10. Bölüm (karşılaşma)

56K 1K 326
                                    

6 Ay sonra

İçkimden aldığım son yudumla ayağa kalktım. Vücuduna çarptığım kişiye baktığımda gülümsedim. "ozan? ne işin var burda"

"Gel benimle" deyip bileğimden tuttu ve beni sürüklemeye başladı. Birlikte bardan çıktığımızda onun arabasına bindik ve sürmeye başladı.

Yavaş yavaş sarhoş olduğumu hissediyorken yarım saatin sonunda bir kahvecinin önünde durdu ve arabadan indi. Benim kapımı açtıktan sonra beni de indirdi ve kahveciye girdikten sonra beni bir masaya oturttu. Garson yanımıza geldikten sonra cebinden bir defter çıkardı.

"2 kahve biri şekersiz biri az şekerli" dediğinde garson gitti.

"Ne oluyor ozan?"

"Konuşmamız lazım"

"Ne konuda"

"Her konuda"

"Ovv Mirayla yine aranız mı bozuldu, tamam hallederim ben"

"Hayır konu biz değil sizsiniz"

"Biz? ben ve kim?" dediğimde cevap vermedi ve kahveyi beklemeye başladı. Telefonu çaldığında alıp açtı.

"Alo sevgilim?" Miray olmalıydı, fazla dinlemedim bir şeyler konuştular ve kapattı. O sırada kahvelerimiz geldi ve içmeye başladık.

"Ee anlat hadi"

"İyi misin? kafan yerinde mi?"

"Evet" deyip kahveden bir yudum aldım.

"2 kere 2" dediğinde gülümsedim.

"dokuz" dediğimde o da güldü, "doğru cevap" deyip kahvesinden bir yudum aldı ve kaşlarını kaldırdı.

"Ah be yine bir şey isteyeceksin"

"Aktanla alakalı konuşacağım" dediğinde bende kaşlarımı kaldırdım ve kahveyi bıraktım.

"buranın tadı kaçmaya başlıyor ben gideyim" deyip ayağa kalktım.

"Otur şuraya bi dinle" dediğinde gözlerimi devirdim ve tekrar oturdum.

"Aktan 6-7 yaşlarındaydı, babası annesini aldattı ve bir çocuğu oldu, annesi de buna dayanamayıp intihar etti, Aktan çocukluğundan beri bu kızı aradı, üvey kardeşini ama bulamadı, en sonunda kızı buldu, kızın haberi yoktu ve onu para karşılığında evine hizmetçi olarak aldı, onun bir kız kardeşi var doğa o da işte Aktana tepki göstermiş, sende konuşmalarını duyup senden bahsediyorlar zannetmişsin, hatta sen evden çıkarken o kız eve girmiş, zaten Aktan ondan sonra kızı gönderdi"

"ciddi misin sen?"

"Seni her gün takip etti, numarandan nereye gittiğini ne yaptığını görüyordu, sırf onu istemiyorsun diye gelemedi yanına"

"Aktan beni aradı mı?"

"hâlâ arıyor, biz de mirayla yerini bilmiyormuşuz gibi davranıyoruz" aslında o konuşmada hiç ismim geçmemişti, belki de gerçekten ben değilimdir..

"Bana Aktan'ın evinin adresini atar mısın?"

"Aktan 2 gündür İtalya da"

"neden"

"yeni şirketin çalışmaları kısa sürede bitti şimdi içinin düzenlenmesi için oraya gitti, belki de hiç gelmez"

"nasıl? niye"

"orda şirketi yönetebilirmiş, belki bu şekilde seni unutabilirmiş falan, ama onun aklında öyle bir yerin var ki unutması imkansız"

"ben biraz düşünmek istiyorum.."

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin