Arabadan indikten sonra pembe çantayı ve lacivert çantayı alıp sırtıma astım ve Adran'ı kucağıma alıp Adal'ın elini tuttum.
Kapıya doğru ilerlerken evden bir erkeğin çıktığını gördüm, "görüşürüz yine gel" Ela'nın söylediği şeyle duraksadım, sarıldılar ve o adam Ela'nın saçlarını öptü. Bize doğru dönüp yürümeye başladığında bende yürümeye başladım.
"Ateş abi!" deyip Adal o adamın kucağına geçti.
"Adal babacım?"
"annecim, gel bakalım bebeğim" deyip Ela Adran'ı kucağımdan aldı.
Gözüm hâlâ oğlumu öpen bu adamdaydı.
Kimdi bu?
"Kimsin?" deyip Adal'ı kucağıma aldım.
"Ateş, görüşürüz" deyip Ela Adal'ın elini tuttu ve yere indirdi.
"nasılsın annecim?" dediğinde o adam ilerlemeye başladı.
"kim bu?" dediğimde Ela beni umursamadı. "Ela kim bu herif?"
"sana ne? erkek arkadaşım peki sana ne?"
"ne demek erkek arkadaşım ya? ne oluyor?"
"Aktan farkındaysan biz ayrıldık ve bunu sen istedin, bunları mahkeme salonuna avukat ordusunu yığmadan önce düşünecektin." deyip arkasını döndü, sonra tekrar bana döndü. "Çocuklarınla vedalaş hadi"
"Ela" deyip gözlerimle Adal'ı gösterdim.
"Baba, uykum var..." deyip Adal kucağıma geldi. Kafasını omzuma yasladı.
"Ela, bu kim? Senin saçlarını niye öpüyor?"
"Çocuklar üşüyecek" dediğinde Adala baktım, çoktan uyumuştu bile.
"uyudu"
"tamam ben Biray'ı bırakıp geliyorum"
"Ela, bırak odasına koyayım" dediğimde biraz düşündü ve arkasını dönüp eve girdi, bende peşinden gittiğimde Adal'ın odasına çıktık ve içeri girip Adal'ı yatağına yatırdım.
Odadan çıktıktan sonra hızla aşağı indim, Ela Adran'ı yatağına yatırıp yanıma geldi.
"çık evimden" deyip parmağıyla dışarıyı gösterdi.
"Kimdi o adam?"
"sana ne ya? sen kimsin? benim hayatımda ne gibi bir yerin var da buna karışıyorsun?"
"tamam... Oğlumun, kızımın yaşadığı bir eve erkek almanı istemiyorum oldu mu?"
"ya sana ne!"
"kimdi o adam!"
"söylemiyorum"
"öyle mi?"
"öyle"
"tamam, bak bakalım ben nasıl öğreniyorum kendisinden" deyip arkamı döndüm ve kapıyı açacağım sırada birden önüme geçti, "sevgilim" dediğinde alayla güldüm.
"yalan söyleme"
"yalan falan söylemiyorum"
"sevgilin falan değil"
"o zaman ne diye millete saçlarımı öptüreyim ben"
"Çekil kendisinden öğrenirim"
"Ya hayır, sevgilim diyorum ona bulaşma"
"burada kalmamı çok istiyor olabilirsin güzelim ama maalesef, sen barutsun ben ateş, yan yana gelirsek patlarsın"
"ben sana o Zeynep kim diye soruyor muyum hem? sen ne diye bana bunu soruyorsun, o zaman bende oğlumun ve kızımın yaşadığı o eve kız girmesini istemiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasia+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -