okşaması ne kadar umrumda sence?"
"peki o adamın benim yanıma oturması ne kadar umrumdaydı?"
"bak ben senden özür diliyorum, bu konu burda kapansın yoksa uzayacak"
"iyi tamam, bende özür dilerim fazla yüklendim"
"Sorunumuz halledildiğine göre şu telefonunu ver bana"
"neden?" dediğimde elini yan tarafa attı ve bir kutu çıkardı.
"yeni bir hat ve yeni bir telefon" deyip bana uzattı. Telefon son model telefonlardan biriydi, rengi de kırmızıydı..
"Benim telefonum kullanışlı aslın-" sözümü bitirmeden telefonu elimde aldı. "Taş devrinde mi yaşıyoruz bu ne Ela birde kullanışlı diyorsun, elimi dokunsam kırık yerler elimi kesicek" deyip telefonumu arkaya fırlattı.
"kusura bakmayın beyefendi sizin gibi son model telefonları almaya paramız yetmedi ama hayırlısıyla bir üst modele yani orta çağa geçmeyi planlıyorum"
"Artık bunu kullanacaksın" deyip kucağıma bıraktı.
"Teşekkür ederim"
"İnsan hiç gerek yok der hemen aldın sende" deyip dalga geçtiğinde hemen konuştum.
"iyi al, gerek yok" deyip kucağına telefonu koydum.
"ya şaka yapıyorum al şunu" deyip tekrar elime verdi.
"Ben iş yerine gideceğim, akşam belki geç kalırım, şimdi seni bırakayım sonra giderim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -